Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Minä olisin parempi mode Saitille!
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Reynhard Kaltenbrunner - Elokuu 24, 2021, 15:20:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Elokuu 24, 2021, 00:24:24 ---Moderointi täällä on ihan perseestä. :stiletto: Jos itse olisin mode, niin heittäisin erään kuopiolaistaustaisen lopullisesti pois foorumin luettavuutta ja viihtyvyyttä pilaamasta.
--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestä mode toimii ihan hyvin. Mä kyllä heittäsin modena yhden lentäjän ja pari peesaajaa ulos.
--- Lainaus päättyy ---
Onneksi et ole mode. Onneksi en minäkään, meinaan lähtisis multinikkeilijät niskapers otteella päin seinää ::)
Reynhard Kaltenbrunner:
Vähän meinaa ottaa pattiin tää epäily. Olenhan mä nyt seurannut tätä forkkaa jo pitkän aikaa ennenkuin rekkauduin. Mut ajatelkaa vapaasti mitä haluatte. Niin mäkin teen.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Reynhard Kaltenbrunner - Elokuu 24, 2021, 15:31:55 ---Vähän meinaa ottaa pattiin tää epäily. Olenhan mä nyt seurannut tätä forkkaa jo pitkän aikaa ennenkuin rekkauduin. Mut ajatelkaa vapaasti mitä haluatte. Niin mäkin teen.
--- Lainaus päättyy ---
Tietenkin me ajatellaan mitä halutaan. Luulitko todella että joku sulta lupaa pyytää. Ja teretulemast. Muista - jos härkit, täältä saa aina, joten älä sitten vikise
Ihanaa että otti pattiin. Olen jälleen onnistunut siinä mitä halusin.
Kellopeliappelsiini:
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Elokuu 24, 2021, 15:27:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Elokuu 24, 2021, 15:25:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Elokuu 24, 2021, 00:24:24 ---Moderointi täällä on ihan perseestä. :stiletto: Jos itse olisin mode, niin heittäisin erään kuopiolaistaustaisen lopullisesti pois foorumin luettavuutta ja viihtyvyyttä pilaamasta.
--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestä mode toimii ihan hyvin. Mä kyllä heittäsin modena yhden lentäjän ja pari peesaajaa ulos.
--- Lainaus päättyy ---
Hieno analyysi kahden päivän kokemuksella 😁
--- Lainaus päättyy ---
LOL😂😂😂 :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught:
--- Lainaus päättyy ---
Ei jumalauta. JOS alentuisin modeksi, en olisi parempi vaan paras.
Ja saksalaiset lähtis vittuun täältä ennenkuin ehtivät edes kirjautua,
Pekonen:
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
:laught:Kaikkien aikojen hauskin apunikki :laught:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta