Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
Teroterava:
^täysin oikeistoideologian sokaisema kommenti. Herääppä itse sieltä kuplasta tähän päivään. Asialla ei edelleenkään ole mitään tekemistä pakkomielteesi eli Sanna Marinin kanssa. Tuollaisen paskan suoltaminen on lisäksi äärimmäisen loukkaavaa niitä naisia kohtaan, jotka joutuvat päivittäin naisvihaa Suomessa kokemaan.
Penaattori:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Joulukuu 07, 2025, 22:11:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Teroterava - Joulukuu 07, 2025, 21:39:29 ---^^naisviha Suomessa marginaaliryhmää? Ihan naama peruslukemilla pystyt tuon allekirjoittamaan?
--- Lainaus päättyy ---
Herää nyt tähän päivään.
Joo ihan naama peruslukemilla pystyn sen allekirjoittamaan että naisvihaajat ovat Suomessa marginaaliryhmää.
Vai väitätkö muuta?
Sanna Marinin agendaanhan se sopi oikein hyvin lietsoa ajatusta että Suomessa on naisvihaa. Naisvihaa oli hänen mielestään myös hänen arvostelunsa toimiessaan pääministerinä.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, Sannan vastaus kaikkeen kritiikkiin oli että kyse on pelkästään naisvihasta. Edes "elämänkerta"kirjassaan hän ei kyennyt minkäänlaiseen itsekritiikkiin, aina vika oli jossain muussa, hän itse ei koskaan tehnyt virheitä. Prinsessa.
Pekonen:
^Sanna Marin omaa liikaa narsistisia piirteitä ja oli täysin sopimaton pääministeriksi. Tällaiselle henkilölle arvostelun leimaaminen naisvihan lietsomiseksi sopi erittäin hyvin. Sanna Marinissa on itse asiassa hyvin paljon samanlaisia piirteitä kuin Donald Trumpissa kun asiaa katsoo tältä kantilta.
Molemmat ovat narsisteja jotka eivät löydä itsestään pienintäkään vikaa ja arvostelijat leimataan kuuluvaksi johonkin ihmeelliseen epämääräiseen ryhmään.
Elämme huonojen johtajien aikakautta.
Teroterava:
^väitteesi Marinista perustuu ainoastaan omalle pakkomielteellesi ja juuri sille vihalle Marinia kohtaan
Pekonen:
^Tehdään yksi asia selväksi: En pidä naisvihasta jos sellaista ilmenee ja kannatan tasa-arvoa.
Minulle talebanien käsitykset naisen ihmisarvosta ja kurdien kunniamurhaläsitykset ovat hyvin vieraita ja vastenmielisiä. Samoin Suomessa esiintyvä perheväkivalta ja vaikka romanien keskuudessa piilevä naisiin kohdistuva väkivalta.
Itse asiassa arvostan "naisvihan" vastustamista niin paljon etten halua että sen kustannuksella kukaan alkaa ajamaan omia henkilökohtaisia tai poliittisia päämääriään.
Sanna Marin on syyllistynyt juuri tähän.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta