Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.  (Luettu 25787 kertaa)

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3547
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #180 : Elokuu 23, 2021, 10:30:57 »
^Olen myös miettinyt ettei siitä ainakaan ole mitään apua ollut "NiinaK:lle". Olisiko se luotu tahallaan sabotoimaan tämän ulostuloja?
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #181 : Elokuu 23, 2021, 10:46:08 »
^ Tai sabotoimaan tätä ketjua ettei vaan keskulteltaisi aiheesta vaan keskustelijoista
☮️and💟

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #182 : Elokuu 23, 2021, 10:58:42 »
^ Milloin muuten esität ne politiikka-ketjuun kirjoitetut viestit, jotka sinun mielestäsi ovat naisiin kohdistuvaa negatiivista yleistämistä?
Perfektionisti.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #183 : Elokuu 23, 2021, 11:49:32 »
Iltasanomat uutisoi Nato-raportista

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007867076.html

Tässä originaali ketä sellainen kiinnostaa

https://stratcomcoe.org/publications/abuse-of-power-coordinated-online-harassment-of-finnish-government-ministers/5

Ja Marin vastasi

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000007868192.html

Mikä taas antoi aseet takaisin Ukkolalle

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1b74d67c-7ba2-4ac0-ac1a-d6e4616c80b1

Kysymys kuuluu, missä totuus? Minun vastaus, kaikessa piilee totuus. Asioita pitää käsitellä monelta eri kantilta ja hyväksyä vastapuolen väitteistä myös ne totuuden siemenet. Jos niitä siellä on. Ääripäiden mielipiteet ovat tärkeitä koska ne tuovat esiin asiat pelkistettyinä. Sieltä se totuus muodostuu. Lukemisen jälkeen omassa pienessä päässämme. Se oma totuus.

Näin siis jos kriittisesti ajattelee asiaa. Osa lukee asiat niin että ne tukee omaa ajatteluaan tai agendaansa. Oli teksti mikä tahansa. Osa lukee ja oppii ehkä muuttamaan asennettaan tai tapojaan. Osa lukee ja naureskelee, ei koske minua, on ne ihmiset hulluja.

Avasin tämän ketjun koska pidän aihetta tärkeänä. Saitin luonteen huomioon ottaen oletettavaa olikin että hiljaisuus on se mikä tässä narussa korostuu...
« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2021, 11:51:44 kirjoittanut Letsmenoks »
☮️and💟

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #184 : Elokuu 23, 2021, 12:12:57 »
^Paljon linkkejä luettavaksi. Näitä linkkilistoja jaksetaan tuottaa, viksut laittaa linkin sisällöstä hieman enemmän kuin otsikon. Mä ainakaan en viitsi lähteä availemaan noita ja etsiä sitä punaista lankaa jos niiden jakajakaan viitsi enmpää avata sisältöä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3547
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #185 : Elokuu 23, 2021, 12:20:59 »
^^ Jokseenkin samaa mieltä suurimmasta osasta mutta ääripäiden mielipiteiden tärkeyttä en alkaisi korostamaan. Se johtaa helposti epätasa-arvoon, enkä puhu pelkästään sukupuolten tasa-arvosta. Äänekäs ryhmä saa etujaan helpoiten läpi jolloin hiljainen enemmistö kärsii. Ja toinen juttu on se että kun ääripäitä kuunnellaan niin sitten pitää tasapuolisuuden vuoksi kuunnella molempia. Ja ennenkuin taas alkaa satamaan paskaa niskaan niin tähdennän tässä vielä sitä että en itse katso kuuluvani mihinkään ääripäähän.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2021, 12:25:02 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #186 : Elokuu 23, 2021, 12:52:16 »
^^ Jokseenkin samaa mieltä suurimmasta osasta mutta ääripäiden mielipiteiden tärkeyttä en alkaisi korostamaan. Se johtaa helposti epätasa-arvoon, enkä puhu pelkästään sukupuolten tasa-arvosta. Äänekäs ryhmä saa etujaan helpoiten läpi jolloin hiljainen enemmistö kärsii. Ja toinen juttu on se että kun ääripäitä kuunnellaan niin sitten pitää tasapuolisuuden vuoksi kuunnella molempia. Ja ennenkuin taas alkaa satamaan paskaa niskaan niin tähdennän tässä vielä sitä että en itse katso kuuluvani mihinkään ääripäähän.

Kieltämättä ääripäät ovat rasittavia kuunneltavia tai luettavia, skippaan ne itsekin useasti mutta pointtina lähinnä se, että jostain ne ääripäät kumpuaa ja ovat seurausta jostakin. Syyt ovat ne mielenkiintoiset asiat.

Hiljainen enemmistö ei kärsi, he ovat enemmistöä. Hiljainen vähemmistö kärsii. Ne joilla olisi todellista sanomista näille möykkääjille mutta eivät sano koska julkinen lyttääminen on niin rajua. Tämä vaikuttaa nykyään jo todella paljon siihen ettei haluta sanoa mielipiteitään tai tehdä julkisia päätöksiä vaan mieluummin jättäydytään taka-alalle. Näin siis myös tällä saitilla.

Itsekin olen menneisyydessä sortunut jostain kommentista sanomaan että ei tuolla ainakaan asiakkaita saa tjmp. Olen aina yrittänyt kritisoida asiaa, en kirjoittajaa. Kyläidioottteja lukuunottamatta. Ja teen sitä jatkossakin. Nyt taas luettuani asioista, ehkä hieman fiksummin kuin ennen.
☮️and💟

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #187 : Elokuu 23, 2021, 12:55:33 »
^Paljon linkkejä luettavaksi. Näitä linkkilistoja jaksetaan tuottaa, viksut laittaa linkin sisällöstä hieman enemmän kuin otsikon. Mä ainakaan en viitsi lähteä availemaan noita ja etsiä sitä punaista lankaa jos niiden jakajakaan viitsi enmpää avata sisältöä.

Eiköhän se punainen lanka löydy sieltä ilman linkkien esimerkkejä. Pekonen löysi. Ja muutkin halutessaan.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2021, 13:01:14 kirjoittanut Letsmenoks »
☮️and💟

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #188 : Elokuu 23, 2021, 13:00:24 »
Saako täällä jo vihata? Vai vieläkö se yksi saatanan apina on moderointi vuorossa?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2021, 13:03:58 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #189 : Elokuu 23, 2021, 13:03:32 »
Erästä ajattelijaa lainatakseni, viha on kuin herpes. Jos sinulla on sitä niin ei muuta kuin jakamaan sitä :inlove:
☮️and💟

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #190 : Elokuu 23, 2021, 13:04:41 »
^Paljon linkkejä luettavaksi. Näitä linkkilistoja jaksetaan tuottaa, viksut laittaa linkin sisällöstä hieman enemmän kuin otsikon. Mä ainakaan en viitsi lähteä availemaan noita ja etsiä sitä punaista lankaa jos niiden jakajakaan viitsi enmpää avata sisältöä.

Eiköhän se punainen lanka löydy sieltä ilman linkkien esimerkkejä. Pekonen löysi. Ja muutkin halutessaan.
Varmaan löytyy. Näillä foorumeillahan on kyllä tapana laittaa linkki ja vain kommentti että hyvä juttu. Ei siinä mitään, jotkut kehoittavat tässäkin ketjussa vain googlaamaan. Löytyy se punainen lanka sillainkin. Jotka viitsivät sitä etsiä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #191 : Elokuu 23, 2021, 13:09:43 »
^Paljon linkkejä luettavaksi. Näitä linkkilistoja jaksetaan tuottaa, viksut laittaa linkin sisällöstä hieman enemmän kuin otsikon. Mä ainakaan en viitsi lähteä availemaan noita ja etsiä sitä punaista lankaa jos niiden jakajakaan viitsi enmpää avata sisältöä.

Eiköhän se punainen lanka löydy sieltä ilman linkkien esimerkkejä. Pekonen löysi. Ja muutkin halutessaan.
Varmaan löytyy. Näillä foorumeillahan on kyllä tapana laittaa linkki ja vain kommentti että hyvä juttu. Ei siinä mitään, jotkut kehoittavat tässäkin ketjussa vain googlaamaan. Löytyy se punainen lanka sillainkin. Jotka viitsivät sitä etsiä.

Voin taivuttaa sinulle rautalangasta.


Kysymys kuuluu, missä totuus? Minun vastaus, kaikessa piilee totuus. Asioita pitää käsitellä monelta eri kantilta ja hyväksyä vastapuolen väitteistä myös ne totuuden siemenet. Jos niitä siellä on. Ääripäiden mielipiteet ovat tärkeitä koska ne tuovat esiin asiat pelkistettyinä. Sieltä se totuus muodostuu. Lukemisen jälkeen omassa pienessä päässämme. Se oma totuus.

Näin siis jos kriittisesti ajattelee asiaa. Osa lukee asiat niin että ne tukee omaa ajatteluaan tai agendaansa. Oli teksti mikä tahansa. Osa lukee ja oppii ehkä muuttamaan asennettaan tai tapojaan. Osa lukee ja naureskelee, ei koske minua, on ne ihmiset hulluja.

Avasin tämän ketjun koska pidän aihetta tärkeänä. Saitin luonteen huomioon ottaen oletettavaa olikin että hiljaisuus on se mikä tässä narussa korostuu...

Siinä se punainen lanka. Mitä mieltä olet siitä?
☮️and💟

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #192 : Elokuu 23, 2021, 13:13:47 »
^ jos vielä laitat lihavoidulla tekstillä ne tärkeimmät kohdat. muuten menee näillä saatanan mensan jäsenillä elämä vaikeaksi.

Ja laitetaas tämä kaunis viesti nyt kolmannen kerran kun moderoinnissa jollakin menee vihaketjussa tämä ihon alle. Pitäisiköhän jonkun vihjata sille idiootille että mikä ketju tämä on. Ai että mä vihaan tuollaisia idiootteja. Sitten ne vielä lisääntyy ja tekee lapsia:

Minä vihaan ihan kaikkia ihmisiä tasapuolisesti ja näytän se häpeilemättä. Saatanan ...t, vitun persut ja kaikki saatanan kyrvät ja pillut siinä välissä. Itseäni jumaloin ja itseäni rakastan. Vittu teitä saa aina hävetä!
« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2021, 13:25:24 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #193 : Elokuu 23, 2021, 13:32:57 »
^Paljon linkkejä luettavaksi. Näitä linkkilistoja jaksetaan tuottaa, viksut laittaa linkin sisällöstä hieman enemmän kuin otsikon. Mä ainakaan en viitsi lähteä availemaan noita ja etsiä sitä punaista lankaa jos niiden jakajakaan viitsi enmpää avata sisältöä.

Eiköhän se punainen lanka löydy sieltä ilman linkkien esimerkkejä. Pekonen löysi. Ja muutkin halutessaan.
Varmaan löytyy. Näillä foorumeillahan on kyllä tapana laittaa linkki ja vain kommentti että hyvä juttu. Ei siinä mitään, jotkut kehoittavat tässäkin ketjussa vain googlaamaan. Löytyy se punainen lanka sillainkin. Jotka viitsivät sitä etsiä.
Voin taivuttaa sinulle rautalangasta.


Ei muuta kuin taivuttamaan jos kuitenkin löytyy intoa selkeään ja yksiselitteiseen ilmaisuun.


Siinä se punainen lanka. Mitä mieltä olet siitä?

No well. Kun halusit sekavan ketjun, sen varmaan sait 😅
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #194 : Elokuu 23, 2021, 13:44:00 »
^No, en ole täydellinen, teihin trolleihin joskus tuhlaa aikaansa.
☮️and💟

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #195 : Elokuu 23, 2021, 13:44:58 »
Hiljainen vähemmistö kärsii. Ne joilla olisi todellista sanomista näille möykkääjille mutta eivät sano koska julkinen lyttääminen on niin rajua.
Puhut nyt varmaankin miehistä? Hehän ovat Suomen väestössä vähemmistönä. Eivätkä hirveästi pidä ääntä kokemistaan kärsimyksistä ja syrjinnästä. Tai jos erehtyvät avaamaan suunsa, niin eikö jo kohta heitä pyritä vaientamaan ja syyttämään naisvihasta.
Itsekin olen menneisyydessä sortunut jostain kommentista sanomaan että ei tuolla ainakaan asiakkaita saa tjmp.
Ihan aiheellinen sanominen, jos se on ollut vastaus johonkin kirjoitukseen jossa turskia (miehiä) vain haukutaan ja yleistetään.
Perfektionisti.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3547
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #196 : Elokuu 23, 2021, 13:46:54 »



Hiljainen enemmistö ei kärsi, he ovat enemmistöä. Hiljainen vähemmistö kärsii.
Voimakkaasti eri mieltä tästä. Kyllä hiljainen enemmistö voi kärsiä äänekkään vähemmistön takia. Vaikka jäänmurtajalakot. Laitetaan suunnilleen koko Suomen vienti stoppiin talvella että saadaan muutamalle merimiehelle suuremmat palkankorotukset kuin muille. Kielipolitiikka. Ahvenanmaa. Afganistan. Koko maa joutui alle sadantuhannen ääri-islamistin vallan alle. Herra Heinämäen lato-orkesteri. Tämä pilkukakkosen lastenohjelma hyllytettiin kun yksi(1) saamelaisaktivisti niin halusi twitterissä elämöidessään. Peruste: yksi orkan jäsen käytti intiaanipäähinettä.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #197 : Elokuu 23, 2021, 14:42:36 »
^ Juu, kyllä se enemmistö joka on hiljaa yleensä kärsii kun vaari on äänessä  :o Mutta sellaisia ne lampaat on kun hyssyyttelee hissukseen ja oottelee et tekis nyt JOKU jotakin tai avais edes suunsa. Siis JOKU, kunhan se en ole minä!
Why so fragile?

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1167
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #198 : Elokuu 23, 2021, 14:56:03 »
Tyhmää varmaan sohia tähän aiheeseen, mutta minkäs teet kun on malttamaton mieli... ;)

Sanoisin että enemmistöllä miehistä olisi aika hyvät syyt vihata sitä miesten vähemmistöä, jolle valta kasautuu. Naisten kohdalla voisi sanoa samoin että on hyvät syyt nähdä miehet vallanpitäjinä ja vihata heitä. Patriarkaatti on kuitenkin edelleen totta ja syntyminen munat jalkojen välissä antaa välittömästi monia etuoikeuksia, joita ei voi kieltää. Samoin etnisillä vähemmistöillä ympäri maailman on aika hyvät syyt vihata valtavähemmistöjä, menemättä yksityiskohtiin alkuperäiskansojen alistaminen ja brutaali hyväksikäyttö on aika yleinen kaava. Kyse on vallasta ja sen puutteesta.

Nietzsche sanoi että käsitys toisesta "pahana" syntyy siitä että mielletään itse hyväksi, mutta tvisti taustalla on tämä: "pahan" asettaminen moraaliseksi käsitteeksi on loogista vain "orjamoraalin" pohjalta. Vasta kun on itse tullut kutsuksi "huonoksi" eli heikoksi, on tarve nimetä toinen pahaksi. Ja tämä toinen on tietenkin on se vahva, joka näki orjassa vain keinon itsensä toteuttamiseen, siis jotain itseään heikompaa. Orjamoraalin mukaan pahaa on vihattava, mutta hiljaa ja sisäisesti koska vahvempaa herraa ei voi voittaa ilman omaa voimaa. Pahaa toista vihataan siksi että itse ollaan kyvyttömiä ottamaan valta, mutta samalla tämän vallan nähdään konkreettisesti kuuluvan toiselle, nähdään miten sitä käytetään. Viha on tämän takia heikko ja reaktiivinen tunne, joka itsen vapauttamisen sijaan kiinnittyy vastapuolen pahuuteen ja saat tyydytyksensä sen pällistelystä ja jeesustelusta. Siksi siihen affektina jää niin helposti kiinni ja siksi siitä ei kehity mitään, se on jatkuvasti samassa sisäisen ylemmyyden pisteessä, mistä ei päästä eteenpäin.

Yhteenveto: moneen vihaan on hyvät syyt, mutta viha itsessään on jalostumaton tunne, se kääntyy helposti itseään vastaan ja kehittyy voimattomaksi ja käsittelemättömäksi kaunaksi. Itsen ja oman "voiman" rakastaminen sen sijaan on vapauttavaa ja rakentavaa. Se ei myöskään koteloidu itseen kuten vihan ruumiillisesti rampauttava ja kutistva tunne omasta kyvyttömyydestä. Viha on luonnollisen purkautumistien estymistä, kiertoteitä ja peittelyä. Oman voiman rakastaminen sen sijaan on avointa ja luovaa. Se ei myöskään kohdistu vain itseen vaan laajenee muihinkin - perhe, ystävät, maksuseksi-seireenit etc ;)

Tässä mun elämänfilosofiani pähkinänkuoressa.
You and me, part-time lovers

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3547
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #199 : Elokuu 23, 2021, 15:00:20 »
Tähän vielä kun mennään lähemmäksi aihetta, niin itse vihan käsittely on tärkeää.
Se ettei kukaan vihaisi ketään voi olla aika utopiaa. Se miten tunteitaan oppii käsittelemään on tärkeämpi pointti. Tässä aikaisemmin Billheili sanoi jotain samansuuntaista. Tunteita, myös vihaa on opittava käsittelemään eikä vihantunnetta välttämättä kannata torjua, se pitäisi oppia kanavoimaan oikealla tavalla että aiheutetaan mahdollisimman vähän harmia itselle ja muille.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.