Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 302074 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1240 : Joulukuu 26, 2020, 20:39:18 »
Lisäksi on näitä, jotka jossain numeropalvelussa lisäävät numeroonsa esim nimen Pekka Karkkonen. Näyttää siltä että on rekisteröity numero, mutta eihän se sitä ole. Minun käsitykseni mukaan rekisteröidyn numeron haltijoilla on operaattori, jonka nimi näkyy haussa.
Mutta pidän yritteliäisyydestä.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1241 : Joulukuu 26, 2020, 20:41:16 »
Aaa, eli numero pitää olla Fonectan listalla että pääsee läpi.
Mun numero kyllä on rekisteröity ja näkyy vastaanottajalle, mutta on salainen.
Eli en pääsisi läpi.
En välttämättä muuta numeroa ei-salaiseksi vain saadakseni yhteyden asiakaspalvelun ammattilaiselle.
Saitin Bud Spencer

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1242 : Joulukuu 26, 2020, 20:49:30 »
Aaa, eli numero pitää olla Fonectan listalla että pääsee läpi.
Mun numero kyllä on rekisteröity ja näkyy vastaanottajalle, mutta on salainen.
Eli en pääsisi läpi.
En välttämättä muuta numeroa ei-salaiseksi vain saadakseni yhteyden asiakaspalvelun ammattilaiselle.

Ymmärsit asian aivan oikein. Ja ymmärrän todellakin ettet muutosta tee, jos sulla sellainen salattu numero on. Minä toimin mun toimintaperiaatteella ja he, joille se sopii, ovat tervetulleita kammarilleni.

Mutta onko sulla vastaus just mun dilemmaan: sinun käsitys on, että numerosi on rekisteröity, OK, mutta se on salainen, OK.
Miten minun tulisi muotoilla asiani? Vastaan vain rekisteröityihin numeroihin jotka eivät ole salaisia?

Menee tosi monimutkaiseksi.

Jokainen järjellä ajatteleva palvelunostaja ymmärtänee mitä tarkoitan kun sanon rekisteroity numero, eikös?
Ja mulla lukee että ei riitä että on näkyvä numero, sen pitää olla rekisteröity.
Olisko määritelmä ”rekisteröity, ei salattu”?

Vai että löytyy Fonectasta?
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 26, 2020, 20:56:50 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1243 : Joulukuu 26, 2020, 21:39:04 »
Tuli ajatus, yksinkertainen.

Voisiko mun hokema olla että ”olet tervetullut kammarilleni jos voit soittaa salaamattomasta numerosta”?

Toimisiko?
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15298
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1244 : Joulukuu 26, 2020, 22:51:22 »
Ihmettelen, että miksei asiakaspalvelija näe omia virheitään? Olen itse sortunut niin monta kertaa samaan.  :sheep:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1245 : Joulukuu 27, 2020, 00:05:11 »
No, lisäsin ”Mun täytyy painottaa, että teen treffit vain jos soitat rekisteröidystä numerosta.” Olisko riittävän selkeä?

Tuskin... Ei ne lopu vaikka siinä olisi 60 riviä ohjeita ens alkuun ::) Mikään ei ole niin tyhmä kuin kiimahouruissa oleva mies :wanker:
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1246 : Joulukuu 27, 2020, 00:05:51 »
Ihmettelen miksi turskat nyt niin mielellään korostaa tuota huoran asiakaspalvelijan roolia. Huora on ennenkaikkea yksityisyrittäjä jolla on oikeus valita asiakkaansa ja palvelut mitä myy. Huora voi tietoisesti valita myös olevansa "hankala". Se ei välttämättä ole hyvää bisnestä, mutta so what...

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1247 : Joulukuu 27, 2020, 00:13:25 »
Paitsi huorat, niin ketkä vain yrittäjät tai yritykset voivat toimia kuten parhaaksi näkevät . Mutta saamme kait vastata jos joku tulee kyselemään neuvoja kommunikointiin mahdollisten asiakkaidensa kanssa?
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1248 : Joulukuu 27, 2020, 00:21:40 »
Nimenomaan sinun vastauksethan ei vastanneet mitenkään tuohon kysymykseen.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1249 : Joulukuu 27, 2020, 00:26:05 »
No sun nyt ei ainakaan. Mä sentään puhuin asiakaspalvelusta mihin kommunikointi liittyy. Hyvä neuvo keskusteluihin on, keskity aiheeseen älä keskustelijoihin 😎
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1250 : Joulukuu 27, 2020, 00:33:38 »
Vielä parempi on: lue kunnolla kysymys, johon olet vastaamassa.  :whipping:

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1251 : Joulukuu 27, 2020, 00:37:38 »
On se vaan kamalaa kun foorumilaiset keskusteluvat myös aiheita sivuavista tai aiheen juurisyyhyn puuttuvista asioista. Bannata pitäis  :sheep:
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1252 : Joulukuu 27, 2020, 21:48:48 »
Naisia ja vessaharjaa. Vessaharjaa kuulemma käytetään vessanpöntön ulkopuoliseen pesuun. Eli kaikki nämä vuodet olen vessan pessyt väärin. Mulla se harja on ollut siihen paskarantujen pesuun, rätit sitten ulkopuoliseen. Ilmeisesti sillä harjalla tulee jynssätä ihan lattiat ja seinät.

Hammasharja on sitten kait siihen paskarantuihin...tai mistä näitä tietää.
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1253 : Joulukuu 27, 2020, 21:53:34 »
Ihmettelen minkälaisten naisten kanssa Lifti vessoja pesee 😏
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1254 : Joulukuu 27, 2020, 21:59:39 »
Naisia ja vessaharjaa. Vessaharjaa kuulemma käytetään vessanpöntön ulkopuoliseen pesuun. Eli kaikki nämä vuodet olen vessan pessyt väärin. Mulla se harja on ollut siihen paskarantujen pesuun, rätit sitten ulkopuoliseen. Ilmeisesti sillä harjalla tulee jynssätä ihan lattiat ja seinät.

Hammasharja on sitten kait siihen paskarantuihin...tai mistä näitä tietää.

Ai jumalauta. Ai näitä on muitakin? Mulla exä jauho tuota samaa. Onko ne nyt jumalauta päästään sekaisin?

Mulla ei oo enää ko. naista, niin kysy sinä: "Miksi huoltamon ja ravintolan vessoissa on ne harjat?"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1255 : Joulukuu 27, 2020, 22:06:06 »
Ihmettelen minkälaisten naisten kanssa Lifti vessoja pesee 😏

Välillä musta tuntuu että mun koko elämä on pelkkää ihmettelyä.

Mutta olisit kuullut kun siskon tyttö katseli saunassa enoa, kahta veljeään ja sitten itseään. Kysyi " koska minulle kasvaa pippeli "
Eno otti huikan saunalimua, totesi että toivottavasti ei koskaan ja sitten vastailin kaksi päivää kysymyksiin joiden aiheena oli - PIPPELI

Se on jokseenkin huvittavaa kun tyttö oppinut jollakin tavalla puhumaan ja toteaa " pippelit vähän rumia ovat. haluaisin kauniin pippelin. voinko sellaisen saada?"
Why so fragile?

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1256 : Joulukuu 28, 2020, 05:04:25 »
Vaikka en nukkunut käytännössä ollenkaan koko yönä, niin silti kerkesin nähdä unta missä istun keinutuolissa ja nukun😴

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1257 : Joulukuu 28, 2020, 10:48:07 »
Ihmettelen, että miksei asiakaspalvelija näe omia virheitään? Olen itse sortunut niin monta kertaa samaan.  :sheep:

Omien virheiden myöntäminen vaatii itsekrittisyyttä. On aina helpompi etsiä virhettä jostain muualta kuin sieltä kuuluisasta peilistä. Minä en onneksi ole sortunut koskaan samaan. Hese is perfect. Be like Hese69 :sheep: 

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1258 : Joulukuu 28, 2020, 11:37:01 »
Mulla on ilmo naapurissa. Siinä on jo vuosia lukenut ” Laita mulle sähköpostia tai mieluummin soita rekisteröidystä numerosta (näkyvä numero ei riitä) niin saadaan treffit aikaiseksi!.”

Miten ilmaisisin tuon asian ettei herrojen tarvitse turhaan soitella?

Kiitos avusta jo etukäteen. Tänään 17 soittoa salaisista numeroista. En vastaa niihin, ihmetyttää vaan.

Aurora Mature Itä-Uusimaa

Kirjoita mitä tarkoitat.
... tai mieluummin soita numerosta jossa numeron omistaja näkyy Fonectan sovelluksen kautta.

Ja sitten voit lisätä jotta tämä molemminpuolisen luottamuksen ja turvallisuuden takaamiseksi.
☮️and💟

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1259 : Joulukuu 28, 2020, 14:15:01 »
Joo, tänään 17 eri numeroa. Tosi uteliasta väkeä. Hyvä niin, uteliaisuus on hieno ominaisuus. Sillä vaan ei pääse mun kanssa juttelemaan, pitää olla se rekisteröity numero.

Ja joo, se on totta, en vastaa muihin.

Uteliaisuudesta kysyn, että haluatko siis asiakkaiden kertovan sinulle oikean henkilöllisyytensä? Tai siis ainakin oikean puhelinnumeron, jonka avulla oikean henkilöllisyyden selvittäminen on vaivatonta? Oletan, että tämä on turvallisuuden varmistamiseksi? Yhteydenpitoonhan prepaid soveltuu vallan hyvin. Ja jos näin on, onko avoimuus molemminpuolista? Kysyn aidosti mielenkiinnosta, koska en ole törmännyt tällaiseen vaatimukseen ennen.