Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
Letsmenoks:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Elokuu 23, 2021, 13:04:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 23, 2021, 12:55:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Elokuu 23, 2021, 12:12:57 ---^Paljon linkkejä luettavaksi. Näitä linkkilistoja jaksetaan tuottaa, viksut laittaa linkin sisällöstä hieman enemmän kuin otsikon. Mä ainakaan en viitsi lähteä availemaan noita ja etsiä sitä punaista lankaa jos niiden jakajakaan viitsi enmpää avata sisältöä.
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän se punainen lanka löydy sieltä ilman linkkien esimerkkejä. Pekonen löysi. Ja muutkin halutessaan.
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan löytyy. Näillä foorumeillahan on kyllä tapana laittaa linkki ja vain kommentti että hyvä juttu. Ei siinä mitään, jotkut kehoittavat tässäkin ketjussa vain googlaamaan. Löytyy se punainen lanka sillainkin. Jotka viitsivät sitä etsiä.
--- Lainaus päättyy ---
Voin taivuttaa sinulle rautalangasta.
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 23, 2021, 11:49:32 ---
Kysymys kuuluu, missä totuus? Minun vastaus, kaikessa piilee totuus. Asioita pitää käsitellä monelta eri kantilta ja hyväksyä vastapuolen väitteistä myös ne totuuden siemenet. Jos niitä siellä on. Ääripäiden mielipiteet ovat tärkeitä koska ne tuovat esiin asiat pelkistettyinä. Sieltä se totuus muodostuu. Lukemisen jälkeen omassa pienessä päässämme. Se oma totuus.
Näin siis jos kriittisesti ajattelee asiaa. Osa lukee asiat niin että ne tukee omaa ajatteluaan tai agendaansa. Oli teksti mikä tahansa. Osa lukee ja oppii ehkä muuttamaan asennettaan tai tapojaan. Osa lukee ja naureskelee, ei koske minua, on ne ihmiset hulluja.
Avasin tämän ketjun koska pidän aihetta tärkeänä. Saitin luonteen huomioon ottaen oletettavaa olikin että hiljaisuus on se mikä tässä narussa korostuu...
--- Lainaus päättyy ---
Siinä se punainen lanka. Mitä mieltä olet siitä?
Lifti:
^ jos vielä laitat lihavoidulla tekstillä ne tärkeimmät kohdat. muuten menee näillä saatanan mensan jäsenillä elämä vaikeaksi.
Ja laitetaas tämä kaunis viesti nyt kolmannen kerran kun moderoinnissa jollakin menee vihaketjussa tämä ihon alle. Pitäisiköhän jonkun vihjata sille idiootille että mikä ketju tämä on. Ai että mä vihaan tuollaisia idiootteja. Sitten ne vielä lisääntyy ja tekee lapsia:
Minä vihaan ihan kaikkia ihmisiä tasapuolisesti ja näytän se häpeilemättä. Saatanan ...t, vitun persut ja kaikki saatanan kyrvät ja pillut siinä välissä. Itseäni jumaloin ja itseäni rakastan. Vittu teitä saa aina hävetä!
Azazello:
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 23, 2021, 13:09:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Elokuu 23, 2021, 13:04:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 23, 2021, 12:55:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Elokuu 23, 2021, 12:12:57 ---^Paljon linkkejä luettavaksi. Näitä linkkilistoja jaksetaan tuottaa, viksut laittaa linkin sisällöstä hieman enemmän kuin otsikon. Mä ainakaan en viitsi lähteä availemaan noita ja etsiä sitä punaista lankaa jos niiden jakajakaan viitsi enmpää avata sisältöä.
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän se punainen lanka löydy sieltä ilman linkkien esimerkkejä. Pekonen löysi. Ja muutkin halutessaan.
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan löytyy. Näillä foorumeillahan on kyllä tapana laittaa linkki ja vain kommentti että hyvä juttu. Ei siinä mitään, jotkut kehoittavat tässäkin ketjussa vain googlaamaan. Löytyy se punainen lanka sillainkin. Jotka viitsivät sitä etsiä.
--- Lainaus päättyy ---
Voin taivuttaa sinulle rautalangasta.
--- Lainaus päättyy ---
Ei muuta kuin taivuttamaan jos kuitenkin löytyy intoa selkeään ja yksiselitteiseen ilmaisuun.
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 23, 2021, 11:49:32 ---Siinä se punainen lanka. Mitä mieltä olet siitä?
--- Lainaus päättyy ---
No well. Kun halusit sekavan ketjun, sen varmaan sait 😅
Letsmenoks:
^No, en ole täydellinen, teihin trolleihin joskus tuhlaa aikaansa.
Kesava:
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 23, 2021, 12:52:16 ---Hiljainen vähemmistö kärsii. Ne joilla olisi todellista sanomista näille möykkääjille mutta eivät sano koska julkinen lyttääminen on niin rajua.
--- Lainaus päättyy ---
Puhut nyt varmaankin miehistä? Hehän ovat Suomen väestössä vähemmistönä. Eivätkä hirveästi pidä ääntä kokemistaan kärsimyksistä ja syrjinnästä. Tai jos erehtyvät avaamaan suunsa, niin eikö jo kohta heitä pyritä vaientamaan ja syyttämään naisvihasta.
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 23, 2021, 12:52:16 ---Itsekin olen menneisyydessä sortunut jostain kommentista sanomaan että ei tuolla ainakaan asiakkaita saa tjmp.
--- Lainaus päättyy ---
Ihan aiheellinen sanominen, jos se on ollut vastaus johonkin kirjoitukseen jossa turskia (miehiä) vain haukutaan ja yleistetään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta