Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

HKI halvimmat kassien tyhjennykset

<< < (12/58) > >>

basti:

--- Lainaus käyttäjältä: kilikello - Heinäkuu 27, 2021, 12:21:29 ---Ostajana mua mietityttäisi, miksi joku myy palveluitaan selvästi alle markkinahinnan. Aina voi toki toivoa että kyseessä on joku perversio jossa halutaan tyhjentää mahdollisimman monen äijän kassit pikkurahalla, mut valitettavasti todennäköisempänä motivaattorina näkisin epätoivon, olosuhteiden pakon, parituksen tai jonkin asteen huijauksen - tai ihan vaan sen ettei neito tiedä paljon voisi palveluistaan saada..  :-X Noh, antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta silmät kannattaa varmaan pitää auki joka tapauksessa.

--- Lainaus päättyy ---

Miksi paritettu perisi vähemmän rahaa?

basti:

--- Lainaus käyttäjältä: Minttuliini - Elokuu 02, 2021, 20:47:39 ---Mulla menee varattuun tunnin aikaan kaksi tai enemmänkin. Kaikki peseytyminen, laittautuminen, toiveiden mukaan saatan ostaa uutta vaatetta jo ennakkoon, laitan makkarin nätiksi, pidän itsestäni huolta käymällä vaikka missä kauneushoidoissa, kynsien ja ripsien laitoissa jne. ja ne maksaa. Maksan tuloistani alv:t, eli se mitä oikeasti jää käteen tapaamisesta ei ole se tosiaankaan se asiakkaan maksama summa, vaan paljon vähemmän. Eli samaa kaavaa kuin missä tahansa kaupankäynnissä. Kovasti toivoisi asiakkaiden ymmärtävän tämän seikan ettei se setelit käteen ole se raha, mikä jää minulle yksin, vaan näen aika paljon vaivaa voidakseni tehdä seksityötä siten haluan tehdä, eli täysin laillisesti ja toki myös kannattavasti.

--- Lainaus päättyy ---

Itse en ainakaan käy niillä jotka maksattavat toisille ostamiaan vaatteita myös muilla asiakkaillaan.

Vieras0422:

--- Lainaus käyttäjältä: basti - Elokuu 02, 2021, 21:06:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Minttuliini - Elokuu 02, 2021, 20:47:39 ---Mulla menee varattuun tunnin aikaan kaksi tai enemmänkin. Kaikki peseytyminen, laittautuminen, toiveiden mukaan saatan ostaa uutta vaatetta jo ennakkoon, laitan makkarin nätiksi, pidän itsestäni huolta käymällä vaikka missä kauneushoidoissa, kynsien ja ripsien laitoissa jne. ja ne maksaa. Maksan tuloistani alv:t, eli se mitä oikeasti jää käteen tapaamisesta ei ole se tosiaankaan se asiakkaan maksama summa, vaan paljon vähemmän. Eli samaa kaavaa kuin missä tahansa kaupankäynnissä. Kovasti toivoisi asiakkaiden ymmärtävän tämän seikan ettei se setelit käteen ole se raha, mikä jää minulle yksin, vaan näen aika paljon vaivaa voidakseni tehdä seksityötä siten haluan tehdä, eli täysin laillisesti ja toki myös kannattavasti.

--- Lainaus päättyy ---

Itse en ainakaan käy niillä jotka maksattavat toisille ostamiaan vaatteita myös muilla asiakkaillaan.

--- Lainaus päättyy ---

Enhän mä niin tee, hinta on sama kaikille.

basti:

--- Lainaus käyttäjältä: Minttuliini - Elokuu 02, 2021, 21:09:15 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Olin lukevinani että asiakkaiden pitäisi ymmärtää että hintasi muodostuu
Kaikki peseytyminen, laittautuminen, toiveiden mukaan saatan ostaa uutta vaatetta jo ennakkoon, laitan makkarin nätiksi, pidän itsestäni huolta käymällä vaikka missä kauneushoidoissa, kynsien ja ripsien laitoissa jne. ja ne maksaa.

Vieras0422:

--- Lainaus käyttäjältä: basti - Elokuu 02, 2021, 22:10:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Minttuliini - Elokuu 02, 2021, 21:09:15 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Olin lukevinani että asiakkaiden pitäisi ymmärtää että hintasi muodostuu
Kaikki peseytyminen, laittautuminen, toiveiden mukaan saatan ostaa uutta vaatetta jo ennakkoon, laitan makkarin nätiksi, pidän itsestäni huolta käymällä vaikka missä kauneushoidoissa, kynsien ja ripsien laitoissa jne. ja ne maksaa.

--- Lainaus päättyy ---

No nimenomaan näin, mutta en minä seuraavaaa asiakasta laskuta niistä vaatteista vaan hinnat on vakiot kaikille. Ostan joka tapauksessa paljon kivoja seksiasuja ja muutakin. Ei se ole kenellekään lisää tai pois siitä mitä minun palveluuni sijoitetaan. Stayupit vaikka hyvä esimerkki, koska ne ei kestä kauaa ehjinä ja niitä tulee ostettua paljon. Ei just yhtä tiettyä asiakasta varten, vaan että niitä vaan on oltava varastossa. Kun jollain on asutoive stayupit niin toteutuu, ei siitä joudu hän tai seuraava asiakas maksamaan mitään extraa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta