Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 302145 kertaa)

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1220 : Joulukuu 16, 2020, 22:49:28 »
Koko päivän ollut näyttävästi eriparisukat jalassa eikä maailma ole vielä romahtanut.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1221 : Joulukuu 17, 2020, 08:48:11 »
Kissan logiikkaa. Tuore, verinen naudanliha ei kelpaa, mutta tölkitetyt teurasjätteet, riisikakut ja kauramaito ovat herkkua.  ::)

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7798
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1222 : Joulukuu 17, 2020, 10:00:13 »
^Munuaiset olivat meilläpäin kissan suurta herkkua. Niitä haettiin erikseen lihakaupasta.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6787
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1223 : Joulukuu 17, 2020, 20:50:31 »
Ihmetten kaikkia, jotka eivät halua panna parikymppisiä blondeja, jotka ovat törötisuja kaupungin korkeimmilla koroilla. Jopa nuo neitokaiset haluavat panna toisiaan, mutta onneksi turskapappa on heti toisella sijalla.

Ihan samaa mietin, minä kyllä panisin. Ja paninkin, eilen. Ei tuu kyllä mieleen kauniimpaa näkyä kuin parikymppisen neidon timmi vartalo, se on taidetta se.

Pörrö on aina plussaa

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1224 : Joulukuu 22, 2020, 08:54:45 »
Ihmettelen, hieman hämmentyneenä.

Termiä, minulle ovuloiva nainen...

Ja kommenttia, toisaalta nainen tarvitsee rajoja ja rakkautta...

☮️and💟

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1344
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1225 : Joulukuu 22, 2020, 09:24:25 »
Ihmetten kaikkia, jotka eivät halua panna parikymppisiä blondeja, jotka ovat törötisuja kaupungin korkeimmilla koroilla.

Kommissaario evp Kenneth Eriksson ihmettelee muistelmissaan turskapappoja jotka haluavat pappa parikymppisiä blondeja.

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1344
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1226 : Joulukuu 22, 2020, 09:37:02 »
höh,,, edellä kirjoitusvirhe  ...... jotka haluavat panna parikymppisiä blondeja  :)

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1227 : Joulukuu 25, 2020, 19:20:58 »
Minkä takia Youtube musiikki tyrkyttää kokoajan Turmion kätilöitä joka reikään?? Alkaa jo vituttamaan, mä en pidä bändistä enkä kuuntele ollenkaan, mutta joka listassa niitä on valtoimenaan.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1228 : Joulukuu 26, 2020, 14:56:44 »
Mulla on ilmo naapurissa. Siinä on jo vuosia lukenut ” Laita mulle sähköpostia tai mieluummin soita rekisteröidystä numerosta (näkyvä numero ei riitä) niin saadaan treffit aikaiseksi!.”

Miten ilmaisisin tuon asian ettei herrojen tarvitse turhaan soitella?

Kiitos avusta jo etukäteen. Tänään 17 soittoa salaisista numeroista. En vastaa niihin, ihmetyttää vaan.

Aurora Mature Itä-Uusimaa
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1229 : Joulukuu 26, 2020, 15:42:58 »
Asiakaspalvelun koulutuksessa vuosia sitten esitettiin ensimmäisenä kysymykset, ketä varten te olette ja kuka maksaa palkkanne. Allalla vuosia ollut ei halunnut muuttaa toimintatapojaan maailman muuttuessa ympärillä, tämä koulutettiin uusiin tehtäviin. Tai yritettiin kouluttaa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1230 : Joulukuu 26, 2020, 15:45:43 »
OK, ymmärrän vihjeesi. Mutta minä haluaisin auttaa, pyydän vinkkejä.

Ja asiakkaan kannalta, ikävä kyllä, minä en seksipalvelujen myyjänä ole minkäänlainen virallinen taho, ja olen vastuussa vain ja ainoastaan itselleni tuotosta. Tuoton mielekkyys kärsii jos joudun käyttämään aikaa mielestäni turhiin juttuihin, kun pyrin viestimään selvästi miten palveluni ovat saatavilla. Haluaisin apua tuon asian muotoiluun.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 26, 2020, 15:48:27 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1231 : Joulukuu 26, 2020, 16:09:42 »
Taipuako palvelemaan asiakkaita heidän haluamallaan tavalla vai taivuttaako asiakkaat toimimaan haluamallani tavalla, kas siinäpä pulma.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1232 : Joulukuu 26, 2020, 16:10:55 »
Miksi asiakas ottaa yhteyttä myyjään jolla ei ole tarjolla sitä, mitä asiakas haluaa? Menetkö vaatimaan matkaa Malediiveille jos matkamyyjä myy vain Viitasaarelle?

Ja minä ilmaisen selvästi tavan, jolla asiakas saa minulta palvelua. Eikö ole kummallista että asiakas silti haluaa minulta palvelua, jota en tarjoa? Tämä on mielestäni se ongelma.

Miten ilmaisen sen, mitä tarjoan, ettei herrojen tarvitse vaivata itseään ottamalla minuun yhteyttä turhaan? Haluan auttaa herroja ymmärtämään tämän.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 26, 2020, 16:14:09 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1233 : Joulukuu 26, 2020, 17:03:56 »
^ Enpä tiedä onko tuossa mitään kummallista. Jotkut palveluntarjoajat ovat kertoneet "asiakkaiden" yhteydenotoista ja joskus jopa näyttäneet saamiaan viestejä. Niiden perusteella ihmettelisin, että eivätkö kaikenlaiset yhteydenotot kuulukaan palveluntarjoajan työn kuvaan. Itsekään en välttämättä aina muista kaikkia ilmoitustekstissä olevia asioita, kun käytän tallentamaani yhteystietoa. Tosin en koskaan tallenna sellaisen palveluntarjoajan yhteystietoja, joka selkeästi ilmoittaa ettei tarjoa jotain völttämättä haluamaani palvelua tai jonka ilmoituksessa on jotain muuta turn-offia.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1234 : Joulukuu 26, 2020, 17:34:07 »
^ Enpä tiedä onko tuossa mitään kummallista. Jotkut palveluntarjoajat ovat kertoneet "asiakkaiden" yhteydenotoista ja joskus jopa näyttäneet saamiaan viestejä. Niiden perusteella ihmettelisin, että eivätkö kaikenlaiset yhteydenotot kuulukaan palveluntarjoajan työn kuvaan. Itsekään en välttämättä aina muista kaikkia ilmoitustekstissä olevia asioita, kun käytän tallentamaani yhteystietoa. Tosin en koskaan tallenna sellaisen palveluntarjoajan yhteystietoja, joka selkeästi ilmoittaa ettei tarjoa jotain völttämättä haluamaani palvelua tai jonka ilmoituksessa on jotain muuta turn-offia.

Siis saa ottaa yhteyttä ihan miten vaan, mutta mua hämmästyttää että näkee vaivan ottaa yhteyttä kun reunaehdot on selkeästi ilmaistu. Mitä tarkoitat ”asiakkaiden” yhteydenotoista, miksi sitaateissa? Voisin kuvitella että kyseessä on hupipuhelut, sitäkö tarkoitat? No, turhia nekin ovat, en vastaa ja menevät blokkiin.
Tuo että ottaako yhteyttä tiettyyn ilmoon, vai haaliiko monta numeroa eikä tiedä kelle soittaa, se taitaa olla aika yleistä. Jos soittaja kysyy kuka siellä on, sanon että se, jolle soitit, toivotan hyvää päivän jatkoa ja laitan blokkiin.
Ja eihän yksikään sisälukutaitoinen turska tallenna epähalutun hutsun numeroa, eikös se ole selvä.

Mutta ihmettelen edelleen: onko minun mahdollista viestiä normaaliviestissä että vastaan vain rekisteröityihin puheluihin? Onko tuossa termissä jotain vaikeasti sisäistettävää?
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1235 : Joulukuu 26, 2020, 18:15:26 »
No, lisäsin ”Mun täytyy painottaa, että teen treffit vain jos soitat rekisteröidystä numerosta.” Olisko riittävän selkeä?
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1236 : Joulukuu 26, 2020, 18:25:21 »
Ihmetten kaikkia, jotka eivät halua panna parikymppisiä blondeja, jotka ovat törötisuja kaupungin korkeimmilla koroilla.

Kommissaario evp Kenneth Eriksson ihmettelee muistelmissaan turskapappoja jotka haluavat pappa parikymppisiä blondeja.
Mulla ja Erikssonilla on aika erilainen huoramaku ilmeisesti. Sitäkin ihmettelen.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1237 : Joulukuu 26, 2020, 18:38:41 »
^ Kyllä parikymppinen törötisu korkeilla koroilla on aina etusijalla valintoja tehdessäni 👍

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1238 : Joulukuu 26, 2020, 20:01:15 »
Siis saa ottaa yhteyttä ihan miten vaan, mutta mua hämmästyttää että näkee vaivan ottaa yhteyttä kun reunaehdot on selkeästi ilmaistu. Mitä tarkoitat ”asiakkaiden” yhteydenotoista, miksi sitaateissa? Voisin kuvitella että kyseessä on hupipuhelut, sitäkö tarkoitat? No, turhia nekin ovat, en vastaa ja menevät blokkiin.

En tiedä (enkä välttämättä muista vaikka olisi kerrottukin), ovatko kuulemani/näkemäni yhteydenotot johtaneet tapaamiseen vai eivät. Siksi lainausmerkit.

Lainaus
Tuo että ottaako yhteyttä tiettyyn ilmoon, vai haaliiko monta numeroa eikä tiedä kelle soittaa, se taitaa olla aika yleistä. Jos soittaja kysyy kuka siellä on, sanon että se, jolle soitit, toivotan hyvää päivän jatkoa ja laitan blokkiin.
Ja eihän yksikään sisälukutaitoinen turska tallenna epähalutun hutsun numeroa, eikös se ole selvä.

Monilla on yhteystietoja tallennettuna puhelimeen valmiiksi. Itse laitan mukaan myös taiteilijanimen. Luulen, että useimmat tekevät niin.

Lainaus
Mutta ihmettelen edelleen: onko minun mahdollista viestiä normaaliviestissä että vastaan vain rekisteröityihin puheluihin? Onko tuossa termissä jotain vaikeasti sisäistettävää?

Fonecta-vaatimus on nykyisin sen verran harvinainen, etten ihmettelisi jos joku yrittäisi ottaa yhteyttä prepaidista vain nähdäkseen voiko se olla totta.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1239 : Joulukuu 26, 2020, 20:20:43 »
Joo, tänään 17 eri numeroa. Tosi uteliasta väkeä. Hyvä niin, uteliaisuus on hieno ominaisuus. Sillä vaan ei pääse mun kanssa juttelemaan, pitää olla se rekisteröity numero.

Ja joo, se on totta, en vastaa muihin.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 26, 2020, 20:24:23 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃