Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Minä olisin parempi mode Saitille!
Vieras0218:
Minä voin innokkaana hupakoitsijana alkaa kaitsemaan tätä laumaa ja sen kirjoituksia 24/7.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Rokka1968 - Elokuu 24, 2021, 12:15:36 ---Minä voin innokkaana hupakoitsijana alkaa kaitsemaan tätä laumaa ja sen kirjoituksia 24/7.
--- Lainaus päättyy ---
Pakko kyllä sanoa että kannatetaan. Siis jonkun se posti pitää hoitaa. Siellä kun ollaan nyt uhriutuneena eilisestä ja mikäli tietotoimisto pitää paikkansa, siellä ei tällä hetkellä välitetä edes ilmoita valvojalle napista. Tuli selväksi kumpi sukupuoli siellä on vahvemmin edustettuna.
Nyt koittaa villit ajat...
Sharkki lyöt kyrvän pöytään, pidät vähän jöötä ja näytät niille akoille kaapin paikan! PERKELE, ryhdistäytykää aikuiset ihmiset!
Reynhard Kaltenbrunner:
--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Elokuu 24, 2021, 00:24:24 ---Moderointi täällä on ihan perseestä. :stiletto: Jos itse olisin mode, niin heittäisin erään kuopiolaistaustaisen lopullisesti pois foorumin luettavuutta ja viihtyvyyttä pilaamasta.
--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestä mode toimii ihan hyvin. Mä kyllä heittäsin modena yhden lentäjän ja pari peesaajaa ulos.
Azazello:
--- Lainaus käyttäjältä: Reynhard Kaltenbrunner - Elokuu 24, 2021, 15:20:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Elokuu 24, 2021, 00:24:24 ---Moderointi täällä on ihan perseestä. :stiletto: Jos itse olisin mode, niin heittäisin erään kuopiolaistaustaisen lopullisesti pois foorumin luettavuutta ja viihtyvyyttä pilaamasta.
--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestä mode toimii ihan hyvin. Mä kyllä heittäsin modena yhden lentäjän ja pari peesaajaa ulos.
--- Lainaus päättyy ---
Hieno analyysi kahden päivän kokemuksella 😁
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Elokuu 24, 2021, 15:25:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Reynhard Kaltenbrunner - Elokuu 24, 2021, 15:20:53 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Hieno analyysi kahden päivän kokemuksella 😁
--- Lainaus päättyy ---
LOL😂😂😂 :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta