Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (22/122) > >>

Otus:
No hyvä hänelle jos näin on :) Ennustettavuus ja vakiotuttavuudet tuskin on pahasta. Ja eipä tarvi kalastella uusia turskia :D

Mie:
Mutta eipä voi tietää että onko sama, kun en minä ainakaan tiedä sinun vakkaria.  :)

Aurora Mature:
Kiitos, ylläpito, mulla lukee tuo os. Paulatar, niin ei kaikkien tarvitse olla mukamas nokkelia. Olen Aurora Mature, os. Paulatar.

Kuningatar Perse:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Heinäkuu 21, 2020, 10:11:11 ---Ja vaikka käyt ns anonyyminä hutsulla - hänellä on varmasti kuva sinusta. Etkö huomannut miten hän piti kännyä?

--- Lainaus päättyy ---

Siis mitä helvettiä?

Jos joka asiakkaasta räpsittäisiin salaa kuvia johonkin omaan talteen, niin nuo kuvathan täytyisi arkistoida heti tapaamisen päätyttyä, tai viimeistään ennen seuraavan asiakkaan saapumista. Arkisto pitäisi tallentaa niin turvalliseen paikkaan, että se ei voisi mitenkään vuotaa sieltä pois. Koska mietipä nyt hetki, miten isoihin ongelmiin siitä joutuisi, jos satoja tai jopa tuhansia otoksia kattava kokoelma arkaluontoisessa tilanteessa salakuvattuja kasvokuvia päätyisi vääriin käsiin? Kenellä muka on tarpeeksi paljon aikaa ja jaksamista, ja tarpeeksi vähän tervettä järkeä tuollaisen kuvapankin ylläpitämiseksi?

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Heinäkuu 21, 2020, 10:20:27 ---Ai ei poista mitä, rakas Azza. Etkö tiennyt että kaikki hutsut ottaa kuvan jokaisesta turskasta joka soittaa prepaidista?

--- Lainaus päättyy ---

Minkälaisia kuvia musta mahtaa olla liikkeellä? Toivottavasti on kuvissa tukka hyvin ja jakaus kunnossa.

Ei mulle ole vielä mallitoimistot soitelleet, onko kuvat varmasti menneet oikeaseen osoitteeseen? 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta