Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
HKI halvimmat kassien tyhjennykset
Kellopeliappelsiini:
--- Lainaus käyttäjältä: kilikello - Heinäkuu 27, 2021, 12:21:29 ---Ostajana mua mietityttäisi, miksi joku myy palveluitaan selvästi alle markkinahinnan.
--- Lainaus päättyy ---
Näkisin että markkinahinta on se minkä pilusta maksaa, ei se että sen joku määrittelee (se on kartelli).
Kellopeliappelsiini:
--- Lainaus käyttäjältä: Noviisi - Heinäkuu 27, 2021, 09:54:27 ---Ei se hinta takaa mitään laatua.
Miettii näitä 150e 30min ja kämpät kun suoraan kun jostain Alibin lehdiltä.
Hirveitä sikolättejä ja rööki palaa sisällä.
No kaikkea kaikille ja omalla tyylillä.
Edullisia ja täysin normaalia on saatavilla. Osa saattaa tehdä silloin tällöin ja suurin osa näistä edullisista täyttää päivänsä koululla ja muilla töillä.
--- Lainaus päättyy ---
No näinhän se menee.
Etsivä saa ja kysyvä panee.
Kumma kun näihin ketjuihin hyökkää AINA vinkumaan ne joilla on oikea hinta ja asiakkaita Hangosta Rovaniemelle notta joutuu myymään eioota. :laught:
Sowhat:
Multakin kerran yks hupakko pyysi satkua, mutta annoin kaksi koska en halvoissa huorissa käy :headbang:
antero pee:
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Heinäkuu 25, 2021, 15:07:51 ---Please jos tarvitsee kysellä, niin kysykää yksärillä, en viitsi tässä sen enempää levitellä.
--- Lainaus päättyy ---
Privaviestejä tullut 27 :D Ok, varmaan muutaman kanssa oon vaihtanut useamman kuin yhden viestin mutta silti näin laskin äsken meiliboksistani.
Päättelen tästä että halpa kassien tyhjennys kiinnostaa.
orjamies:
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Heinäkuu 30, 2021, 22:12:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Heinäkuu 25, 2021, 15:07:51 ---Please jos tarvitsee kysellä, niin kysykää yksärillä, en viitsi tässä sen enempää levitellä.
--- Lainaus päättyy ---
Privaviestejä tullut 27 :D Ok, varmaan muutaman kanssa oon vaihtanut useamman kuin yhden viestin mutta silti näin laskin äsken meiliboksistani.
Päättelen tästä että halpa kassien tyhjennys kiinnostaa.
--- Lainaus päättyy ---
kyllä hinnalla on vaikutus osa ei katso enää niin laatua jos hinta on sopiva nimim kerran rip gigin tavannut .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta