Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.

<< < (82/89) > >>

Pekonen:
^Tuo juttuhan on niiltä ajoilta kun Sanna Marin tilasi Natolta tutkimuksen jossa "todistettiin" kuinka naisviha kukoistaa Suomessa.
Onneksi tuo hölmöily on jäänyt vähemmälle viime aikoina woken laantumisrn myötä ja hyvä niin. Toki onhan Suomessa naisvihaa mutta niin on miesvihaakin ja molempien edustajat ovat kuitenkin marginaaliryhmää.

Alpo:
Minä vihaan muutamia naisia ja lisäksi minulla on islamofobia ja russofobia ja niistä olen ylpeä. Muita ylpeydenaiheita minulla ei sitten olekkaan. :wanker:

Teroterava:
^^naisviha Suomessa marginaaliryhmää? Ihan naama peruslukemilla pystyt tuon allekirjoittamaan?

Tuolla artikkelilla ei ole mitään tekemistä Sanna Marinin tai Naton kanssa vaikka kuinka haluaisit.

joey_t:
Vedä monosi vinoon
Anna lanteesi heiluu
Ota kinkusta kii
Ja lähde Kaken kanssa rokkaamaan!

Pekonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Teroterava - Joulukuu 07, 2025, 21:39:29 ---^^naisviha Suomessa marginaaliryhmää? Ihan naama peruslukemilla pystyt tuon allekirjoittamaan?

--- Lainaus päättyy ---

Herää nyt tähän päivään.
Joo ihan naama peruslukemilla pystyn sen allekirjoittamaan että naisvihaajat ovat Suomessa marginaaliryhmää.
Vai väitätkö muuta?

Sanna Marinin agendaanhan se sopi oikein hyvin lietsoa ajatusta että Suomessa on naisvihaa. Naisvihaa oli hänen mielestään myös hänen arvostelunsa toimiessaan pääministerinä.
Täytyy kyllä sanoa että kun tämä naisviisikko muodosti hallituksen niin jälki oli kyllä kamalaa. Mutta tämänkin totuuden ääneen sanominen on tietysti mielestäsi naisvihaa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta