Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Minä olisin parempi mode Saitille!

<< < (9/13) > >>

Hottis puuma:
^^Et tosiaankaan ole millään lailla kiinnostava, mutta sun vuosikausia harrastama häiriköinti seksityöntekijöiden suuntaan kiinnostaa. Mua ei oikeastaan huolestuta nää sun hupaisat monesti kuullut vastaväitteetkään, mutta se huolestuttaa aika tavalla ettei sulla ole minkäänlaista taitoa eikä kykyä peittää jälkiäsi verkossa.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Elokuu 25, 2021, 12:30:19 ---^^Et tosiaankaan ole millään lailla kiinnostava, mutta sun vuosikausia harrastama häiriköinti seksityöntekijöiden suuntaan kiinnostaa.

--- Lainaus päättyy ---
aamen. huomioitavaa monikossa - seksityöntekijöiden

Vieras0395:

--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Elokuu 25, 2021, 12:11:55 ---Varma tieto:
Lprman on uusi Mode.

--- Lainaus päättyy ---

Tasa-arvon vuoksi NiinaK on varmaan oikea valinta modeksi Sketsi Saitille pimpelipom kukkamekossa.
Minä olisin kyllä ehdottanut Sielujenrakastajaa, olisi varmaan tullut kunnon pitkät perustelut, miksi joku kirjoitus moderoitiin.

Vieras0240:
Pystyskö joku selittämään, että mikä juttu siinä on olla useammalla nikillä pitkin eri foorumeita? Mulla on yks täällä ja yks turskiksella. Eikö se oo jo hirveän työlästä? Vai onko se niin, että se tuo jännitystä elämään? Ihan vaan jos joku tulis kaapista ulos niin pääsis vähän siihen mielentilaan käsiks

Lifti:
^ se johtuu jakomielitaudista. ylilääkäri osaa ehkä avata enemmän jos on mielen alueeseen perehtynyt.
osa tietty joutuu keksii uusia nikkejä et saa edes ajan huoralle, ku on vanhalla nikillä joutunu mustalle listalle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta