Mistä löytyy kunnon tuhero, jossa olisi karvoja, kuin hatussa? Tai edes jonkin verran
Munlainen tumma puska vai onko väritoivomus?
Uutiset:
								namnam

Nauttii muiden arvostusta
						Mistä löytyy kunnon tuhero, jossa olisi karvoja, kuin hatussa? Tai edes jonkin verran
								MarkoX

Näyttää hyvää esimerkkiä

wilpertti

Kelpo kaveri
Munlainen tumma puska vai onko väritoivomus?

pihla666

Huikea tyyppi

Siistin sitä hieman reunoilta ja pituudesta, ettei nyt ihan reisille roiku 

Vieras1699

Piristää muiden päivää
						Mä en oikein ole ikinä nauttinut alapään sheivaamisesta, joten oon päättänyt pitää karvoitukseni useimmiten kiharaisena.Siistin sitä hieman reunoilta ja pituudesta, ettei nyt ihan reisille roiku
Moni on huokaissut haltioissaan päästessään riisumaan mun alushousut, ja tykkään itsekin kyllä varsinkin siitä näystä, kun oon tosi märkä, ja tummien kiharien välistä paistaa sellanen todella ihana vaaleanpunainen ja kosteanvaluva vulva

Freyja

Rakastajien aatelia

Papparainen56

Piristää muiden päivää

Vieras0422

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Pimppi-karvojen ajelu ainakin itselle on aivan nou-nou. Siitä seuraa vain inhottava pistelevä sänki, ihon ärtymistä ja näppyjä, jotka eivät ole kovin eroottisia.![]()

bushlover77

Kelpo kaveri

bushlover77

Kelpo kaveri

MarkoX

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Tuuhea fullbush on paras, vaikka mistään ei enää löydy. Jos jostain löytyisi sheivaamatonta, olen heti käytettävissä. Mitä karvaisempaa, sen parempaa. Mutta nykytilanteessa kelpaa siistitytkin, kunhan karvoja on edes jonkun verran 🥰

MarkoX

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Jos pk- seudulta löytyy kiharakarvaista, tai muuten vaan tuuheaa tussua, niin laitathan viestiä ha sovitaan treffit!
								bushlover77

Kelpo kaveri

MarkoX

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Aina luomu