Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Minä olisin parempi mode Saitille!
Venla:
Täällä on muutamat nikit vetäneet herneet nenään moderoinnista (ei siis mitään uutta auringon alla).
Mutta löytyykö täältä arvostelijoista innokkaita moderoijia - niitä jotka tekisi kaiken aina paremmin ja olettavasti ilmaiseksi (?).
Ilmi anna itsesi ja kerro miksi olisit juuri hyvä moderoija tälle Saitille! Tai ainakin parempi kuin nykyiset! ;D
Omalta osaltani voin sanoa ettei pysty eikä kykene - joten mä vaan :inlove: nykyiset modet.
Lifti:
Minä olin kusenkeltaisilla modena ja hoidin kaksoisagentin roolin tyylikkäästi. Helppoa kuin heinän teko. Siinä ei ole mitään monimutkaista tai vaikeaa. Runkkaaminenkin on monimutkaisempaa kuin moderointi. Ainoa huono puoli ja se oli ihan saatanan iso miinus - jo parissa kuukaudessa tuli selväksi bad post napin runkkaajat, itkupillit, suurimmat lampaat, mutantit, valehtelijat ja roolin vetäjät.
Yritä siinä sitten nauttia omasta foorumikirjoittelusta....ja istuskele käsien päällä kun tekisi mieli sanoa - sinäkin saatanan lammas runkkasit eilen kahdeksan kertaa bad post nappia vaikka itse väännön aloitit.
Anyway, mikään ei elämässä ole niin helppoa kuin moderointi ja minä olen vielä kaikenlisäksi helvetin tyhmä, niin en kyllä tiedä mikä vitun tauti näitä vaivaa. Joten mä vaan -haistakaa vittu - nykyiset modet :whipping:
Venla:
No mutta täähän alkoikin selittää historiaa hyvin... :laught:
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Elokuu 23, 2021, 22:59:50 ---No mutta täähän alkoikin selittää historiaa hyvin... :laught:
--- Lainaus päättyy ---
juuh, voisin kirjoittaa kirjan "pukki kaalimaan vartijana"
joskus oli ihan niinkin kiire päivä että piti ihan kahta kättä käyttää moderoinnissa. kun siis yleensä multitaskasin eli runkkasin ja moderoin.
anyway, siellä oli aika helvetisti aktiivi kirjoittajia ja jotenkin se paketti pysyi kasassa. niin täällä ei pysy edes yksi saatanan ketju kasassa. ihan vaan faktana tuon tämän ilmi.
orjamies:
olen toiminut modena tosin ryhmä oli niin kiltti ettei tarvinnu siihen noin vuoteen mitään tehdä.
minulla EI ole mitään nykyisiä modeja vastaan. mutta olen käytettävissä jaa miksi oisin hyvä
nään paremmin asiat joita ei perus vanilja nää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta