Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Meni ohi aiheen (Off Topic)  (Luettu 44939 kertaa)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #180 : Tammikuu 11, 2021, 16:12:13 »
Mulla ei ole kavereita. Oli mulla somessa muutama sata hupakkokaveria. Hupakot kenellä kävin, vaativat aina päästä some- ja varsinkin facebook-kaverikseni. Se oli ihan kätevää, ajattelin näin voivani seurata, että näkyvätkö lonkkaluut vielä ja että onko tullut pistosjälkiä.

Leffassa näkyi kerran kun narkkari pisti itseään varpaan väliin. Pyysinkin sitten sometuttujani laittamaan kuvia varpaanväleistä. Nyt minullakaan ei ole someystäviä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #181 : Tammikuu 11, 2021, 16:33:50 »
^
😁😁 sain päivän naurut
Amator

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #182 : Tammikuu 11, 2021, 16:42:47 »
Mitenkäs nyt mustelmat, kun mulle tulee niitä helposti harrastuksissa, niin onko ne seksityöntekijällä aina oletusarvoisesti joko pistosjälkiä tai sitten väkivaltaisen parittajan aikaansaamia?

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #183 : Tammikuu 11, 2021, 16:44:48 »
Mitenkäs nyt mustelmat, kun mulle tulee niitä helposti harrastuksissa, niin onko ne seksityöntekijällä aina oletusarvoisesti joko pistosjälkiä tai sitten väkivaltaisen parittajan aikaansaamia?

Kyllä nyt Banaania viedään. Ilmeisesti jotain vanhoja kaunoja pohjalla :D

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #184 : Tammikuu 11, 2021, 16:59:42 »
^ Kaikki viestit tässä ketjussa ja sä tartut mun kysymykseen... Ettet nyt olisi itse se, jolla on jotain kaunoja?  ;D

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #185 : Tammikuu 11, 2021, 17:03:02 »
^ Kaikki viestit tässä ketjussa ja sä tartut mun kysymykseen... Ettet nyt olisi itse se, jolla on jotain kaunoja?  ;D

Pahoittelut. Olis pitäny laittaa ilman lainausta. Viittasin koko ketjuun. En ole kaunaa kantavaa sorttia :)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #186 : Tammikuu 11, 2021, 17:09:50 »
Tällä foorumilla viedään ihan muita turskia kuin Bananaa. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. ;D

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #187 : Tammikuu 11, 2021, 17:26:20 »
Tällä foorumilla viedään ihan muita turskia kuin Bananaa. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. ;D

Onko tämä niinku silleen, että jengi kerää materiaa varastoon ja sit ku erehtyy julkaisemaan jotain, niin tulee hyökkäys?

Olen verrattain uusi, niin opiskelen tätä palstan tekniikkaa

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #188 : Tammikuu 11, 2021, 17:52:14 »
Mulla on facebook tili jossa ei oo kavereita ja ei oo minun nimellä.

Strippari antoi numeronsa ja kun tallensin sen puhelimeen niin ehdotti samantien kaveriksi. Eli se linkittyy puhelimen kautta mm. Skype etc.
Facebook hakee puhelinnumeroiden kanssa. Ennen taisi tehdä sijainninkin perusteella tai jotain vastaavaa, mutta ovat tarkempia.


Käytin vuosikymmeniä useimmiten omaa puhelinta, jossa salainen numero. Olin vaan laiska. Tuossa kuutisen vuotta sitten tiukensin ja nyt mulla  on pilluluuri, jossa ei mitään siviilivempainta. Ja tietenkin minulla on turskafavebook, insta, tinder ja moni muu profiili. En kysele pillua omalla siviili-installa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15404
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #189 : Tammikuu 11, 2021, 17:56:57 »
Mitäs sitten jos ja kun turskalta löytyy neulan pistosten jälkiä? Multa ainakin niitä löytyy.  :sheep:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 491
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #190 : Tammikuu 11, 2021, 18:18:53 »
Onko tämä niinku silleen, että jengi kerää materiaa varastoon ja sit ku erehtyy julkaisemaan jotain, niin tulee hyökkäys?

Olen verrattain uusi, niin opiskelen tätä palstan tekniikkaa

Opiskelet huh? No tässä sulle oppi: ei oo verrattain uusia, on vain vanhojen sw-nikkien alttereita ;D ;D ;D

_
dijon on sinappi


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9071
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #191 : Tammikuu 11, 2021, 18:53:02 »
Soittakaa paranoid - https://www.youtube.com/watch?v=0qanF-91aJo

Saatana, mulla on mustelmiakin = yhteiskunnan pohjasakkaa
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2021, 18:55:05 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9071
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #192 : Tammikuu 11, 2021, 20:02:12 »
Klaukkalassa ilmeisesti koirien myrkyttäjä liikenteessä. Kerrostaloissa postiluukusta tiputetaan koiran herkkuja. Kannattaa pitää väliovea siis kiinni. Pari koiraa tänään joutunut eläinlääkärikäynnille. Herkkuja tutkitaan. Tuollaisen vitun perseeseen nussitun apinan kun saisin kätteni iloksi, niin ottaisin mielelläni tuomion. Pakottaisin sen syömään "koiranherkut" viimeistä raksua myöten.
Why so fragile?

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 646
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #193 : Tammikuu 11, 2021, 20:05:45 »

Kyllä tässä tyttö on tehnyt ensimmäisen mokan, kun on näyttänyt oman nimensä. Aika moni ihminen ei vältä kiusausta hieman googlettaa tuntematonta mutta jotenkin mielenkiintoista ihmistä. Ja vaikka sitä ei saisi työhönotossakaan tehdä, niin tiedän että moni työhönottaja sitä silti tekee. Stalkkaamisen olen tähän asti mieltänyt jonkinlaisena vainoamisena, joka häiritsee asianosaista, kuten myös saatujen tietojen levittämistä epämääräisissä yhteyksissä jotka voivat henkilön mainetta vahingoittaa
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1203
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #194 : Tammikuu 11, 2021, 20:09:20 »
Kuinka moni 19-vuotiaana on ymmärtänyt tekojensa seuraukset?

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #195 : Tammikuu 11, 2021, 20:34:39 »
^Tarkoitatko, että 19-vuotias täysi-ikäinen ei olisi kykenevä myymään?

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #196 : Tammikuu 11, 2021, 20:37:13 »
Vaikka bananan toimintaa en pidä hyvänä, ei voi olla miettämättä, että osin samat fooruminicit vasta pitivät täysin hyvänä, jos ex-hupakko kyselisi asiakkaansa perään.

Mikähän olisi vastaanotto ollut, jos banana olisi vain kyselly hupakkoa ottamaan yhteyttä, jolla ei ole enää ilmoitusta esillä?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2021, 20:40:10 kirjoittanut thorath »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #197 : Tammikuu 11, 2021, 20:39:37 »
Kuinka moni 19-vuotiaana on ymmärtänyt tekojensa seuraukset?
Ja kuka ei ikinä virheitä tekisi, näissäkään ympyröissä. Jos joku hieman töppää, ei se ole edellytys olla mulkku ja tuoda sitä esille foorumeilla yhdessä yksilöivien piirteiden kanssa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #198 : Tammikuu 11, 2021, 20:43:17 »
Kylläpä Bananaa nyt kivitetään, toivottavasti kivittäjät ovat itse puhtoisia, vailla uteliaisuutta olevia ihmisiä.
Kyseinen neito ei välittänyt peitellä nimeään. Vaikka hän on nuori, niin se ei tarkoita ettäkö hän olisi naiivi eikä tietäisi mitä tekee. Ihme aliarviomista edes väittää niin ja paasata, kuinka omasta mielestä hänen olisi pitänyt tehdä. Kyllä minä vittu tiesin jo paljon nuorempana mitä teen ja mitkä ovat tekojeni seuraukset.
Minä en ole välittänyt peitellä autojeni rekkareita ja satavarmasti monikin on niiden perusteella selvittänyt henkilöllisyyteni tai kotikäynti asiakkaat osoitteen perusteella. No problems.
Se on jokaisen sihteerin oma valinta, kuinka paljon haluaa asiakkaan tietävän itsestään. Kaikki sihteerit eivät toimi aloittajan oppaan tai muiden sihteerien mallin mukaan, joten niitä toimintamalleja ei pidä tuputtaa ainoana oikeana tapana toimia.
Jotenkin olen ollut viime aikoina aistivani sihteerien parissa sellaista holhoavaa, paheksuvaa ja ehkä vähän ylimielistäkin asennetta asioihin. Onko sihteerit näin alkuvuodesta alkaneet laihikselle, kun tuntuu monellakin olevan pinna aika kireällä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #199 : Tammikuu 11, 2021, 20:54:56 »
Nimpparalle ja Thorathille, joka jaksaa jauhaa tuota vanhaa paskaa asiakastaan kysellestä huorasta :daublefacepalm, mun mielestä yksilöivien tietojen julkaisu täällä on syvältä ja poikittain ja rehentely että tietää someprofiilin ja asioita henkilökohtaisesta elämästä on ehdoton no no. Olen varmaan myös sitten ylimielinen, mutta sellaista ei tehdä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2021, 20:59:52 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘