Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moraalisaarna  (Luettu 14072 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #40 : Heinäkuu 07, 2021, 10:54:07 »
^Kerrotko mainoksessasi rajauksesi, vai onko sinulla tietty kysymyspatteri, millä kartoitat asiakkaiksi pyrkivien arvoja ja tapoja.

Aikaisempi kommenttini moderoitiin. Tosiaan liityin tänne vasta eilen ja amatöörinä laitoin suoran linkin omaan ilmoitukseen. Netistä sen löytää kyllä aika helpolla.

Ilmaisen asian näin:

”En tapaa ihmisiä, jotka tinkivät rajoistani, tulevat tapaamiseen päihtyneenä tai flunssaisena tai pettävät puolisoaan. Eettisyys on minulle tärkeää ja haluan että tapaamisesta jää molemmin puolin hyvä ja rentoutunut fiilis.”

Vau. Et hyväksy että pettävät puolisoaan. Miten ihmeessä sen todennat? Ja mitä väliä sillä on? Hutsubisnes ei taida olla paras sfääri toimia jos on normatiiviperiaatteita, kuten ”parisuhde on pyhä”. Monet parhaista, luotettavimmista ja pitkäaikaisimmista asiakkaita ovat juuri ne, joilla parisuhde ja perhe. Hutsu poistaa henkisiä ja fyysisiä paineita, ja perhe elää ja voi hyvin. Ei hutsuilu miehestä pettäjää tee.

Noniin. Sieltä taisi tulla jokin vastakkainen moraalisaarna.

Mä olen aika kaukana normomeiningeistä. Mä olen itsekin parisuhteessa. Polyamorisessa sellaisessa.

En halua nähdä pettäviä asiakkaita. Miksi sinua vaivaa se? Kummasti näyttää tää nega tulevan poikkeuksetta kollegoilta jotka itse ottaa pettäviä asiakkaita. Mua kyllä kiitellään asiakaspuolella.

Varmistan sen keskustelulla. Ja kyllä, kuten yllä sanon, vain ihmisiltä keitä haluan nähdä. Olen todella tarkka siinä, koska kunnioitan omia rajojani.

Sellaiset sitte sieltä. Mut minuun ei sinun saarnasi tehoa. Mä jatkan mun hommaa ja jatka sä sun hommaa mut tollanen negistely ei muhun nappaa. Ihme olettelua ja syyllistämistä, vaan koska noudatan erilaista politiikkaa kuin itse harjoitat.

Hei mimmi, edelläoleva on mun MIELIPIDE, ei kannanotto sinuun. Älä ota kaikkea ittees.

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #41 : Heinäkuu 07, 2021, 11:18:28 »
^Kerrotko mainoksessasi rajauksesi, vai onko sinulla tietty kysymyspatteri, millä kartoitat asiakkaiksi pyrkivien arvoja ja tapoja.

Aikaisempi kommenttini moderoitiin. Tosiaan liityin tänne vasta eilen ja amatöörinä laitoin suoran linkin omaan ilmoitukseen. Netistä sen löytää kyllä aika helpolla.

Ilmaisen asian näin:

”En tapaa ihmisiä, jotka tinkivät rajoistani, tulevat tapaamiseen päihtyneenä tai flunssaisena tai pettävät puolisoaan. Eettisyys on minulle tärkeää ja haluan että tapaamisesta jää molemmin puolin hyvä ja rentoutunut fiilis.”

Vau. Et hyväksy että pettävät puolisoaan. Miten ihmeessä sen todennat? Ja mitä väliä sillä on? Hutsubisnes ei taida olla paras sfääri toimia jos on normatiiviperiaatteita, kuten ”parisuhde on pyhä”. Monet parhaista, luotettavimmista ja pitkäaikaisimmista asiakkaita ovat juuri ne, joilla parisuhde ja perhe. Hutsu poistaa henkisiä ja fyysisiä paineita, ja perhe elää ja voi hyvin. Ei hutsuilu miehestä pettäjää tee.

Noniin. Sieltä taisi tulla jokin vastakkainen moraalisaarna.

Mä olen aika kaukana normomeiningeistä. Mä olen itsekin parisuhteessa. Polyamorisessa sellaisessa.

En halua nähdä pettäviä asiakkaita. Miksi sinua vaivaa se? Kummasti näyttää tää nega tulevan poikkeuksetta kollegoilta jotka itse ottaa pettäviä asiakkaita. Mua kyllä kiitellään asiakaspuolella.

Varmistan sen keskustelulla. Ja kyllä, kuten yllä sanon, vain ihmisiltä keitä haluan nähdä. Olen todella tarkka siinä, koska kunnioitan omia rajojani.

Sellaiset sitte sieltä. Mut minuun ei sinun saarnasi tehoa. Mä jatkan mun hommaa ja jatka sä sun hommaa mut tollanen negistely ei muhun nappaa. Ihme olettelua ja syyllistämistä, vaan koska noudatan erilaista politiikkaa kuin itse harjoitat.

Hei mimmi, edelläoleva on mun MIELIPIDE, ei kannanotto sinuun. Älä ota kaikkea ittees.

No kyl täs alkaa hitusen ottaa päähän, kun olet tän päivän neljäs seksityöntekijä, joka arvostelee mua tän minun asiakaspolitiikan vuoksi.

Neljäs tänään.

Niinkö pyhä on miehen oikeus pettämiseen, että jos on sitä mieltä ettei siihen pidä lähteä mukaan, niin se ihminen pitää härnätä maanrakoon. Oon iskenyt selkeesti seksityön yhteen kipupisteeseen.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #42 : Heinäkuu 07, 2021, 11:34:15 »
Tulkaa minullekin pitämään näitä näin kauniita ja tilannetajuisia moraalisaarnoja, kuka hyvänsä, please! :inlove:

Tässä esimerkki asiallisesta keskustelusta myös aiemmalle kollegalleni.  :inlove:

Eikös vain totta maar olekin? :inlove:

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #43 : Heinäkuu 07, 2021, 11:43:57 »
Tulkaa minullekin pitämään näitä näin kauniita ja tilannetajuisia moraalisaarnoja, kuka hyvänsä, please! :inlove:

Tässä esimerkki asiallisesta keskustelusta myös aiemmalle kollegalleni.  :inlove:

Eikös vain totta maar olekin? :inlove:

Kiitos 🥺❤️

Mul on ollut nii paska olo tänään tästä miten seksityöntekijät puhuu mulle. Neljä tyyppiä tullut ahdistavaan sävyyn kuulustelemaan mua tästä mun asiakaspolitiikasta.

On sellainen olo että en ole tervetullut alalle laisinkaan. Huokaus. Muutenkin yksinäistä tehdä tätä yksin kotoa. Ja sit vielä tämä ilmapiiri, jossa mut nostetaan tikunnokkaan tarkasteltavaksi koska olen ”väärällä tavalla” tekemässä tätä.


Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #44 : Heinäkuu 07, 2021, 11:53:27 »
Minun piti jo eilen illalla kommentoida tähän, mutta jäi tekemättä. Olisi silloin pitänyt ehtiä pistämään sana väliin.

Minusta on tosi hienoa, että rahastakaan ei anneta periksi omissa arvoissa. Jos ei halua osallistua pettämiseen, niin ei tietenkään tarvitse. Ja jokainen, joka valehtelee parisuhteestaan päästäkseen asiakkaaksesi, on nenänkaivaja.

Niin kuin minun mottoni alalla kuuluu: jokaisella on oikeus kieltäytyä seksistä mistä syystä tahansa, missä tilanteessa tahansa, ja sitä päätöstään ei tarvitse selittää mitenkään.

Seksityö ei minusta ole oikea paikka moralisoida toisten parisuhdevalintoja, mutta jos joku ei halua harrastaa seksiä varatun kanssa, niin se on päätös, jota toisten kuuluu kunnioittaa.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #45 : Heinäkuu 07, 2021, 11:58:28 »
Minun piti jo eilen illalla kommentoida tähän, mutta jäi tekemättä. Olisi silloin pitänyt ehtiä pistämään sana väliin.

Minusta on tosi hienoa, että rahastakaan ei anneta periksi omissa arvoissa. Jos ei halua osallistua pettämiseen, niin ei tietenkään tarvitse. Ja jokainen, joka valehtelee parisuhteestaan päästäkseen asiakkaaksesi, on nenänkaivaja.

Niin kuin minun mottoni alalla kuuluu: jokaisella on oikeus kieltäytyä seksistä mistä syystä tahansa, missä tilanteessa tahansa, ja sitä päätöstään ei tarvitse selittää mitenkään.

Seksityö ei minusta ole oikea paikka moralisoida toisten parisuhdevalintoja, mutta jos joku ei halua harrastaa seksiä varatun kanssa, niin se on päätös, jota toisten kuuluu kunnioittaa.

Kiitos kannanotostasi. Mua on tässä nelisen seksityöntekijää ollu kimpussani tästä mun päätöksestä moralisoivaan sävyyn, minkä olen kokenut tosi ahdistavaksi.

Yleensä asiakkaat yrittää venyttää mun rajoja. Oon pöyristynyt että kollegatkin yrittää.

Mä saisin tarjota vaikka päälläseisontapalveluita ympärileikatuille 20-25 -vuotiaille miehille jos mä haluaisin. Mulla on vapaus valita miten mä teen mun työtä ja missä ammatissa.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #46 : Heinäkuu 07, 2021, 11:59:14 »
^Kerrotko mainoksessasi rajauksesi, vai onko sinulla tietty kysymyspatteri, millä kartoitat asiakkaiksi pyrkivien arvoja ja tapoja.

Aikaisempi kommenttini moderoitiin. Tosiaan liityin tänne vasta eilen ja amatöörinä laitoin suoran linkin omaan ilmoitukseen. Netistä sen löytää kyllä aika helpolla.

Ilmaisen asian näin:

”En tapaa ihmisiä, jotka tinkivät rajoistani, tulevat tapaamiseen päihtyneenä tai flunssaisena tai pettävät puolisoaan. Eettisyys on minulle tärkeää ja haluan että tapaamisesta jää molemmin puolin hyvä ja rentoutunut fiilis.”

Vau. Et hyväksy että pettävät puolisoaan. Miten ihmeessä sen todennat? Ja mitä väliä sillä on? Hutsubisnes ei taida olla paras sfääri toimia jos on normatiiviperiaatteita, kuten ”parisuhde on pyhä”. Monet parhaista, luotettavimmista ja pitkäaikaisimmista asiakkaita ovat juuri ne, joilla parisuhde ja perhe. Hutsu poistaa henkisiä ja fyysisiä paineita, ja perhe elää ja voi hyvin. Ei hutsuilu miehestä pettäjää tee.

Noniin. Sieltä taisi tulla jokin vastakkainen moraalisaarna.

Mä olen aika kaukana normomeiningeistä. Mä olen itsekin parisuhteessa. Polyamorisessa sellaisessa.

En halua nähdä pettäviä asiakkaita. Miksi sinua vaivaa se? Kummasti näyttää tää nega tulevan poikkeuksetta kollegoilta jotka itse ottaa pettäviä asiakkaita. Mua kyllä kiitellään asiakaspuolella.

Varmistan sen keskustelulla. Ja kyllä, kuten yllä sanon, vain ihmisiltä keitä haluan nähdä. Olen todella tarkka siinä, koska kunnioitan omia rajojani.

Sellaiset sitte sieltä. Mut minuun ei sinun saarnasi tehoa. Mä jatkan mun hommaa ja jatka sä sun hommaa mut tollanen negistely ei muhun nappaa. Ihme olettelua ja syyllistämistä, vaan koska noudatan erilaista politiikkaa kuin itse harjoitat.

Hei mimmi, edelläoleva on mun MIELIPIDE, ei kannanotto sinuun. Älä ota kaikkea ittees.

No kyl täs alkaa hitusen ottaa päähän, kun olet tän päivän neljäs seksityöntekijä, joka arvostelee mua tän minun asiakaspolitiikan vuoksi.

Neljäs tänään.

Niinkö pyhä on miehen oikeus pettämiseen, että jos on sitä mieltä ettei siihen pidä lähteä mukaan, niin se ihminen pitää härnätä maanrakoon. Oon iskenyt selkeesti seksityön yhteen kipupisteeseen.

Kerropa mulle missä sinua arvostelen?

Ja mitä - iskenyt seksityön kipupisteeseen? Jos et ole trolli, olet tod näk iskenyt moraalisi kipupisteeseen.

Mistä ihmeen syystä asetat itsesi jotenkin korkeammalle? Luulen että olet pitkään toiminut hutsu, joka yrittää uutta tulemista siveellisenä huorana.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 07, 2021, 12:04:52 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #47 : Heinäkuu 07, 2021, 12:19:19 »
Ihan käsittämätöntä tekstiä.

Nuihin juttuihin en edes aio vastata. Purat jotain omia negatiivisia tunteitasi minuun, eikä se vetele. Meidän keskustelu on nyt ohi.

Asialliset kommentit ja -kysymykset ovat sen sijaan aina tervetulleita. Mut nyt kiitos ja hei, Aurora. Anna minun olla. Ahdistavaa käytöstä.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #48 : Heinäkuu 07, 2021, 12:28:15 »
^Älä välitä tuosta harpusta, se on ollut vuosia riesa skenessä, spämmäillyt ja muutenkin häiriköinyt kaikin tavoin eri foorumeissa ja dissannut muita tyttöjä koska kokee heidät kaikki itselleen uhkana.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #49 : Heinäkuu 07, 2021, 12:34:03 »
^Älä välitä tuosta harpusta, se on ollut vuosia riesa skenessä, spämmäillyt ja muutenkin häiriköinyt kaikin tavoin eri foorumeissa ja dissannut muita tyttöjä koska kokee heidät kaikki itselleen uhkana.

Okei, ompa ikävä kuulla että tämmöinen käytös on saanut jatkua eikä siihen ylläpito puutu. 😳

Asioista pitää pystyä keskustelemaan toista kunnioittavaan sävyyn tai keskustelua ei tule.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #50 : Heinäkuu 07, 2021, 12:39:51 »
^Älä välitä tuosta harpusta, se on ollut vuosia riesa skenessä, spämmäillyt ja muutenkin häiriköinyt kaikin tavoin eri foorumeissa ja dissannut muita tyttöjä koska kokee heidät kaikki itselleen uhkana.

Sitähän se syrjäytyminen pahimmillaan teettää.

Jos Luna olet tosissasi niin fiksu ihminen kuin mitä olet antanut vaikutelman itsestäsi, niin jätät Paulattaren kommentit omaan arvoonsa. Ne voi aika ajoin olla ties missä tunnereaktioissa mahdollisesti kirjoitettu. Ei siitä kannata välittää.

Olenpa itsekin varsinkin aiemman foorumiurani aikana provosoivaan sävyyn tunnereaktioiden vallassa kirjoitellut, että eipä sen puoleen... Tosin myöntäessäni sen itselleni olemassa olevaksi haasteeksi, olen alkanut vähitellen oppimaan pois siitä tavasta käydä keskustelua, kenties.

Pääasia, Luna, on se, että pidät itse vaan pääsi pystyssä etkä ota kaikkia sinuun kohdistuvia foorumikommentteja ihan niin tosissaan. Niinhän minäkin päivittäin nykyään luovin kevyin sielukkain mielin. :)

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #51 : Heinäkuu 07, 2021, 12:45:44 »
^Älä välitä tuosta harpusta, se on ollut vuosia riesa skenessä, spämmäillyt ja muutenkin häiriköinyt kaikin tavoin eri foorumeissa ja dissannut muita tyttöjä koska kokee heidät kaikki itselleen uhkana.

Sitähän se syrjäytyminen pahimmillaan teettää.

Jos Luna olet tosissasi niin fiksu ihminen kuin mitä olet antanut vaikutelman itsestäsi, niin jätät Paulattaren kommentit omaan arvoonsa. Ne voi aika ajoin olla ties missä tunnereaktioissa mahdollisesti kirjoitettu. Ei siitä kannata välittää.

Olenpa itsekin varsinkin aiemman foorumiurani aikana provosoivaan sävyyn tunnereaktioiden vallassa kirjoitellut, että eipä sen puoleen... Tosin myöntäessäni sen itselleni olemassa olevaksi haasteeksi, olen alkanut vähitellen oppimaan pois siitä tavasta käydä keskustelua, kenties.

Pääasia, Luna, on se, että pidät itse vaan pääsi pystyssä etkä ota kaikkia sinuun kohdistuvia foorumikommentteja ihan niin tosissaan. Niinhän minäkin päivittäin nykyään luovin kevyin sielukkain mielin. :)

Kiitos ihanat ❤️ Ah rakastan teitä joko mennään naimisiin 🤣

Oon sillee herkkä ja tarkka omasta seurasta ja ympäristöstä et luikin suht nopeaa parempaan seuraan jos tuollaisia tyyppejä tulee vastaan. Vaikka tiesin jo tänne tullessa, että kaikenlaista jengiä riittää.. Niin oma mielenrauha tärkein ja että ympärillä käyttäytyy ihmiset toisia kuunnellen ja arvostaen.

Kaikilla on paskoja päiviä, mutta nettiin kirjoittamalla ja toisia kohtaan hyökkäämällä ihan taatusti vaan lisää paskan määrää ja tartuttaa vihaisen olon toisille. Minä en sille tasolle alennu. Katsotaan kauan jaksan olla täällä, ainakin muutama ihana tyyppi jo on :)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #52 : Heinäkuu 07, 2021, 12:46:38 »
Ylläpidolta toivon että tästä ei poistettaisi eikä muokattaisi yhtäkään viestiä, ei ainakaan Aurora Mature alias Paulattaren pyynnöstä.  Ko matamin repertuaariin kuuluu jatkuva bad postien painelu ylläpidon suuntaan ja ruikuttaminen kaikesta mikä on pielessä. Jos Paulatar saisi päättää, niin täällä ei kirjoittelisi muut kuin ne jotka wannabe bättre folkia sattuu miellyttämään.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #53 : Heinäkuu 07, 2021, 13:17:31 »
^Kerrotko mainoksessasi rajauksesi, vai onko sinulla tietty kysymyspatteri, millä kartoitat asiakkaiksi pyrkivien arvoja ja tapoja.

Aikaisempi kommenttini moderoitiin. Tosiaan liityin tänne vasta eilen ja amatöörinä laitoin suoran linkin omaan ilmoitukseen. Netistä sen löytää kyllä aika helpolla.

Ilmaisen asian näin:

”En tapaa ihmisiä, jotka tinkivät rajoistani, tulevat tapaamiseen päihtyneenä tai flunssaisena tai pettävät puolisoaan. Eettisyys on minulle tärkeää ja haluan että tapaamisesta jää molemmin puolin hyvä ja rentoutunut fiilis.”

Vau. Et hyväksy että pettävät puolisoaan. Miten ihmeessä sen todennat? Ja mitä väliä sillä on? Hutsubisnes ei taida olla paras sfääri toimia jos on normatiiviperiaatteita, kuten ”parisuhde on pyhä”. Monet parhaista, luotettavimmista ja pitkäaikaisimmista asiakkaita ovat juuri ne, joilla parisuhde ja perhe. Hutsu poistaa henkisiä ja fyysisiä paineita, ja perhe elää ja voi hyvin. Ei hutsuilu miehestä pettäjää tee.

Noniin. Sieltä taisi tulla jokin vastakkainen moraalisaarna.

Mä olen aika kaukana normomeiningeistä. Mä olen itsekin parisuhteessa. Polyamorisessa sellaisessa.

En halua nähdä pettäviä asiakkaita. Miksi sinua vaivaa se? Kummasti näyttää tää nega tulevan poikkeuksetta kollegoilta jotka itse ottaa pettäviä asiakkaita. Mua kyllä kiitellään asiakaspuolella.

Varmistan sen keskustelulla. Ja kyllä, kuten yllä sanon, vain ihmisiltä keitä haluan nähdä. Olen todella tarkka siinä, koska kunnioitan omia rajojani.

Sellaiset sitte sieltä. Mut minuun ei sinun saarnasi tehoa. Mä jatkan mun hommaa ja jatka sä sun hommaa mut tollanen negistely ei muhun nappaa. Ihme olettelua ja syyllistämistä, vaan koska noudatan erilaista politiikkaa kuin itse harjoitat.

Hei mimmi, edelläoleva on mun MIELIPIDE, ei kannanotto sinuun. Älä ota kaikkea ittees.

No kyl täs alkaa hitusen ottaa päähän, kun olet tän päivän neljäs seksityöntekijä, joka arvostelee mua tän minun asiakaspolitiikan vuoksi.

Neljäs tänään.

Niinkö pyhä on miehen oikeus pettämiseen, että jos on sitä mieltä ettei siihen pidä lähteä mukaan, niin se ihminen pitää härnätä maanrakoon. Oon iskenyt selkeesti seksityön yhteen kipupisteeseen.

Tsemppiä❤️ Ei ole muiden asia puuttua siihen, kenen kanssa harrastat seksiä tai et.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6686
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #54 : Heinäkuu 07, 2021, 13:21:28 »
Pisteet Lunalle suoraselkäisyydestä. Suora puhe puhdistaa ilmaa.  :drinking:

Komppaan Ohotnikia, ei voi kuin arvostaa Lunan suoraa puhetta ja arvoistaan kiinnipitämistä.
Pörrö on aina plussaa

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #55 : Heinäkuu 07, 2021, 13:22:18 »
Joo yhdyn edellisiin siis kommentti mielessä :D Ei ole hupakon asia moralisoida.

Onko muille hupsuille käynyt niin, että asiakas on alkanut moralisoida teitä? Mulle on käynyt... Monta kertaa oon saanut kuulla, että olen liian fiksu alalle ja miksi pilaan elämäni tällaisella työllä, kun voisin tehdä jotain ns. järkevämpää.

Omasta mielestäni olen just riittävän fiksu työskennelläkseni tällä alalla, koska kyllä tämä vaatii sitä ns. sosiaalista / psykologista älykkyyttä ja taitoa toimia ihmisten kanssa.

Multa on joskus asiakkaat kysellyt, miten suhtaudun heidän tilanteeseen, joka on x. Olen silloin vastannut mitä aiheesta ajattelen, mutta en moralisoivasti, vaikka olisinkin asiasta erimieltä. Jos asiakas vain avautuu aiheesta, mutta ei kysy mielipidettä, en silloin myöskään anna mielipidettäni, mutta pyrin avaamaan näkökulmia.

Mutta loppujen lopuksi pitää aina muistaa: Ei pidä tehdä mitään sellaista, minkä takana ei ole valmis seisomaan.

Oon kuulemma joko rikkinäinen TAI täydellisestä perheestä (eli teen seksityötä ärsyyttäkseni jotakuta) 😅 Jokunen on ihmetellyt, miten ”normaalilta” vaikutan.

 Ovat kyllä oikeassa, myös normaalit ihmiset käyvät töissä.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #56 : Heinäkuu 07, 2021, 13:24:31 »
Ihan käsittämätöntä tekstiä.

Nuihin juttuihin en edes aio vastata. Purat jotain omia negatiivisia tunteitasi minuun, eikä se vetele. Meidän keskustelu on nyt ohi.

Asialliset kommentit ja -kysymykset ovat sen sijaan aina tervetulleita. Mut nyt kiitos ja hei, Aurora. Anna minun olla. Ahdistavaa käytöstä.

Väität että arvostelen sinua, mutta et vaivaudu vastaamaan?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #57 : Heinäkuu 07, 2021, 15:01:17 »
Joo yhdyn edellisiin siis kommentti mielessä :D Ei ole hupakon asia moralisoida.

Onko muille hupsuille käynyt niin, että asiakas on alkanut moralisoida teitä? Mulle on käynyt... Monta kertaa oon saanut kuulla, että olen liian fiksu alalle ja miksi pilaan elämäni tällaisella työllä, kun voisin tehdä jotain ns. järkevämpää.

Omasta mielestäni olen just riittävän fiksu työskennelläkseni tällä alalla, koska kyllä tämä vaatii sitä ns. sosiaalista / psykologista älykkyyttä ja taitoa toimia ihmisten kanssa.

Multa on joskus asiakkaat kysellyt, miten suhtaudun heidän tilanteeseen, joka on x. Olen silloin vastannut mitä aiheesta ajattelen, mutta en moralisoivasti, vaikka olisinkin asiasta erimieltä. Jos asiakas vain avautuu aiheesta, mutta ei kysy mielipidettä, en silloin myöskään anna mielipidettäni, mutta pyrin avaamaan näkökulmia.

Mutta loppujen lopuksi pitää aina muistaa: Ei pidä tehdä mitään sellaista, minkä takana ei ole valmis seisomaan.

Oon kuulemma joko rikkinäinen TAI täydellisestä perheestä (eli teen seksityötä ärsyyttäkseni jotakuta) 😅 Jokunen on ihmetellyt, miten ”normaalilta” vaikutan.

 Ovat kyllä oikeassa, myös normaalit ihmiset käyvät töissä.

Jotkut normaalit ihmiset aloittavat seksityön nelikymppisenä.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3503
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #58 : Heinäkuu 07, 2021, 15:33:37 »
Näin helteisenä päivänä minullekin maistuisi Long Drink.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #59 : Heinäkuu 07, 2021, 15:43:25 »
^ Muikkukukon kanssa.