Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.  (Luettu 25408 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #300 : Elokuu 24, 2021, 18:25:34 »
Vähän lueskelin alusta, mut oli niin tylsää luettavaa ettei jaksanut. Ette saanut edes mitään kunnon kähinää aikaiseksi😁
Hyvä se on jälkeenpäin tulla lässyttää. Olisit ollut myrskyn silmässä kun sivutolkulla lähti täyttä timanttia salaisiin kansioihin. Ja siitähän me sitten ihan todenteolla innostuttiin. Tiedä vaikka otetaan vielä jälkihiki.
No sähän tulit vasta jälkikäteen tänne lässyttämään modeille kun koko kärhämä oli jo suunnilleen taputeltu.
Jälleen meidän sakemanni on väärässä ja lässyttää omiaan tai pitäisikö sanoa että meidän multinikkeilijä valehtelee kun ei muutakaan osaa. Sokeakin on, kun on runkannut liikaa.

Minä purhjehdin juuri myrskyn silmän aikaa mutta, kun kaikki, vittu ihan mitä tahansa kirjoitin, meni heti salaisiin kansioihin. Sitten panin pari päivää, latasin akut (kokeile sinäkin joskus. siis panemista) ja tulin takaisin. Vittu modet rappas vieläkin niin että roiskui, ja sitten mä aloitin sen itkemisen.

Seuraavalla kerralla kun piipität mulle TAAS DILDO PERSEESSÄ, niin laita faktat kuntoon. Kiitos ja mukavaa syksyä.
Why so fragile?

Poissa Reynhard Kaltenbrunner

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #301 : Elokuu 24, 2021, 18:35:58 »
No en mä sua niin pahana näe mitä olen seurannut aikojen mittaan, vähän voisit vaan tasa-arvoisempi olla naisia kohtaan. Mutta  Kellopeli, Kesava ja varsinkin tuo lentäjähattu Pekonen alkoi ottaa niin pannuun että rekkasin viimeinkin itseni tänne. Ei ole jätkillä muuta tekemistä kuin ulista kun nainen pistää ansaitusti hanttiin.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3502
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #302 : Elokuu 24, 2021, 18:46:56 »
Menes nyt Reiska jo huilaamaan.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2051
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #303 : Elokuu 24, 2021, 18:53:52 »
Jälleen meidän sakemanni on väärässä ja lässyttää omiaan tai pitäisikö sanoa että meidän multinikkeilijä valehtelee kun ei muutakaan osaa. Sokeakin on, kun on runkannut liikaa.

Minä purhjehdin juuri myrskyn silmän aikaa mutta, kun kaikki, vittu ihan mitä tahansa kirjoitin, meni heti salaisiin kansioihin. Sitten panin pari päivää, latasin akut (kokeile sinäkin joskus. siis panemista) ja tulin takaisin. Vittu modet rappas vieläkin niin että roiskui, ja sitten mä aloitin sen itkemisen.

Seuraavalla kerralla kun piipität mulle TAAS DILDO PERSEESSÄ, niin laita faktat kuntoon. Kiitos ja mukavaa syksyä.

Kehystän tän vastauksen ja laitan istuntohuoneen oveen, että voin aloittaa kaikki aamut tulevaisuudessa tällä upealla vastineella ja kerätä siitä voimia taistelussa vihan puolesta.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #304 : Elokuu 24, 2021, 19:00:38 »
No en mä sua niin pahana näe mitä olen seurannut aikojen mittaan, vähän voisit vaan tasa-arvoisempi olla naisia kohtaan.
No kiitos  :-*

No mutta kun minähän olen. Akat ja sinä ette ymmärrä kuinka tasa-arvoinen KARJU olen. Katos, siitä hetkestä lähtien kun tammat rupesi poruamaan tasa-arvosta, olen kohdellut niitä just niiku ukkojakin. Ihan samalla raivolla mätän menemään kuin ukkojakin. Pidän huolen että kynä ja suu laulaa samat laulut ruunille ja tammoille.

Silloin joskus kun naiset halusi että niitä kohdellaan sillee niiku naista kohdellaan. Eli eri-arvoisesti. Silloin olin tosi ystävällinen ja otin naiset huomioon. Jos pinna meinasi palaa niin ajattelin heti ettei tässä nyt saa hermostua kun kyseessä on nainen. Nykyään kyllä huudan niin jotta akoilla tukka hulmuaa ja silmäripset irtoaa.
#tasaarvonpuolesta
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #305 : Elokuu 24, 2021, 19:33:49 »
^ Kiitti Lifti. Tuota aion käyttää. "Kohtelenko sinua naisena vai tasa-arvoisesti?"

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #306 : Elokuu 24, 2021, 20:34:19 »
KARJU mainittu. Kostuin.

Jatkakaa.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #307 : Elokuu 24, 2021, 21:48:53 »
Feministisen tutkimuksen toimintaperiaate.
Perfektionisti.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #308 : Elokuu 24, 2021, 22:36:34 »
Jep. Ei se noitten femmareitten järjenjuoksu ihan kaikkein loogisimmasta päästä aina ole.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15196
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #309 : Syyskuu 24, 2021, 08:15:12 »
Silmitöntä parisuhdeväkivaltaa Porissa: 43-vuotias myyjä väitti avomiehensä viillelleen itseään takaraivoon – kun nainen vapautui kolmannen kerran, miestä puukotettiin taas.

https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008281832.html?fbclid=IwAR3Sa-TAYJbGj9HqtgQee8EQkkMQ3BFB5Nfl7mnfMi8KE6kf3YearwNawUI


Tämä taitaa olla vain jäävuoren huippu. Ikävää luettavaa joka tapauksessa oli väkivallan teko joko naita tai miestä kohtaan. :-\
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #310 : Syyskuu 24, 2021, 08:37:40 »
Silmitöntä parisuhdeväkivaltaa Porissa: 43-vuotias myyjä väitti avomiehensä viillelleen itseään takaraivoon – kun nainen vapautui kolmannen kerran, miestä puukotettiin taas.

https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008281832.html?fbclid=IwAR3Sa-TAYJbGj9HqtgQee8EQkkMQ3BFB5Nfl7mnfMi8KE6kf3YearwNawUI


Tämä taitaa olla vain jäävuoren huippu. Ikävää luettavaa joka tapauksessa oli väkivallan teko joko naita tai miestä kohtaan. :-\

5 vuotta vanha juttu😁

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #311 : Syyskuu 24, 2021, 08:42:19 »
^eikä liity millään tavalla ketjun aiheeseen.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15196
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #312 : Syyskuu 24, 2021, 08:50:27 »
Silmitöntä parisuhdeväkivaltaa Porissa: 43-vuotias myyjä väitti avomiehensä viillelleen itseään takaraivoon – kun nainen vapautui kolmannen kerran, miestä puukotettiin taas.

https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008281832.html?fbclid=IwAR3Sa-TAYJbGj9HqtgQee8EQkkMQ3BFB5Nfl7mnfMi8KE6kf3YearwNawUI


Tämä taitaa olla vain jäävuoren huippu. Ikävää luettavaa joka tapauksessa oli väkivallan teko joko naita tai miestä kohtaan. :-\

5 vuotta vanha juttu😁
Ensimmäinen syytteessä kuvattu väkivallanteko tapahtui maaliskuussa 2021.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15196
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #313 : Syyskuu 24, 2021, 08:54:17 »
^eikä liity millään tavalla ketjun aiheeseen.
Tottakai liittyy.  :-\
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #314 : Syyskuu 24, 2021, 09:06:34 »
Silmitöntä parisuhdeväkivaltaa Porissa: 43-vuotias myyjä väitti avomiehensä viillelleen itseään takaraivoon – kun nainen vapautui kolmannen kerran, miestä puukotettiin taas.

https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008281832.html?fbclid=IwAR3Sa-TAYJbGj9HqtgQee8EQkkMQ3BFB5Nfl7mnfMi8KE6kf3YearwNawUI


Tämä taitaa olla vain jäävuoren huippu. Ikävää luettavaa joka tapauksessa oli väkivallan teko joko naita tai miestä kohtaan. :-\

5 vuotta vanha juttu😁
Ensimmäinen syytteessä kuvattu väkivallanteko tapahtui maaliskuussa 2021.

Ku se on maksullinen. Päättelin ku tekijä on 43v. ja syntyny - 73

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15196
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #315 : Syyskuu 24, 2021, 09:10:17 »
Silmitöntä parisuhdeväkivaltaa Porissa: 43-vuotias myyjä väitti avomiehensä viillelleen itseään takaraivoon – kun nainen vapautui kolmannen kerran, miestä puukotettiin taas.

https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008281832.html?fbclid=IwAR3Sa-TAYJbGj9HqtgQee8EQkkMQ3BFB5Nfl7mnfMi8KE6kf3YearwNawUI


Tämä taitaa olla vain jäävuoren huippu. Ikävää luettavaa joka tapauksessa oli väkivallan teko joko naita tai miestä kohtaan. :-\

5 vuotta vanha juttu😁
Ensimmäinen syytteessä kuvattu väkivallanteko tapahtui maaliskuussa 2021.

Ku se on maksullinen. Päättelin ku tekijä on 43v. ja syntyny - 73
No näemmä toimittajatkaan eivät ole täydellisiä.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #316 : Syyskuu 24, 2021, 16:09:07 »
valtakunnansyyttäjä Raija Toiviainen vihaa vihapuhetta. repikää siitä.