Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (83/122) > >>

Vieras0242:

--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Elokuu 14, 2021, 12:25:32 ---^ Joo huomasin että väärä ketju.

--- Lainaus päättyy ---
👍🏻

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Elokuu 14, 2021, 11:44:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Elokuu 14, 2021, 08:55:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Elokuu 13, 2021, 22:54:11 ---^ Ei ole parissa vuodessa aikaa yli 6000 viestiin.

--- Lainaus päättyy ---
Eikö? Kyllä tämä nyt otti minun sieluni syövereihin.  :laught:

Ei edelleenkään itse aiheeseen mitään.  ::)
En tosin laskenut monesko se oli.

--- Lainaus päättyy ---

Hymiöistä päätellen meni sinulla taas tunteisiin ja vielä niihin syvimpiin.

--- Lainaus päättyy ---
Ai hymiöistäkö sen näkee?  :laught:
Taitaa kuitenkin olla niin, että meni ja oikeastaan on mennyt aina tunteisiin se mitä kulloinkin kirjoitan ja sinun on pakko siitä jollain tavoin mainita ja se on oikeasti ihan ok mulle. Se mitä seksisaitilla joku kirjoittaa minusta tai vihjailee minusta ei kyllä tee minun tunteisiini mitään vaikutusta saatikka koljhua. Mitä taas sinuun tulee on sinun pakko jatkaa, toki annan sinulle sen mahdollisuuden viemällä sinua haluamaani suuntaan ilman, että edes tajuuat sitä.  ;) Siinä sinulle ajankulua kerrakseen. :inlove:

Jimmy-setä:

--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Elokuu 14, 2021, 13:38:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Elokuu 14, 2021, 11:44:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Elokuu 14, 2021, 08:55:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Elokuu 13, 2021, 22:54:11 ---^ Ei ole parissa vuodessa aikaa yli 6000 viestiin.

--- Lainaus päättyy ---
Eikö? Kyllä tämä nyt otti minun sieluni syövereihin.  :laught:

Ei edelleenkään itse aiheeseen mitään.  ::)
En tosin laskenut monesko se oli.

--- Lainaus päättyy ---

Hymiöistä päätellen meni sinulla taas tunteisiin ja vielä niihin syvimpiin.

--- Lainaus päättyy ---
Mitä taas sinuun tulee on sinun pakko jatkaa, toki annan sinulle sen mahdollisuuden viemällä sinua haluamaani suuntaan ilman, että edes tajuuat sitä. 

--- Lainaus päättyy ---
Älä imartelevaa itseäsi. Et ole muuta kuin totaalisen luuseri pillufoorumilla päivystävä vanha jäärä.

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Elokuu 14, 2021, 15:21:28 ---Älä imartelevaa itseäsi. Et ole muuta kuin totaalisen luuseri pillufoorumilla päivystävä vanha jäärä.

--- Lainaus päättyy ---
Olen luuseri kyllä. Mutta tiesin se jo ennestään. Oliko tuossa kaikki mihin pystyt?  ::)

Jimmy-setä:

--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Elokuu 14, 2021, 15:32:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Elokuu 14, 2021, 15:21:28 ---Älä imartelevaa itseäsi. Et ole muuta kuin totaalisen luuseri pillufoorumilla päivystävä vanha jäärä.

--- Lainaus päättyy ---
Olen luuseri kyllä. Mutta tiesin se jo ennestään. Oliko tuossa kaikki mihin pystyt?  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Eipä tässä tuon totuuden jälkeen muuta ole. Itsekin sen näköjään tiedostat eli minun puolestani tämä oli tällä erää tässä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta