Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (10/122) > >>

Venla:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Syyskuu 19, 2019, 18:31:34 ---Olen ihan kahden vaiheilla. Vedänkö käteen ja jään poikain kanssa kaljoittelemaan vai jaksanko kammata leijonanharjani ja painua panemaan. Jotenkin tuo paneminen vaatisi jotain sellaista lisämaustetta että jaksaisin innostua. Sellainen pelkässä lähärissä läähättäminen, se on jo nähty ja koettu.

Vittu mä jään kaljoittelemaan ja vedän pystyrunkut suihkussa, silleen että polvet notkuu saatana. Kiitos että sain pohtia asiaa tässä teidän kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Et sä nyt kyllä yhtään meitä miettinyt. Ja aina ennen kuin alkaa runkkaamaan tulee miettiä meitä kaikkia täällä.
Ja, tästä olisi pitänyt avata äänestys!

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Syyskuu 19, 2019, 18:40:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Syyskuu 19, 2019, 18:31:34 ---Olen ihan kahden vaiheilla. Vedänkö käteen ja jään poikain kanssa kaljoittelemaan vai jaksanko kammata leijonanharjani ja painua panemaan. Jotenkin tuo paneminen vaatisi jotain sellaista lisämaustetta että jaksaisin innostua. Sellainen pelkässä lähärissä läähättäminen, se on jo nähty ja koettu.

Vittu mä jään kaljoittelemaan ja vedän pystyrunkut suihkussa, silleen että polvet notkuu saatana. Kiitos että sain pohtia asiaa tässä teidän kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Et sä nyt kyllä yhtään meitä miettinyt. Ja aina ennen kuin alkaa runkkaamaan tulee miettiä meitä kaikkia täällä.
Ja, tästä olisi pitänyt avata äänestys!

--- Lainaus päättyy ---

Tälleen parin kaljan jälkeen en lankea tähän sinun virittämään ansaan ;) Nimittäin jos suostuisin äänestykseen niin en pääsisi panemaan enkä runkkaamaan ennen vuotta 2020. Tässä sitä päivästä toiseen, posliiniset pallit pulleana odoteltaisiin että panenko vai runkkaako.

Venla:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Syyskuu 19, 2019, 18:46:55 ---Tälleen parin kaljan jälkeen en lankea tähän sinun virittämään ansaan ;) Nimittäin jos suostuisin äänestykseen niin en pääsisi panemaan enkä runkkaamaan ennen vuotta 2020. Tässä sitä päivästä toiseen, posliiniset pallit pulleana odoteltaisiin että panenko vai runkkaako.

--- Lainaus päättyy ---

Pahus.
Jään odottamaan isompaa alkoholiannosta ja uutta tilaisuutta... 8)

Vieras0041:
Vanha artikkeli, mutta aika ajankohtainen Suomessa....huolestuttavaa, että on vielä ihmisiä jotka joutuvat tämän vaikutuksen piiriin.

Valheenpaljastaja: Ruotsalainen trollitehdas pyrkii vaientamaan toimittajia vihapuheluilla

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/02/23/valheenpaljastaja-ruotsalainen-trollitehdas-pyrkii-vaientamaan-toimittajia

--- Lainaus ---Ilmiö on tulossa myös Suomeen

Tämä ilmiö on jo rantautunut Suomeen, tosin vielä varsin pienessä mittakaavassa. Valheenpaljastaja sai juuri tällaisen trollipuhelun viime vuoden syyskuussa.

Anonyymi soittaja latasi puhelusta editoimansa version Youtubeen ja levitti linkkiä omassa blogissaan, josta se levisi pian useille keskustelupalstoille ja valemedioiden sivuille.

Kyseinen soittaja osoittautui ahkeraksi bloggariksi, joka käyttää nimimerkkiä Paavo Tajukangas. Hän on tarkka nimettömyydestään.

Niin Youtubessa kuin julkisissa esiintymisissään hän varjostaa kasvonsa lippalakilla tai pitää aurinkolaseja. Hänen oikea nimensä ei ole tiedossa.

Minulle soittaessaan hän esitteli itsensä toisella väärällä nimellä ja väitti olevansa freetoimittaja, joka haluaa keskustella valeuutisista. Kysyin hänen nimeään vielä toistamiseen. Kaiken tämän hän oli leikannut äänitteensä alusta pois.

Myöhemmin Tajukangas teki saman tempun Svenska Ylen toimittajalle, joka oli kääntänyt Valheenpaljastaja-jutun ruotsiksi.

Tajukangas on asunut viime vuodet Ruotsissa, mutta muuttanut oman bloginsa mukaan hiljattain Viroon. Hän on kirjoittanut bloginsa lisäksi kotimaisiin valemedioihin liioiteltuja tai vääristeltyjä uutisia Ruotsin pakolaisista ja maahanmuuttopolitiikasta.
--- Lainaus päättyy ---

Tajukangas ylläpitää nykyään valemedia- ja trollisivustoa PT-media, joka on samantasoista journalismia kuin edesmennyt MV-lehti.

M.U. Tiainen:
Koiria lapsinaan pitäviä ihmisiä. Vielä enemmän ihmettelen vegaaneja, jotka koiria pitäessään tuomitsevat lihansyönnin.

Muutenkin ihmettelen noita koiria pitäviä ihmisiä. Pitääkö sitä koiraa rapsuttaa, minä rapsuttelen pallejani.

Ihan vitun outoa porukkaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta