Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (13/122) > >>

M.U. Tiainen:
Minä olen ihmetellyt jo vuosikymmeniä että mikä saa ns. järkevän ihmisen hankkimaan koiran kerrostaloasuntoon, Helsingissä. Vastaukseksi olen saanut yksinäisyys ym. jargonia, vaikka kaupungissa toimii satoja veikkaus- ja verorahoja saavia yhdistyksiä, joiden yhtenä teemana on yksinäisyyden ehkäisy.

Mielestäni paukkuaran koiran voi viedä uudeksi vuodeksi vaikkapa Tunisiaan tai jonnekin muualle pois silmistä ja yrittää hakea sitten kun se lemmenkaipuu taas elukkaan iskee.

Vieras0024:
Asuin Aurinkolahdessa. Siellä on luonnonsuojelualueet kolmessa suunnassa, ja Sipoon koirametsä 10 km päässä. Helsingin Aurinkolahti on erinomainen paikka asua koiran kanssa.

M.U. Tiainen:
^^ Toistaiseksi, joo. Vuosaareen kaavaillaan asuntoja 28000 ihmiselle, tämähän ei tietenkään koskene Aurinkolahden rivieeraa (jotka nekin kerrostaloasuntoja) vaan Meri- Rastilaa laajennetaan Puotilanlahdelle. No, näissä asunnoissa tuskin rakit räksyttää. Ne lähinnä syödään.

Vieras0024:
Joo, ei Aurinkolahden koirat hauku muita kuin Alepasta kaljaa hakevia persuja.

M.U. Tiainen:
^ Käykö siinä ex- Siwassakin nykyään persut? Minäkun olen käsittänyt että he hakevat edullisemmat ja varmasti paremmat Punaiset Lidlistä Rastilantieltä.

Mites muuten noi ******** muuten suhtautui koiraasi? Tulivatko silitteleen vai sylkäisisivät?

Mutsin mäyräkoiraa kerran kusetin noilla kulmilla ja huivipäiset tytöt tuli ihmetteleen että onpa ihana. Sanoin että silitelkää vaan, se on kissa. Tytöt tyytyväisenä silitteli kunnes joku hame päällä oleva mies tuli ja huusi jotain ihmeelistä mongerrusta, löi tyttöjä ja raahas pois.

Minä menin kotiin ja join kaljan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta