Mistä löytyy kunnon tuhero, jossa olisi karvoja, kuin hatussa? Tai edes jonkin verran
Munlainen tumma puska vai onko väritoivomus?
Uutiset:
namnam

Nauttii muiden arvostusta
Mistä löytyy kunnon tuhero, jossa olisi karvoja, kuin hatussa? Tai edes jonkin verran
MarkoX

Näyttää hyvää esimerkkiä

wilpertti
Kelpo kaveri
Munlainen tumma puska vai onko väritoivomus?

pihla666

Huikea tyyppi
Siistin sitä hieman reunoilta ja pituudesta, ettei nyt ihan reisille roiku 
Vieras1699

Piristää muiden päivää
Mä en oikein ole ikinä nauttinut alapään sheivaamisesta, joten oon päättänyt pitää karvoitukseni useimmiten kiharaisena.Siistin sitä hieman reunoilta ja pituudesta, ettei nyt ihan reisille roiku
Moni on huokaissut haltioissaan päästessään riisumaan mun alushousut, ja tykkään itsekin kyllä varsinkin siitä näystä, kun oon tosi märkä, ja tummien kiharien välistä paistaa sellanen todella ihana vaaleanpunainen ja kosteanvaluva vulva

Freyja

Rakastajien aatelia
Papparainen56

Piristää muiden päivää
Vieras0422

Näyttää hyvää esimerkkiä
Pimppi-karvojen ajelu ainakin itselle on aivan nou-nou. Siitä seuraa vain inhottava pistelevä sänki, ihon ärtymistä ja näppyjä, jotka eivät ole kovin eroottisia.![]()

bushlover77
Kelpo kaveri
bushlover77
Kelpo kaveri
MarkoX

Näyttää hyvää esimerkkiä
Tuuhea fullbush on paras, vaikka mistään ei enää löydy. Jos jostain löytyisi sheivaamatonta, olen heti käytettävissä. Mitä karvaisempaa, sen parempaa. Mutta nykytilanteessa kelpaa siistitytkin, kunhan karvoja on edes jonkun verran 🥰

MarkoX

Näyttää hyvää esimerkkiä
Jos pk- seudulta löytyy kiharakarvaista, tai muuten vaan tuuheaa tussua, niin laitathan viestiä ha sovitaan treffit!
bushlover77
Kelpo kaveri
MarkoX

Näyttää hyvää esimerkkiä
Aina luomu