Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Gentleman:
Kylläpä huorissa käynnistäkin tehdään hankalaa ja vaarallista🤣 Mä annan ottaa itsestäni kunnon potretin. Vähän kun tuo avatar ja jaan sitten vedoksia kaikille tapaamilleni ihan nimmarin kanssa ;D
Jalmari:
Nykyään, kun on tuo kameratekniikka jo sen verran kehittynyttä, niin taitaa tuloksena olla K18 kotivideot. Valitettavasti en oikein usko, että minusta saisi talteen menestysvideota. :D Jää nimmarit jakamatta
Kuningatar Perse:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Heinäkuu 21, 2020, 10:11:11 ---Kaikki ei ole totta mikä netissä lukee. Ja vaikka käyt ns anonyyminä hutsulla - hänellä on varmasti kuva sinusta. Etkö huomannut miten hän piti kännyä?
--- Lainaus päättyy ---
Aikaisemmasta viestistäni on pääpointti menty moderoimaan pois, ja vähän luulen sen tapahtuneen Aurora Maturen pyynnöstä.
Itse saat mainostaa kuvittelevasi, että ainoat kaksi vaihtoehtoa ovat joko pelkkien niminumeroasiakkaiden tapaaminen, tai sitten anonyymien asiakkaitten laiton salakuvaaminen. Mutta kun joku sanoo mielipiteensä tuollaisesta asiakaspalvelusta, niin se pitää poistaa. Mikäs logiikka se tämä on?
Minä en kehtaisi pitää päässäni - saati sitten sanoa ääneen - sellaisia mielipiteitä tai asenteita, joista syntyvää kritiikkiä en uskaltaisi päästää päivänvaloon. Ja minusta on tosi asiatonta, että tällä sivustolla yksi huora saa väittää kaikkien kollegoidensa olevan jotain hämyjä salakuvaajia, mutta tuota lausuntoa kohtaan esitetty kritiikki moderoidaan pois.
Azazello:
Pääosin täällä moderoidaan hyvin, mutta tämä ketju on ollut suht hapuilevaa. Tiedä mistä moinen.
Hottis puuma:
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Heinäkuu 22, 2020, 11:34:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Heinäkuu 21, 2020, 10:11:11 ---Kaikki ei ole totta mikä netissä lukee. Ja vaikka käyt ns anonyyminä hutsulla - hänellä on varmasti kuva sinusta. Etkö huomannut miten hän piti kännyä?
--- Lainaus päättyy ---
Aikaisemmasta viestistäni on pääpointti menty moderoimaan pois, ja vähän luulen sen tapahtuneen Aurora Maturen pyynnöstä.
Itse saat mainostaa kuvittelevasi, että ainoat kaksi vaihtoehtoa ovat joko pelkkien niminumeroasiakkaiden tapaaminen, tai sitten anonyymien asiakkaitten laiton salakuvaaminen. Mutta kun joku sanoo mielipiteensä tuollaisesta asiakaspalvelusta, niin se pitää poistaa. Mikäs logiikka se tämä on?
Minä en kehtaisi pitää päässäni - saati sitten sanoa ääneen - sellaisia mielipiteitä tai asenteita, joista syntyvää kritiikkiä en uskaltaisi päästää päivänvaloon. Ja minusta on tosi asiatonta, että tällä sivustolla yksi huora saa väittää kaikkien kollegoidensa olevan jotain hämyjä salakuvaajia, mutta tuota lausuntoa kohtaan esitetty kritiikki moderoidaan pois.
--- Lainaus päättyy ---
Ja mun viesti oli poistettu kokonaan.
En sanonut siinä mitään sääntöjen vastaista. Joskus jatkuvaan trollaamiseen kyllästyy ja ei yksinkertaisesti jaksa enää katsella sellaista, jolloin jonkun on oltava se joka sanoo suorat sanat.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta