Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
HKI halvimmat kassien tyhjennykset
Hetvield:
Tässä harrastuksessa halpa ja kallis ei kohtaa oikeaa elämää. Se halpakin on helvetin kallis. Joten siinä mielessä tää on aika perusteltua.
Vieras0190:
Vain, jos on helvetin köyhä. 🤷🏻♀️
antero pee:
;D ;D
Peruskysymysten äärellä.
Mutta jos joku on sitä mieltä, että seksin myymisestä pitäisi saada sama palkka kuin hampurilaispihvien paistamisesta, niin ei taida ihan olla käsitystä seksityön vaativuustasosta. Voihan sitä miettiä mitä kaikkea pitäisi itse onnistua tekemään, että tulisi ns. paketti kasaan: kuvat, ilmoitukset, kämppä, tavoitettavuus, kommunikaatio, seksi, asiakkaiden kohtaaminen, vaaratilanteiden kohtaaminen, mahdollisen kaksoiselämän vaatimukset... Aina voi miettiä omalle kohdalle.
Late_:
--- Lainaus käyttäjältä: SecretLady - Elokuu 01, 2021, 19:21:27 ---Vain, jos on helvetin köyhä. 🤷🏻♀️
--- Lainaus päättyy ---
Mun palkkatulot on top 30%:ssa Suomessa ja jos nainen pyytää tunnista 10% mun nettotuloista, niin ei siinä mun mielestä tarvii olla helvetin köyhä, jotta se tuntuu kalliilta.
Vieras0422:
Mulla menee varattuun tunnin aikaan kaksi tai enemmänkin. Kaikki peseytyminen, laittautuminen, toiveiden mukaan saatan ostaa uutta vaatetta jo ennakkoon, laitan makkarin nätiksi, pidän itsestäni huolta käymällä vaikka missä kauneushoidoissa, kynsien ja ripsien laitoissa jne. ja ne maksaa. Maksan tuloistani alv:t, eli se mitä oikeasti jää käteen tapaamisesta ei ole se tosiaankaan se asiakkaan maksama summa, vaan paljon vähemmän. Eli samaa kaavaa kuin missä tahansa kaupankäynnissä. Kovasti toivoisi asiakkaiden ymmärtävän tämän seikan ettei se setelit käteen ole se raha, mikä jää minulle yksin, vaan näen aika paljon vaivaa voidakseni tehdä seksityötä siten haluan tehdä, eli täysin laillisesti ja toki myös kannattavasti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta