Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (19/122) > >>

Azazello:
On tosin ongelma että yksityistietojen vuotoon liittyviä asioita joutuu foorumin säännöstön bugin takia puhumaan yleisellä tasolla yleistäen, jolloin muutaman henkilön (tai viime aikoina yhden) epäeettinen toiminta heittää varjon koko aktiivisten toimijoiden joukon päälle. Mun mielestä tällaiseen toimintaan syyllistyvien nimimerkit pitäisi voida julkaista (ja bannata pysyvästi) samoin kuin turskien jotka levittelevät hupakoiden tietoja,

Seepeli:
^

Samaa mieltä. Henkilötietojen julkaisu on jotenkin niin väärin, että ikuinen ban olisi varmaan ihan hyvä...

Vieras0090:
Oulussa paikallisille hyville naisille olisi kysyntää. Minulla on onneksi vakkari nainen jonka luona käyn kerran kuukaudessa. Anna-Emilia harmi kun ei ole enää tavattavissa hommat lopetti. Oulussa onneksi naisia hyviä keikalla käy.

Aurora Mature:

--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Heinäkuu 21, 2020, 08:27:21 ---On tosin ongelma että yksityistietojen vuotoon liittyviä asioita joutuu foorumin säännöstön bugin takia puhumaan yleisellä tasolla yleistäen, jolloin muutaman henkilön (tai viime aikoina yhden) epäeettinen toiminta heittää varjon koko aktiivisten toimijoiden joukon päälle. Mun mielestä tällaiseen toimintaan syyllistyvien nimimerkit pitäisi voida julkaista (ja bannata pysyvästi) samoin kuin turskien jotka levittelevät hupakoiden tietoja,

--- Lainaus päättyy ---

Puhut minusta. Voi olla että taannoinen tilanne oli totta, tai se ei ollut. Laitoit minulle viestin ettei yhteystietoja saa levittää. Kuka pelle uskoo että levitän aitoja yhteystietoja. Sain vartin julkisuudessa! Mene takaisin koloosi. Ja jos oikeasti käyt maksullisilla, jota epäilen koska et uskaltaisi edes katsoahuoraa silmiin, niin sinä olet jo paljastunut - sellaiset ovat suomihuorien systeemit.

Vai oletko hutsu?

Azazello:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Heinäkuu 21, 2020, 09:58:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Heinäkuu 21, 2020, 08:27:21 ---On tosin ongelma että yksityistietojen vuotoon liittyviä asioita joutuu foorumin säännöstön bugin takia puhumaan yleisellä tasolla yleistäen, jolloin muutaman henkilön (tai viime aikoina yhden) epäeettinen toiminta heittää varjon koko aktiivisten toimijoiden joukon päälle. Mun mielestä tällaiseen toimintaan syyllistyvien nimimerkit pitäisi voida julkaista (ja bannata pysyvästi) samoin kuin turskien jotka levittelevät hupakoiden tietoja,

--- Lainaus päättyy ---

Puhut minusta. Voi olla että taannoinen tilanne oli totta, tai se ei ollut. Mene takaisin koloosi. Ja jos oikeasti käyt maksullisilla, jota epäilen koska et uskaltaisi edes katsoahuoraa silmiin, niin sinä olet jo paljastunut - sellaiset ovat suomihuorien systeemit.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se oli totta, kuten eilen muutkin kommentoivat sitä. Laitoit saman nimen esille aiemmin jo SWllä. Myös muut fonectanumeroiden paljastukset ovat hyvinkin totta. Muistan hyvin eeppisen tapahtuman keltaisen chatissa kun kännissä levittelit asiakkaan tietoja, luullessasi tämän tehneen oharit. Paljastui että olit sekoittanut itse sovitun ajan.

Sinun näkökulmastasi pysyn kolossani, ihan yksityisyyteni takia. Muille hupakoille voisin vaikka soittaakin omasta numerostani, mutta periaatteesta en sitä tee 😀

Jatketaan vain tätä keskustelua, ellet taas pyydä poistamaan tätä ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta