Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Vieras0032:
Caravaani Timo on myös minut väittänyt tavanneensa toisaalla, eikä mitään faktoja pysty osoittamaan väitetyn tapaamisen tueksi.
Kuningatar Perse on syystäkin tuohtunut, tuollaiset perseilijät olisi hyvä saada pois tyttöjä häiritsemästä.
Vieras0032:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Syyskuu 14, 2019, 21:56:30 ---En kuulu ryhmittymään, koska en halua tavata kanssasisaria järjestetysti. Logo on surullisen epäonnistunut, annatteko turpiin?
--- Lainaus päättyy ---
Tuohan tuossa ryhymittymässä on se ongelma. On sihteereitä, jotka haluavat touhuta omillaan, eivätkä innostu mistään yhteisöllisyydestä.
Menisikö tätä kautta ja Niina G:n kautta viesti perille, että vitun narkkarien ja epäonnistuneiden huorien Pro tukipiste ei enää laittaisi minulle mainosviestejään. Ostan kumit kaupasta ja käyn yksistyislääkärillä, perkeles.
Tiia:
--- Lainaus käyttäjältä: nimara - Syyskuu 15, 2019, 13:49:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Syyskuu 14, 2019, 21:56:30 ---En kuulu ryhmittymään, koska en halua tavata kanssasisaria järjestetysti. Logo on surullisen epäonnistunut, annatteko turpiin?
--- Lainaus päättyy ---
Tuohan tuossa ryhymittymässä on se ongelma. On sihteereitä, jotka haluavat touhuta omillaan, eivätkä innostu mistään yhteisöllisyydestä.
Menisikö tätä kautta ja Niina G:n kautta viesti perille, että vitun narkkarien ja epäonnistuneiden huorien Pro tukipiste ei enää laittaisi minulle mainosviestejään. Ostan kumit kaupasta ja käyn yksistyislääkärillä, perkeles.
--- Lainaus päättyy ---
En oikein ymmärrä, miksi se on kenellekään ongelma, että osa meistä haluaa olla yhteisöllisiä ja osa myös aktivisteja. Kukaan ei pakota ketään liittymään verkoston jäseneksi. Sehän se vasta olisikin, pakkojäsenyys. ::)
Ja ehkäpä mä ehdotan jengille, että nimetään FTS Finland uudestaan "vitun narkkarien ja epäonnistuneiden huorien" verkostoksi, niin ei jää epäselväksi, että teemme läheistä yhteistyötä Pro-tukarin kanssa.
En lupaa hoitaa markkinintikieltoa Nimaralle, mutta lupaan välittää logon tehneelle kollegalle viestin, että hänen työnsä herättää suuria intohimoja etenkin kentän kerman eli onnistuneiden huorien joukossa. 8)
Vieras0032:
Kirjoitin vissiin aiheesta, kun heti vedettiin herneet nenään.
Joro76:
Mietin että vetäisitkö itse herneet nenään jos sun kotisivuja ja sinua arvosteltaisiin paskaan sävyyn?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta