Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
Letsmenoks:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Elokuu 23, 2021, 12:20:59 ---^^ Jokseenkin samaa mieltä suurimmasta osasta mutta ääripäiden mielipiteiden tärkeyttä en alkaisi korostamaan. Se johtaa helposti epätasa-arvoon, enkä puhu pelkästään sukupuolten tasa-arvosta. Äänekäs ryhmä saa etujaan helpoiten läpi jolloin hiljainen enemmistö kärsii. Ja toinen juttu on se että kun ääripäitä kuunnellaan niin sitten pitää tasapuolisuuden vuoksi kuunnella molempia. Ja ennenkuin taas alkaa satamaan paskaa niskaan niin tähdennän tässä vielä sitä että en itse katso kuuluvani mihinkään ääripäähän.
--- Lainaus päättyy ---
Kieltämättä ääripäät ovat rasittavia kuunneltavia tai luettavia, skippaan ne itsekin useasti mutta pointtina lähinnä se, että jostain ne ääripäät kumpuaa ja ovat seurausta jostakin. Syyt ovat ne mielenkiintoiset asiat.
Hiljainen enemmistö ei kärsi, he ovat enemmistöä. Hiljainen vähemmistö kärsii. Ne joilla olisi todellista sanomista näille möykkääjille mutta eivät sano koska julkinen lyttääminen on niin rajua. Tämä vaikuttaa nykyään jo todella paljon siihen ettei haluta sanoa mielipiteitään tai tehdä julkisia päätöksiä vaan mieluummin jättäydytään taka-alalle. Näin siis myös tällä saitilla.
Itsekin olen menneisyydessä sortunut jostain kommentista sanomaan että ei tuolla ainakaan asiakkaita saa tjmp. Olen aina yrittänyt kritisoida asiaa, en kirjoittajaa. Kyläidioottteja lukuunottamatta. Ja teen sitä jatkossakin. Nyt taas luettuani asioista, ehkä hieman fiksummin kuin ennen.
Letsmenoks:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Elokuu 23, 2021, 12:12:57 ---^Paljon linkkejä luettavaksi. Näitä linkkilistoja jaksetaan tuottaa, viksut laittaa linkin sisällöstä hieman enemmän kuin otsikon. Mä ainakaan en viitsi lähteä availemaan noita ja etsiä sitä punaista lankaa jos niiden jakajakaan viitsi enmpää avata sisältöä.
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän se punainen lanka löydy sieltä ilman linkkien esimerkkejä. Pekonen löysi. Ja muutkin halutessaan.
Lifti:
Saako täällä jo vihata? Vai vieläkö se yksi saatanan apina on moderointi vuorossa?
Letsmenoks:
Erästä ajattelijaa lainatakseni, viha on kuin herpes. Jos sinulla on sitä niin ei muuta kuin jakamaan sitä :inlove:
Azazello:
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 23, 2021, 12:55:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Elokuu 23, 2021, 12:12:57 ---^Paljon linkkejä luettavaksi. Näitä linkkilistoja jaksetaan tuottaa, viksut laittaa linkin sisällöstä hieman enemmän kuin otsikon. Mä ainakaan en viitsi lähteä availemaan noita ja etsiä sitä punaista lankaa jos niiden jakajakaan viitsi enmpää avata sisältöä.
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän se punainen lanka löydy sieltä ilman linkkien esimerkkejä. Pekonen löysi. Ja muutkin halutessaan.
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan löytyy. Näillä foorumeillahan on kyllä tapana laittaa linkki ja vain kommentti että hyvä juttu. Ei siinä mitään, jotkut kehoittavat tässäkin ketjussa vain googlaamaan. Löytyy se punainen lanka sillainkin. Jotka viitsivät sitä etsiä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta