Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Täällä seurataan urheilua  (Luettu 335837 kertaa)

Poissa toloppanen

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Täällä seurataan urheilua
« Vastaus #2260 : eilen kello 19:06:45 »

Tappara - KooKoo seurataan

Poissa Granado

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2261 : eilen kello 20:09:13 »
^Kyllä on vauhdikasta lätkää. Tämän paremmaksi ei suomikiekko enää tule. Peli on vielä aivan auki. Tappara johtaa kahden erän jälkeen maalilla 1-0. Maali syntyi ylivoimalla, tai oikeammin siirretyn rangaistuksen aikana kuudella viittä vastaan. Toinen erä oli minun mielestäni KooKoo:n hienoista hallintaa, mutta kolme jäähyä on liikaa. KooKoo:n ei kannata päästää Tapparaa peliin mukaan. Jäähyaitiosta on pysyttävä poissa.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #2262 : eilen kello 20:18:18 »
Illan päättää Mestarienliigan toinen välierä Bayern Munchen vastaan PSG. PSG voitti ensimmäisen osaottelun maalein 5-4. Monet jalkapalloasiantuntijat pitivät sitä kaikkien aikojen parhaana jalkapallo-otteluna. Tänään pelataan Munchenissä ja hienoa hyökkäyspeliä ja maaleja on jälleen odotettavissa. En uskalla kyllä veikata välierän voittajaa. Ensi yönä ollaan sitten vähän viisaampia  :).
Varmasti jälleen viihdyttävä ottelu tulossa, vaikka uskoisin puolustuspelin hieman tiivistyvän mitä pidemmälle mennään. Voi kääntyä ihan kummalle vaan. Itse en kyllä viime viikon peliä nosta kaikkien aikojen parhaaksi. PSG oli kyllä paikoissaan tehokas, mutta muutoin ei omalla huipputasollaan mm. syöttöpelin suhteen. Kyllä takavuosilta löytyy melkoisia klassikoita kilpailemaan kaikkien aikojen ottelun tittelistä, mutta eihän jonnet niitä muista 😅

Poissa Granado

• Sr. Member
« Vastaus #2263 : eilen kello 21:57:12 »
^Tuo on täysin totta. Urheilutoimittajat aina niin innostuvat. Pelejä tulee ja pelejä menee. Toiset ovat parempia pelejä kuin toiset. Kyllä minä itsekin muistan esim. jalkapallon MM-kisoista monta sellaista ottelua jotka ovat muodostuneet minulle legendaarisiksi.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Granado

• Sr. Member
« Vastaus #2264 : eilen kello 22:06:44 »
Kaksi minuuttia pelattu ja PSG teki illan ensimmäisen maalin. Olipa komea häkki  :drinking:.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Hagrider

• Newbie
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2265 : eilen kello 22:13:47 »
^ Hieno byyri totta, tosin 2 miestä ihan vapaana pilkun luona  :drinking: Saa nähdä tuleeko tänäänkin maali-iloittelua

Poissa jan#91

• Sr. Member
« Vastaus #2266 : eilen kello 22:25:24 »
^ Oli vapaata tilaa tosiaan, Kvara sai katsella "noin puoli minuuttia" mihin pallon Dembelelle antaa 😅

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #2267 : eilen kello 22:27:05 »
Tähän väliin kerron suuresta jalkapallopelistä. Pelistä, jossa sain osoittaa asiantuntemustani lajitietäjänä.

Jalkapallon MM-kisat 1990. Olin alkanut seurustelemaan ja olin ison luokan futistietäjä. Olin seurannut MM-kisoja neljä vuotta aiemmin ja oppinut että Argentiina jos kuka on hyvä porukka. Niillä on äärimmäisen taitava Diego Maradona joka tuo palloa pitkät matkat ja vastustaja ei voi sille mitään. Tyttöystäväni ei ollut seurannut futista mutta päätimme että seuraamme nämä kisat kahden ja ajattelin että saan monta paikkaa jossa todistan tietämystäni. En muista oliko Argentiina-Kamerun jopa kisojen avauspeli mutta sitä aloimme katsella ensimmäiseksi. Kerroin että nyt saat seurata näytöstä! Kamerun ei ole jalkapallossa mikään mutta argentiinalaiset osaavat. He näyttävät nyt miten pelataan menestyksellistä jalkapalloa! Tulee olemaan yhden joukkueen näytös.

Peli alkoi ja mitään ei tapahtunut. Oliko siellä edes Maradona? Ainakaan hän ei saanut mitään aikaan. Puoliajalle mentiin lukemissa 0-0 ja tyttöystäväni kyseli minulta että mitäs? Käskin hänen malttaa mielensä. Tämä on tärkeää jalkapallossa. Toisella jaksolla Kamerun väsyy ja Argentiina murskaa sen! Toinen puoliaika käynnistyi. Kamerunin pelaaja rikkoi rumasti ja sai penaltyn. Kamerun joutui pelaamaan vajaalla. Rikkoja oli joku Kana Biyik. Kana? Miten kellään voi olla tuollainen nimi ja vieläpä pelata kuningaslajia? Kyseesä on jonkinmoinen häpeä, eihän Kana voi olla oikea pelaaja edes! Totesin että nyt peli ratkesi. Kerroin että nyt kun Argentiinalla on yksi pelaaja enemmän, peli käy Kamerunille mahdottomaksi, he häviävät entistä varmemmin, olisivat hävinneet toki muutenkin. Lauseeni saattoi olla vielä kesken kun tuli maali. Kamerun teki maalin! Miten se edes voi olla mahdollista? Maalintekijä oli joku muu Biyik, ei sentään Kana vaan joku muu. Se että Kana tekee maalin Argentiinan verkkoon olisi ollut hankala selitettävä juttu jopa minun kaltaiselle suupaltille. Jollainen nuorempana olin.

Ottelu eteni ja nyt myös Argentiina sai paikkoja. Mutta eivät maalia. Peli päättyi ja tyttöystäväni katsoi minuun kysyvän näköisesti. Miten siinä nyt niin kävi? kysyin ja suljin tv:n. Muistaakseni emme juurikaan katselleet noita kisoja enää yhdessä. Yksin salaa katsoin pari matsia.
älkää kaatako piimäpurkkia porstuassa mennessänne

Poissa jan#91

• Sr. Member
« Vastaus #2268 : tänään kello 00:06:33 »
Tasapainoinen esitys PSG:ltä vierasottelussa ja ansaitsee finaalipaikan. Eli reilun kolmen viikon kuluttua UCL-finaalissa kohtaavat PSG ja Arsenal.

Poissa Granado

• Sr. Member
« Vastaus #2269 : tänään kello 00:12:25 »
^PSG pelaa sitten toista kertaa peräkkäin Mestarienliigan finaalissa. Se ei ole tietenkään mitään sattumaa. Bayernilla oli kyllä paljon vaarallisia maalitilanteita, mutta viimeistely oli jotenkin hätäistä. Sellainen perinteinen saksalainen kliinisyys puuttui tällä kertaa. H. Kanen lisäajalla tekemä maali oli laiha lohtu. PSG on yksi minun suuria suosikkijoukkueitani, joten kyllä minulle tämä tulos kelpaa. Kuun lopussa sitten finaali Istanbulissa  :).
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Antza123

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2270 : tänään kello 00:42:31 »
^Kyllä on vauhdikasta lätkää. Tämän paremmaksi ei suomikiekko enää tule. Peli on vielä aivan auki. Tappara johtaa kahden erän jälkeen maalilla 1-0. Maali syntyi ylivoimalla, tai oikeammin siirretyn rangaistuksen aikana kuudella viittä vastaan. Toinen erä oli minun mielestäni KooKoo:n hienoista hallintaa, mutta kolme jäähyä on liikaa. KooKoo:n ei kannata päästää Tapparaa peliin mukaan. Jäähyaitiosta on pysyttävä poissa.

Mitä mahtaa kun tuomaritkin pelaavat voittoa Tapparalle