Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (7/122) > >>

MariaEnkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: nimara - Syyskuu 15, 2019, 13:49:58 ---
--- Lainaus päättyy ---
että vitun narkkarien ja epäonnistuneiden huorien Pro tukipiste ei enää laittaisi minulle mainosviestejään.
[/quote]

Aiheesta, et kirjoittanut. Ja toi kommentti kertoo lienee kirjoittajasta enemmän kuin lukijoista...Todella mauton kommentti!

Muoks: Epäonnistuneena narkkari horon perkeleenä, en näköjään osannut lainata. Mutta toivottavasti vielä joku päivä pääsen tässä lainaamisessakin onnistujien joukkoon 😘

Vieras0032:

--- Lainaus käyttäjältä: Joro76 - Syyskuu 15, 2019, 15:03:22 ---Mietin että  vetäisitkö itse herneet nenään jos sun kotisivuja ja sinua arvosteltaisiin paskaan sävyyn?

--- Lainaus päättyy ---

Niinhän on tehtykin, jos haluat niin voit liittyä siihen joukkoon mukaan. Ja en vetäisi herneitä siitäkään, huomamattasi tulit mainostaneeksi niitä.

Joro76:
^En kun tarkoituksella ;)

Vieras0032:

--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Syyskuu 15, 2019, 15:05:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: nimara - Syyskuu 15, 2019, 13:49:58 ---
--- Lainaus päättyy ---
että vitun narkkarien ja epäonnistuneiden huorien Pro tukipiste ei enää laittaisi minulle mainosviestejään.

--- Lainaus päättyy ---

Aiheesta, et kirjoittanut. Ja toi kommentti kertoo lienee kirjoittajasta enemmän kuin lukijoista...Todella mauton kommentti!

Muoks: Epäonnistuneena narkkari horon perkeleenä, en näköjään osannut lainata. Mutta toivottavasti vielä joku päivä pääsen tässä lainaamisessakin onnistujien joukkoon 😘
[/quote]

No mistäs vitsistä sinä sen herneen vedit sieraimeen. Pyysin vaan, että Niina G kenties pystyy vaikuttamaan siihen, ettei kännyyn tule noita horojen pelasta minut Pro Tukipisteen viestejä.

Hottis puuma:
Eihän verkostoon ole pakko liittyä, eikä edes kannattaa jos ei halua.

Sitä mä en kertakaikkiaan ymmärrä että miksi jankuttaa siitä, ettei aio eikä halua kuulua joka paikassa ja vuodesta toiseen?  :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta