Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Meni ohi aiheen (Off Topic)  (Luettu 42599 kertaa)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #100 : Heinäkuu 21, 2020, 10:37:29 »
Tiedän että persuuksissasi on kylmä hiki. Voin puhua totta tai tarua. Tämä on internet.
Ja sinä Paulatar lukuisine aliaksinesi  ;D

Mutta pointti on kuten tämä sanailu osoittaa, älkää soittako omasta numerosta, et tiedä millaisessa mielentilassa toisessa päässä ollaan.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #101 : Heinäkuu 21, 2020, 10:37:57 »
Tiedän että persuuksissasi on kylmä hiki. Voin puhua totta tai tarua. Tämä on internet.
Ja sinä Paulatar lukuisine aliaksinesi  ;D

Kaikki tietää että olen Paulatar. Se on kunnia.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #102 : Heinäkuu 21, 2020, 10:41:31 »
Tiedän että persuuksissasi on kylmä hiki. Voin puhua totta tai tarua. Tämä on internet.
Ja sinä Paulatar lukuisine aliaksinesi  ;D

Mutta pointti on kuten tämä sanailu osoittaa, älkää soittako omasta numerosta, et tiedä millaisessa mielentilassa toisessa päässä ollaan.

Joo ja sama älä vastaa, et voi tietää onko siellä murhaaja. Soita rek nrosta niin saat hyvää ja luotettavaa palvelua.

Poissa Otus

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #103 : Heinäkuu 21, 2020, 11:30:04 »
Taitaa meillä kaikilla olla sama vakkari  ::) ;D

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #104 : Heinäkuu 21, 2020, 11:50:24 »
^ niin kukapa sen tietää vaikka olisikin??  ;D

Poissa Otus

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #105 : Heinäkuu 21, 2020, 11:58:23 »
No hyvä hänelle jos näin on :) Ennustettavuus ja vakiotuttavuudet tuskin on pahasta. Ja eipä tarvi kalastella uusia turskia :D

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #106 : Heinäkuu 21, 2020, 12:05:25 »
Mutta eipä voi tietää että onko sama, kun en minä ainakaan tiedä sinun vakkaria.  :)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #107 : Heinäkuu 21, 2020, 12:24:32 »
Kiitos, ylläpito, mulla lukee tuo os. Paulatar, niin ei kaikkien tarvitse olla mukamas nokkelia. Olen Aurora Mature, os. Paulatar.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #108 : Heinäkuu 21, 2020, 14:44:50 »
Ja vaikka käyt ns anonyyminä hutsulla - hänellä on varmasti kuva sinusta. Etkö huomannut miten hän piti kännyä?

Siis mitä helvettiä?

Jos joka asiakkaasta räpsittäisiin salaa kuvia johonkin omaan talteen, niin nuo kuvathan täytyisi arkistoida heti tapaamisen päätyttyä, tai viimeistään ennen seuraavan asiakkaan saapumista. Arkisto pitäisi tallentaa niin turvalliseen paikkaan, että se ei voisi mitenkään vuotaa sieltä pois. Koska mietipä nyt hetki, miten isoihin ongelmiin siitä joutuisi, jos satoja tai jopa tuhansia otoksia kattava kokoelma arkaluontoisessa tilanteessa salakuvattuja kasvokuvia päätyisi vääriin käsiin? Kenellä muka on tarpeeksi paljon aikaa ja jaksamista, ja tarpeeksi vähän tervettä järkeä tuollaisen kuvapankin ylläpitämiseksi?

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 21, 2020, 16:17:05 kirjoittanut Mummo »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #109 : Heinäkuu 21, 2020, 15:32:34 »
Ai ei poista mitä, rakas Azza. Etkö tiennyt että kaikki hutsut ottaa kuvan jokaisesta turskasta joka soittaa prepaidista?

Minkälaisia kuvia musta mahtaa olla liikkeellä? Toivottavasti on kuvissa tukka hyvin ja jakaus kunnossa.

Ei mulle ole vielä mallitoimistot soitelleet, onko kuvat varmasti menneet oikeaseen osoitteeseen? 

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #110 : Heinäkuu 21, 2020, 16:12:01 »
Kylläpä huorissa käynnistäkin tehdään hankalaa ja vaarallista🤣 Mä annan ottaa itsestäni kunnon potretin. Vähän kun tuo avatar ja jaan sitten vedoksia kaikille tapaamilleni ihan nimmarin kanssa ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #111 : Heinäkuu 21, 2020, 16:18:07 »
Nykyään, kun on tuo kameratekniikka jo sen verran kehittynyttä, niin taitaa tuloksena olla K18 kotivideot. Valitettavasti en oikein usko, että minusta saisi talteen menestysvideota.  :D Jää nimmarit jakamatta
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #112 : Heinäkuu 22, 2020, 11:34:20 »
Kaikki ei ole totta mikä netissä lukee. Ja vaikka käyt ns anonyyminä hutsulla - hänellä on varmasti kuva sinusta. Etkö huomannut miten hän piti kännyä?

Aikaisemmasta viestistäni on pääpointti menty moderoimaan pois, ja vähän luulen sen tapahtuneen Aurora Maturen pyynnöstä.

Itse saat mainostaa kuvittelevasi, että ainoat kaksi vaihtoehtoa ovat joko pelkkien niminumeroasiakkaiden tapaaminen, tai sitten anonyymien asiakkaitten laiton salakuvaaminen. Mutta kun joku sanoo mielipiteensä tuollaisesta asiakaspalvelusta, niin se pitää poistaa. Mikäs logiikka se tämä on?

Minä en kehtaisi pitää päässäni - saati sitten sanoa ääneen - sellaisia mielipiteitä tai asenteita, joista syntyvää kritiikkiä en uskaltaisi päästää päivänvaloon. Ja minusta on tosi asiatonta, että tällä sivustolla yksi huora saa väittää kaikkien kollegoidensa olevan jotain hämyjä salakuvaajia, mutta tuota lausuntoa kohtaan esitetty kritiikki moderoidaan pois.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2020, 11:35:59 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #113 : Heinäkuu 22, 2020, 12:02:52 »
Pääosin täällä moderoidaan hyvin, mutta tämä ketju on ollut suht hapuilevaa. Tiedä mistä moinen.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #114 : Heinäkuu 22, 2020, 13:20:39 »
Kaikki ei ole totta mikä netissä lukee. Ja vaikka käyt ns anonyyminä hutsulla - hänellä on varmasti kuva sinusta. Etkö huomannut miten hän piti kännyä?

Aikaisemmasta viestistäni on pääpointti menty moderoimaan pois, ja vähän luulen sen tapahtuneen Aurora Maturen pyynnöstä.

Itse saat mainostaa kuvittelevasi, että ainoat kaksi vaihtoehtoa ovat joko pelkkien niminumeroasiakkaiden tapaaminen, tai sitten anonyymien asiakkaitten laiton salakuvaaminen. Mutta kun joku sanoo mielipiteensä tuollaisesta asiakaspalvelusta, niin se pitää poistaa. Mikäs logiikka se tämä on?

Minä en kehtaisi pitää päässäni - saati sitten sanoa ääneen - sellaisia mielipiteitä tai asenteita, joista syntyvää kritiikkiä en uskaltaisi päästää päivänvaloon. Ja minusta on tosi asiatonta, että tällä sivustolla yksi huora saa väittää kaikkien kollegoidensa olevan jotain hämyjä salakuvaajia, mutta tuota lausuntoa kohtaan esitetty kritiikki moderoidaan pois.

Ja mun viesti oli poistettu kokonaan.

En sanonut siinä mitään sääntöjen vastaista. Joskus jatkuvaan trollaamiseen kyllästyy ja ei yksinkertaisesti jaksa enää katsella sellaista, jolloin jonkun on oltava se joka sanoo suorat sanat.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #115 : Heinäkuu 22, 2020, 13:31:41 »
Kaikki ei ole totta mikä netissä lukee. Ja vaikka käyt ns anonyyminä hutsulla - hänellä on varmasti kuva sinusta. Etkö huomannut miten hän piti kännyä?

Aikaisemmasta viestistäni on pääpointti menty moderoimaan pois, ja vähän luulen sen tapahtuneen Aurora Maturen pyynnöstä.

Itse saat mainostaa kuvittelevasi, että ainoat kaksi vaihtoehtoa ovat joko pelkkien niminumeroasiakkaiden tapaaminen, tai sitten anonyymien asiakkaitten laiton salakuvaaminen. Mutta kun joku sanoo mielipiteensä tuollaisesta asiakaspalvelusta, niin se pitää poistaa. Mikäs logiikka se tämä on?

Minä en kehtaisi pitää päässäni - saati sitten sanoa ääneen - sellaisia mielipiteitä tai asenteita, joista syntyvää kritiikkiä en uskaltaisi päästää päivänvaloon. Ja minusta on tosi asiatonta, että tällä sivustolla yksi huora saa väittää kaikkien kollegoidensa olevan jotain hämyjä salakuvaajia, mutta tuota lausuntoa kohtaan esitetty kritiikki moderoidaan pois.

Ja mun viesti oli poistettu kokonaan.

En sanonut siinä mitään sääntöjen vastaista. Joskus jatkuvaan trollaamiseen kyllästyy ja ei yksinkertaisesti jaksa enää katsella sellaista, jolloin jonkun on oltava se joka sanoo suorat sanat.

On multakin viestejä poistettu, enkä ole niistä millänsäkään. Mitä väliä oikeasti? Tämä on vaan foorumi.

Jätän tämän vain tähän.

Sen verran kuitenki ketutti että piti kommentoida? ;D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2020, 13:36:13 kirjoittanut Anaalikeisari »

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #116 : Heinäkuu 22, 2020, 13:48:37 »
Kaikki ei ole totta mikä netissä lukee. Ja vaikka käyt ns anonyyminä hutsulla - hänellä on varmasti kuva sinusta. Etkö huomannut miten hän piti kännyä?

Aikaisemmasta viestistäni on pääpointti menty moderoimaan pois, ja vähän luulen sen tapahtuneen Aurora Maturen pyynnöstä.

Itse saat mainostaa kuvittelevasi, että ainoat kaksi vaihtoehtoa ovat joko pelkkien niminumeroasiakkaiden tapaaminen, tai sitten anonyymien asiakkaitten laiton salakuvaaminen. Mutta kun joku sanoo mielipiteensä tuollaisesta asiakaspalvelusta, niin se pitää poistaa. Mikäs logiikka se tämä on?

Minä en kehtaisi pitää päässäni - saati sitten sanoa ääneen - sellaisia mielipiteitä tai asenteita, joista syntyvää kritiikkiä en uskaltaisi päästää päivänvaloon. Ja minusta on tosi asiatonta, että tällä sivustolla yksi huora saa väittää kaikkien kollegoidensa olevan jotain hämyjä salakuvaajia, mutta tuota lausuntoa kohtaan esitetty kritiikki moderoidaan pois.

Ja mun viesti oli poistettu kokonaan.

En sanonut siinä mitään sääntöjen vastaista. Joskus jatkuvaan trollaamiseen kyllästyy ja ei yksinkertaisesti jaksa enää katsella sellaista, jolloin jonkun on oltava se joka sanoo suorat sanat.

On multakin viestejä poistettu, enkä ole niistä millänsäkään. Mitä väliä oikeasti? Tämä on vaan foorumi.

Jätän tämän vain tähän.

Sen verran kuitenki ketutti että piti kommentoida? ;D

No se on hyvä että jaksat täällä stalkata, kuluuhan se aika niinkin..  ::)

Turhat asiaan ja forkan aihepiiriin liittymättömät lärpätykset on kyllä ihan eri asia että jos niissä mennään ääripäistä toiseen, niiden poistaminen on paikallaan ja kuuluukin poistaa ettei foorumin luettavuus kärsisi. Kun taas viestit joissa annetaan trollille takaisin, siinä kohtaa moderoiminen ilmoittamatta pistää sapettamaan kun kuitenkin palaute kirjoitettu asiallisesti mutta sen verran annos tylytystä mukana että menisi jakeluun.

Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #117 : Heinäkuu 22, 2020, 15:22:52 »
Pääosin täällä moderoidaan hyvin, mutta tämä ketju on ollut suht hapuilevaa. Tiedä mistä moinen.
Jopa SWllä sain kohteliaan ilmoituksen jos viestiäni moderoitiin kuten deletoimalla tai siirtämällä. Olisiko moderointi jo kyllästynyt tehtäviinsä, en tosin tiedä onko kellekään ilmoiteltu ikinä mitään ;)
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 497
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #118 : Heinäkuu 24, 2020, 03:07:49 »
Edelleenkään en tajua tämän ”Johannan” jutuista mitään. Vänkäämistä vänkäämisen jälkeen, tekstiä jossa ei juuri ole sanomaa, paitsi samojen asioiden tuplaamista. Miltä kuulostaa: ”Sen lisäksi, että sanon näin, totean myös että niin, ja siitä huolimatta lausun näin. Olen sitä mieltä, että ihminen ja ehkä toisinaan jopa joku ulkoavaruuden tai jonkin toisen universumin tai muun taivaan tai helvetin kappaleen olio tai joku muu / mikä.......

Tämä on RASKASTA!!!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2020, 12:40:23 kirjoittanut Shark »

Poissa finland802003

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #119 : Elokuu 17, 2020, 14:39:25 »
Kun Suomalainen, Thai tai mikä muu tulee Kemiin kirjoittaa Only white finnish profiilin lopussa, no mitä sitten ulkomaalainen tekee kun tarvitse jonkun?