Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Syyskuu 19, 2019, 15:32:38 ---Näillä kaiken maailman keisareilla vaan on jotain ongelmia joidenkin asioiden suhteen. Tai siis kaikki ongelmat kaikkien asioiden suhteen.
--- Lainaus päättyy ---
Se taas ei ole aivan pelkästään näiden keisarien ongelma. Ongelmia löytyy yhtälailla keisarinnoilta.
Olen tämän todennut konkreettisesti useiden vuosien ajalta. Nykyään tilanne alkaa olla tukala.
Mutta kaikkeen sopeutuu.
naku_keisari:
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Syyskuu 19, 2019, 15:32:38 ---Näillä kaiken maailman keisareilla vaan on jotain ongelmia joidenkin asioiden suhteen. Tai siis kaikki ongelmat kaikkien asioiden suhteen.
--- Lainaus päättyy ---
Voi Perse,
1. Tämä on naru Evestä.
2. Olet kirjoittanut tähän mennessä 193 sanaa tänne, joista kokemukseen perustuvaa arviota ko. palveluntarjoajasta on 0 %. Kaksitoista lausetta, eikä mitään otsikkoa vastaavaa sisältöä.
3. Sen sijaan kirjoitit ensimmäisessä viestissä 4 lausetta itsestäsi, 68 sanaa. Toisessa viestissä neljä lausetta vastausta omaan aiempaan viestiisi eli höpisit itseksesi. Se, että puhut itsestäsi ei tee puheesta yleisesti kiinnostavaa.
4. Lopuksi kruunasit kakkosviestin kahdella lauseella, jolla arvioit minua ja kaltaisiani keisareita. 18 sanaa - tattadaa - ei otsikon hupakosta vaan turskasta, jota et ole koskaan tavannut.
5. Hyvä Perse, tee oma lankasi, jossa voit raportoida ajatuksistasi vapaasti. Älä ainakaan sotke muiden review -lankoja tyhjänpäiväisillä arvauksilla.
Kuningatar Perse:
Pakko käyttää itseä esimerkkinä, kun en halua laittaa sanoja toisten suuhun ja väittää tietäväni heidän tilanteensa. Sanon vain, mikä kaikki on mahdollista, jottei kukaan muukaan sortuisi vetämään perättömiä oletuksia.
Ja kiitos, että itse pidit keskustelun otsikon mukaisilla raiteillaan rapsaamalla Eveä :) Ei mene hommat niin off-topiciksi, kun joukossa on teitä asiapuhujia.
Lifti:
Olen ihan kahden vaiheilla. Vedänkö käteen ja jään poikain kanssa kaljoittelemaan vai jaksanko kammata leijonanharjani ja painua panemaan. Jotenkin tuo paneminen vaatisi jotain sellaista lisämaustetta että jaksaisin innostua. Sellainen pelkässä lähärissä läähättäminen, se on jo nähty ja koettu.
Vittu mä jään kaljoittelemaan ja vedän pystyrunkut suihkussa, silleen että polvet notkuu saatana. Kiitos että sain pohtia asiaa tässä teidän kanssa.
Kunigazz:
--- Lainaus käyttäjältä: nimara - Syyskuu 15, 2019, 13:49:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Syyskuu 14, 2019, 21:56:30 ---En kuulu ryhmittymään, koska en halua tavata kanssasisaria järjestetysti. Logo on surullisen epäonnistunut, annatteko turpiin?
--- Lainaus päättyy ---
Tuohan tuossa ryhymittymässä on se ongelma. On sihteereitä, jotka haluavat touhuta omillaan, eivätkä innostu mistään yhteisöllisyydestä.
Menisikö tätä kautta ja Niina G:n kautta viesti perille, että vitun narkkarien ja epäonnistuneiden huorien Pro tukipiste ei enää laittaisi minulle mainosviestejään. Ostan kumit kaupasta ja käyn yksistyislääkärillä, perkeles.
--- Lainaus päättyy ---
Tuli vaan mieleen, että miksi et yksinkertaisesti estä kyseistä numeroa, jos et halua niitten mainosviestejä?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta