Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Elokuu 14, 2021, 15:34:51 ---Eipä tässä tuon totuuden jälkeen muuta ole. Itsekin sen näköjään tiedostat eli minun puolestani tämä oli tällä erää tässä.
--- Lainaus päättyy ---
Oivoi, en kaipaa sinun tarinaasi siitä mitä mahdollisesti sinun mielestäsi olen. Tiedän ihan itse mitä olen.
Mutta tämä taisi mennä sinulle ihon alle, koska jankutat siitä, kuten minä aikoinani niin parempina päivinä. Tervetuloa joukkoon. :inlove:
Vieras1476:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Syyskuu 01, 2021, 14:31:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: orjamies - Syyskuu 01, 2021, 13:39:55 ---erottaa kun oikeesti osa 20v näyttää 50v ja päinvastoin ok tietty voi katsoo paperit =)
--- Lainaus päättyy ---
puhu vaan omasta....havaintokyvystä. 50v kun tärähtää mittariin niin kyllä on iän tuomaa potkurin jälkeä. Ellei oo hapoilla kiristellyt naamaansa. Myös bbw naiset säilyy siloposkina kauemmin ja ebonyt vielä kauemmin. Siis viimeistään 50v kun tulee ikää niin sen huomaa. Suurimmalla osalla alamäki alkaa siitä 40v. Tai alamäki ja alamäki mutta iän huomaa. Miehet tietysti komistuu!
Tai sovitaan että vaari huomaa ja sinä voit jatkaa ihmettelyä kuka on 20v ja kuka 50v. Toki 20v voi näyttää 50v mutta ei toisinpäin.
Tämähän ei päde valokuviin, koska photoshop. Oooh, Angelina Jolie näyttää ihan 20v! Ei näytä, vaikka puoli naamaa on turtana happohoidoista.
--- Lainaus käyttäjältä: Kevättuuli - Syyskuu 01, 2021, 13:59:31 ---Kumarrat ja pyllistät kyllä siihen suuntaan, mistä elantosi saat!
--- Lainaus päättyy ---
Varmasti tekee näin. Jokainen huora tekee näin. Eli kumartuu ottaa poskeen ja tarjoaa asiakkaalle takapillua :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Ihan varmasti kaikki huorat pyllistää rahan suuntaan! Kaikki huorat eivät kuitenkaan arvostele ja mitätöi koko ajan muita huoria, ylistä itseään ja imartele mm isomahaisia yritysjohtajia, joiden kukkarosta hän ottaa rahaa niin kuin itse haluaa!
Lifti:
^ On aika pitkä aika siitä kun Nina on täällä muita huoria mollannut. Jos sulla on jotain hampaankolossa niin voi voi.
Sitten otetaan huomioon että Nina voi ladata ihan rehellisesti mitä haluaa. Katos kun hän ei kuulu horokerhoihin. Ja tärkeintä karvaperseille on että hän ei hihittele asiakkaille tuolla suljetussa kerhossa.
Tässä ketjussa ei ollut mitään mollaamista. Jos sulla on kuukautiset niin voi voi.
Mimmi heittää läppää niin sulla on naama punaisena ja pillu hiessä.
Vieras1476:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Syyskuu 01, 2021, 15:30:51 ---^ On aika pitkä aika siitä kun Nina on täällä muita huoria mollannut. Jos sulla on jotain hampaankolossa niin voi voi.
Sitten otetaan huomioon että Nina voi ladata ihan rehellisesti mitä haluaa. Katos kun hän ei kuulu horokerhoihin. Ja tärkeintä karvaperseille on että hän ei hihittele asiakkaille tuolla suljetussa kerhossa.
Tässä ketjussa ei ollut mitään mollaamista. Jos sulla on kuukautiset niin voi voi.
Mimmi heittää läppää niin sulla on naama punaisena ja pillu hiessä.
--- Lainaus päättyy ---
En kyllä tiedä mistään huoramafioista mitään! Jos tämä kaikki läpänheitto on hauskaa niin jatkakaa! Sinunkaan läpät eivät ole olleet viime aikoina aina kovin hauskoja! Mikä lie ja turha noita on miettiä tai huomioida!
Letsmenoks:
Horokerho ja huoramafia on kaksi eri asiaa...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta