Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Minä olisin parempi mode Saitille!

<< < (10/13) > >>

Vieras0240:
^ No tuo mustalista on sinänsä ihan ymmärrettävää ja myös tuo jakomielitautisuus. Onko julkinen multinikkeily sallittua säännöissä?

Vieras0218:

--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Elokuu 25, 2021, 12:30:19 ---^^Et tosiaankaan ole millään lailla kiinnostava, mutta sun vuosikausia harrastama häiriköinti seksityöntekijöiden suuntaan kiinnostaa. Mua ei oikeastaan huolestuta nää sun hupaisat monesti kuullut vastaväitteetkään, mutta se huolestuttaa aika tavalla ettei sulla ole minkäänlaista taitoa eikä kykyä peittää jälkiäsi verkossa.

--- Lainaus päättyy ---

Minä en ole ikinä ketään seksityöntekijää häirinnyt.Joten edelleen puhut täyttä paskaa.Pidä nämä harhakuvitelmasi vain omassa mielessäsi ja pysy hiljaa.Kun et tiedä minusta tai minun tapaamista hupakoista hevon vittua etkä koskaan tule tietämään.
Utelialle tiedoksi, en vastaa teidän lähettämiin yksäreihin nyt enkä tulevaisuudessa.
Et kukaan ei ikinä tiedä eikä tule minusta koskaan mitään tietämään.
Että on paras että keskitytte omiin asioihin ja lakkaatte puhumatta paskaa ihmisistä, joista ette tiedä yhtikäs mitään.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Rokka1968 - Elokuu 25, 2021, 13:05:48 ---Et kukaan ei ikinä tiedä eikä tule minusta koskaan mitään tietämään.
Että on paras että keskitytte omiin asioihin ja lakkaatte puhumatta paskaa ihmisistä, joista ette tiedä yhtikäs mitään.

--- Lainaus päättyy ---
Olet yhtä kiinnostava kuin paskatahra vaarin kalsareissa. Siis niin kauan kuin annat huorien olla rauhassa.

Hottis puuma:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Elokuu 25, 2021, 13:37:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rokka1968 - Elokuu 25, 2021, 13:05:48 ---Et kukaan ei ikinä tiedä eikä tule minusta koskaan mitään tietämään.

--- Lainaus päättyy ---
Olet yhtä kiinnostava kuin paskatahra vaarin kalsareissa. Siis niin kauan kuin annat huorien olla rauhassa.

--- Lainaus päättyy ---

Haha, ei se anna. Kohta jatkaa skitsofreenikoille tyypillistä jankkausta minä en ja te ette ja kukaan ei sitä eikä tuota ja näin pois päin.  ;D

En kyllä tiedä miksi tuollaisia venkuloita pitäisi oikeasti kutsua. Paskatahra on vähän turhan siisti nimike, olisko joku linttaan poljettava nuljaska noin niinkun kuvaavampi? 
:laught:

Vieras0218:

Esität väitteitä HottisPuuma, joten todistustaakka on sinulla väitteisesi.
Joten annas tulla todisteet häirinnästä, minun tiedot, kaikki mitä tiedät.
Jos jankaat saat jankata elämäsi loppuun asti yksin noiden väärien tietojesi kanssa.
Joten anna palaa ja kerro kaikki mitä tiedät,eläkkä jauha paskaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta