Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Meni ohi aiheen (Off Topic)  (Luettu 43226 kertaa)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #140 : Elokuu 19, 2020, 15:04:06 »
Jos aikuisvauva tarvitsee hoivaa, niin minulta saa :)
Mun mielestä täällä on joskus paljonkin aikuisvauvoja. En sitten tiedä millaista hoivaa nämä (me) tarvitsee 😎
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #141 : Elokuu 19, 2020, 16:26:12 »
Jos aikuisvauva tarvitsee hoivaa, niin minulta saa :)
Mun mielestä täällä on joskus paljonkin aikuisvauvoja. En sitten tiedä millaista hoivaa nämä (me) tarvitsee 😎

Ne on nyt kaikki suljettu leikkihäkkiin. Ilmeisesti vähän liikaa kakkailivat housuun.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #142 : Elokuu 19, 2020, 16:33:03 »
Joo no jos ei huoraan ole rahaa, niin sitten pitää kakata housuun ihan yksin ja tyytyä parkumaan foorumilla.

Mikä onkin aivan erinomainen harrastus :D
Eläkkeellä.

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #143 : Elokuu 24, 2020, 23:02:06 »
Joo. Kannattaa miettiä kenen kanssa tekee kimppaa.
Lindan kanssa olisi ollut kiva peuhata. Enpä oikein enää tiedä menisinkö.
Hyvämaineinen hutsu muuttuu aika nopeeta huonoksi panoksi jos kimppakaverilla huono maine.
Ihanat naiset.

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #144 : Elokuu 24, 2020, 23:07:15 »
Kyllä.  Näin on!  Hyvä että löytyi mahtavaa seuraa.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #145 : Elokuu 25, 2020, 08:33:56 »
Joo. Kannattaa miettiä kenen kanssa tekee kimppaa.
Lindan kanssa olisi ollut kiva peuhata. Enpä oikein enää tiedä menisinkö.
Hyvämaineinen hutsu muuttuu aika nopeeta huonoksi panoksi jos kimppakaverilla huono maine.

En oikein tiedä mitä tällaiseen kommenttiin edes voi vastata, koska minullahan on sinällään hyvälaatuinen maine niiden silmissä, jotka joskus ovat astuneet saman kynnyksen sille puolelle, jossa minäkin olen. On tässä joitakin satoja jo lähes kolmen vuoden aikana tullut tavattua. Sitten on paljon niitäkin, joilla ei ole ensimmäistäkään kokemusta elämässään ikinä transtaustaisten kanssa ja minä olen tällä foorumilla ja ammattilaisena toimiessa muutenkin sekä muuallakin perhaani mukaan koittanut siinä motivoida ja kannustaa ekaa kertaa koittamaan voidakseen puhua uskottavammin mielipiteistään. :)

Eli voisitko perustellen selostaa vielä auki, että miten niin minulla on huono maine ja kuka senkin yleismaailmallisemmin määrittää? Jos et edes muista tavanneesi koskaan minua ja samaan aikaan tiedät nuo tämän foorumin joukossa olevat monet aktiivisemmin kirjoittaneet käyttäjät, joilla transsukupuolisia naisia kohtaan ennakkoluuloiset asenteet ovat heille nähtävästi jonkinlainen ongelma/fobia.

Jotkut ovat itsensä kanssa lukossa tai muuten sisäisesti epätasapainossa niin, etteivät ole uskaltaneet siksi tulla tapaamaan esim. minua voidakseen ensikokemuksensa avulla korjata asenteensa transsukupuolisista naisista ja laajemminkin näistä marginaalitaustaisista ihmisistä ensin itselleen huomattuaan, ettei tämä niin hirveää ollut eikä transtaustaiset välttämättä lähempää tarkasteltuna olekaan niin mielellisesti seonneita paskiaisia, joita pitää välttää.

Sitten edelleen tuota omaa ensikokemukseen perustuvaa oivallusta eteenkin päin voi entinen ennakkoluuloinen foobikko ja vihaaja jakaa vaikka työkavereilleen, perheelleen, somekavereilleen ja lopulta vaikka kaljakavereilleen tai muille foorumilaisille (tai mitä kelläkin on). Ei tarvitse sanoa käyneensä huorissa eikä kokemuksestakaan välttämättä, jos ei halua.

Riittää, kun ympärillä alkaa leviämään sana ja huhu, että ei noi transnaiset ja transihmiset muutenkaan ole mitään aivovammaisia ja pahasti mielenvikaisia idiootteja eikä kusipäitä. Sillä tavoin jo yksinkin edesautat omalla toiminnallasi tuota tiettyjen foorumilaisten paskaan asenteeseen perustuvaa ennakkoluulo-"mainetta" vähenemään ja puhdistumaan sekä ihmiset tajuavat paremmin innostuakin silloin meidänlaisista naisista. Teet silloin hyvää itsellesi ja muille. :)

Enkä tarvitse edes esimerkiksi Kuningatar Perseen tai Venlan saati muidenkaan ystävällisten ja suorasanaisten sekä asioita laajemmin ymmärtävien kollegojeni sanaa puolelleni sanoessani nämä tosiasiat nyt ihan itse siksi, koska tollasta paskaa asennetta ei täällä kaikkien ammattilaistenkaan silmissä tueta ettekä edelleenkään saa kannatusta syrjinnälle, kammoamiselle tai vihalle jonkinlaisen kokemuksen puutteen oikeuttamana.

Vielä tähän loppuun: LindaBella on näyttänyt päinvastoin vain hyötyneen ja nauttineen asiakkaiden olemusta seuratessaan lisää luottamusta ja ymmärrystä sekä muutenkin herättäneen duona toimittaessa entistä enemmän kokeilunhalua asiakkaissa. Monelle tällainen duokokemus voi olla ihan uusi juttu ja siksi ainakin ensimmäisen kerran elämässä tai useammankin kerran sellainen "etusivun kokemus" eli sellainen kokemus, jota ei haluakaan missata, jos sellaisen mahdollisuuden näkee edessään. Kukaan ei ole ainakaan kieltänyt käymästä naapurissa, jonne varmaankin on vapaa pääsy, eikä kysyvä tieltä muutenkaan ole eksynyt...? :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 25, 2020, 08:37:52 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #146 : Elokuu 25, 2020, 09:01:41 »
Lainaus
Jotkut ovat itsensä kanssa lukossa tai muuten sisäisesti epätasapainossa niin, etteivät ole uskaltaneet siksi tulla tapaamaan esim. minua
Vastapainoksi mun perustelematon arvaus on että ei täydy olla itsensä kanssa lukossa tai sisäisesti epätasapainossa ollakseen varaamatta aikaa sinulle.

Väitän kokemusteni ja luettujen viestien perusteella, että vaikka sinusta ei täällä pidetä ulosantisi perusteella, täällä ei silti ole fobioita tai vihaa transnaisia tai transihmisiä. No ehkä muutamia poikkeuksia on.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #147 : Elokuu 25, 2020, 10:12:57 »
No tarkoitinkin lähinnä niitä muutamia poikkeuksia, joihin viittasit (eli en tarkoittanut ko. viestiäni tietenkään välttämättä sinulle enkä monelle muullekaan vaan joillekin muille, jotka ovat poikkeuksia). Eli todellakaan ei tarvitse kaikissa tapauksissa olla lukossa tai foobikko, jollei tosiaan ole kyseessä joku niistä äänekkäistä foorumipoikkeuksista, joista on ollut puhetta ja joille tarkoitinkin viestini.

Poissa Makkonen

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #148 : Elokuu 25, 2020, 13:07:57 »

 Hieman ulos aiheesta.  Jokunen aika sitten ajattelin käydä sielujen jne luona. mutta tämä postaus ja myös ne aikaisemmat kirjoitukset(mitä olen jaksanut lukea), oli "viimeinen naula arkkuun" sille mahdollisuudelle että kävisin.

 Henkilön oman ajatus mualiman tyrkytys, muiden dissaaminen ja jne.
Jossain kohtaa vaan tulee raja, jossa kannattaa pitää omat aatokset vaan sisällä, tai purkaa ne jossain muualla, ja jättää rapsat lukematta, jos niihin pitää tehdä a4 kokoinen vuodatus foorumille, jossa juurikin kirjoitellaan +/-

 Jonkunen "transistori" on tullu käytyä panemassa, ja ainakaan mulle, ole tullut mieleenikään kysyä, miten suhtaudut kroppaasi, yms syvällisempiä asiota. fyrkka pöydälle, sovitut jutut, ja ulos.
Dirty old man

Poissa nautiskelijamies

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #149 : Elokuu 25, 2020, 18:50:04 »
Tämä keskustelu oli jo muuttumassa mielenkiintoiseksi mutta sitten tapahtui...?

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #150 : Elokuu 25, 2020, 19:26:23 »
Arvaan mistä keskusteltiin. Mietin itsekin kommenttia, mutta... jostain pitää aloittaa kun on uusi forkalla ja miksei rapsasta. Se on hyvä sisääntulo.

Annan neuvon rapsojen lukijoille. Kannattaa katsoa yksittäisen rapsan osalta millaisia rapsoja kirjoittaja on tehnyt aiemmin. Siitä näkee millainen maku rapsaajalla on. Jis niitä ei ole, no ehkä niitä tulee pian lisää.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #151 : Elokuu 25, 2020, 21:16:05 »
^ Tällä sivustolla (samoin kuin kusenkeltaisella aikoinaan) keskustellaan todella paljon ihan muusta kuin seksin ostosta. Itseäni ei se muu kiinnosta pätkääkään ja itse aion kirjoittaa pelkästään seksin ostoon liittyen (paitsi tämän viestin). Eli rapsa on hyvä tapa aloittaa kirjoittelu. Ei muuta kuin lisää rapsoja JRJ:ltä ja DionydosFin:ltä! Tuskin tähän lopetatte. 😉

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #152 : Elokuu 25, 2020, 21:25:07 »
^^ Rapsa varmaan on hieno tapa aloittaa, aina koskus näin tapahtuu. Se osuu jollekin hupakolle ja sitä jengi yleensä vähän epäilee, jollekin saattaa tulla muutama ekarapsa ja sitä turskat jo alkavat kommentoimaan, jos jollekin tulisi vain ekarapsoja joiden kirjoittajat lopettaisivat siihen, se jo haiskahtaisi ja olisi ymmärrettävää että siitä kommentoitaisiin yleisen reiluuden nimissä enemmänkin 😏
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Makkonen

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #153 : Elokuu 25, 2020, 22:05:16 »
Miksiköhän minun postaus poistettiin?
Dirty old man

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #154 : Elokuu 25, 2020, 23:11:06 »
Lainaus
Jotkut ovat itsensä kanssa lukossa tai muuten sisäisesti epätasapainossa niin, etteivät ole uskaltaneet siksi tulla tapaamaan esim. minua

Se ei ole seksuaaliseen lukko tai epätasapaino jos ei koe kiihottuvansa jostain asiasta.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #155 : Elokuu 25, 2020, 23:25:27 »
^Komppaan.

Oleellinen osa tätä työtä on hyväksyä se tosiasia ettei välttämättä tule olemaan kaikkien mieleen eikä siten haluttujen tyttöjen kärjessä. Selittely ja projisointi ei auta.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #156 : Elokuu 27, 2020, 08:10:29 »

LindaBella on näyttänyt päinvastoin vain hyötyneen ja nauttineen asiakkaiden olemusta seuratessaan lisää luottamusta ja ymmärrystä...

Näin sinä sanot.
Voiko LindaBella vahvistaa sanasi?
Ihanat naiset.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #157 : Elokuu 29, 2020, 14:21:28 »
Espanjalaiset ovat kristittyjä ;)

Epsanlaiset ovat kaikki kaappihomoja, myös naiset. Ja niillä kasvaa viikset. Ei tulisi kiva avioliitto, kun joutuu heti aamulla vääntämään kumpi ajaa parran ensin. 

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #158 : Syyskuu 01, 2020, 19:54:05 »
No aika harva asia on kovinkaan kallista, jos lähtökohtaisesti jo tulot on sitä luokkaa, että jos ottaa kuukausi etukäteen ylimääräisen päivän ns lomaa, ja siitä koituu noin 2000euroa ns persnettoa normaaliin. Niin lyhyellä olettamuksella ollaan vakavaraisuuden yläilmoissa joten tällainen harras harrastaminen on ihan pähkinöitä. Ehkä vielä joskus. Se on vähän eri, jos bookkaisi itse tuollaisen touhutonnitapaamisen, niin siihen kun palais yli puolet kuukauden liksasta ja ei olis varaa maksaa edes vuokraa. Niin joo. Mikäs siinä. Ehkä vielä joskus...

Jottei kellekkään jää väärä mieli viestistä todettakoon, että respektit ylilääkärille hyvästä rapsukasta ja menestyksestä elämässä!

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #159 : Syyskuu 01, 2020, 21:56:22 »

LindaBella on näyttänyt päinvastoin vain hyötyneen ja nauttineen asiakkaiden olemusta seuratessaan lisää luottamusta ja ymmärrystä...

Näin sinä sanot.
Voiko LindaBella vahvistaa sanasi?

Tulikin tästä mieleeni... ;D Pitääpä pyytää rakasta kollegaani kirjautumaan tälle forkalle jatkossa vähän useammin niin ehtii tarvittaessa vahvistaa joitakin sanomisiani herkästi epäileville Tuomaksille sun muille. :)