Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Vieras0024:
--- Lainaus käyttäjältä: M.U. Tiainen - Joulukuu 31, 2019, 22:15:10 ---^ Käykö siinä ex- Siwassakin nykyään persut? Minäkun olen käsittänyt että he hakevat edullisemmat ja varmasti paremmat Punaiset Lidlistä Rastilantieltä.
Mites muuten noi ******** muuten suhtautui koiraasi? Tulivatko silitteleen vai sylkäisisivät?
Mutsin mäyräkoiraa kerran kusetin noilla kulmilla ja huivipäiset tytöt tuli ihmetteleen että onpa ihana. Sanoin että silitelkää vaan, se on kissa. Tytöt tyytyväisenä silitteli kunnes joku hame päällä oleva mies tuli ja huusi jotain ihmeelistä mongerrusta, löi tyttöjä ja raahas pois.
Minä menin kotiin ja join kaljan.
--- Lainaus päättyy ---
Aurinkolahdessa ei ole Siwaa. Koko Suomessa ei ole Siwaa. Missä vuodessa elät?
M.U. Tiainen:
^ Onko ex kielletyjen sanojesilistallasi?
Tuo sun Alepasi on entinen Siwa, joka ei Keskolle kelvannut silloin kun se ko. ketjun osti. Varmaankin siksi että muuteman sadan metrin päässä on ihan toimiva K- market.
Vuosisata on 2020 ja ainoa maahanmuuttokriittinen joka tuossa Alepassa kävi 2019 oli Junes Lokka, joka ei ole persu. Tosin puoliksi marokkolainen ja ehkä siksi räksyttävä metsästyskoirasi haukkui.
Tai todennäköisesti muuten vaan, koska metsästyskoira ei kuulu Helsingin lähiöön, ei edes Aurinkolahteen. Varsinkaan jossei sillä metsästetä.
Vieras0024:
Aurinkolahdessa voi ihan yhtä lailla olla metsästävä koira kuin jollain takakylällä. Metsästävät koirat metsästävät vain laissa sallitun ajan rajoissa. Se on sama ihan missä vain.
Minä metsästän metsästyskoirani kanssa. Koira vitut välittää lepääkö se Aurinkoladessa vai takahikiällä. Kun on jahdin aika, se jahtaa.
Vieras0024:
Äh, tuli niin monta kysymystä.
Mikä on mutiainen, M.U. Tiainen?
M.U. Tiainen:
^ No joo, haukkuuko se sun metsästyskoira? Se kai kerrostaloasumisessa on olennaisinta.
Mauri Unto, mitä sitten? Broidini on Seppo Oskari Nestori.
Faija oli 70- 80 luvun taiteessa Irakissa rakentamassa Saddamin paratiisia ja joskus nihkeesti vastasi kun kysäsin että: mites se pillun saanti siellä aavikolla? Vittu, poika sinun thaikkureissut on päiväkotiretkiä, kurahousut jalassa.
Mistä päättelin että saattaa jopa olla Hamid Omar Mohammed Osama Tiainenkin olla jossain päin Irakia olemassa. Ehkäpä jopa sinun tai minun naapurissa. Vitustako sen tietää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta