Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
Pertti Ström:
Katsellaan, odotellaan.
Miten siellä Lappeenrannassa suhtaudutaan aikamme suurimpaan vitsaukseen , islamiin,joka on rantautunut(kirjaimellisesti) läntiseen Eurooppaan?
Lisääkö tämä mahdollisesti vihamielistä suhtautumista naisiin ja sukupuolivähemmistöihin?
Artturi:
^en tiedä miten siellä mihinkin suhtaudutaan. Enkä ymmärrä, että mistä edes puhut.
saapasjalkakolli:
Jos joku näistä kaikkialla länsimaissa toteutuneissa kouluväkivaltaisuuksissa mielestäni erottuu, olipa niiden tekijänä pojat, tytöt tai non-binääriset transihmiset on se, että todellisuuden ja fiktion rajat alkavat hämärtyä näillä internet- ja älypuhelinsukupolvilla.
Nämä eri teemat ja vihat, joita meille on luotu yhteiskuntaan hajoita- ja hallitsepolitiikalla, joiden tarkoitus on jakaa erilleen, miehet ja naiset, hetero ja ei-heterot, valkoiset ja värilliset, kristityt ja ateistit, köyhät ja rikkaat jne. jne. Ovat tässä kuitenkin vain itse myrkyn maku, ei myrkky itse.
Sillä.. jos on todellisuudessa kiinni. Uskoipa sitten millaisiin vääryyksiin tahansa. Ei ihmisen pitäisi olla niin empatiakyvytön, että menee puukolla hakkaamaan henkensä edestä kirkuvia kanssaihmisiä.
Toki osa ihmisistä on synnynnäisiä psykopaatteja ja sosiopaatteja, mutta nyt on mielestäni astunut esiin sellaisia henkilöistä, jotka ovat psykopaatteja ja sosioppaatteja eniten siksi, että heille mikään ei oikein ole todellista. Eli näille ihmisille muut ihmiset ovat vähän kuin videopelien NPC:t (non playable character) ja he katsovat maailmaa täysin egosentrisen linssin läpi.
Villerius:
^^
Ullatus.... :laught:
Lifti:
Minä vihaan ihan kaikkia. Varsinkin sinua.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta