Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moraalisaarna  (Luettu 13897 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #20 : Heinäkuu 06, 2021, 14:24:53 »
Itsestä tuntuu oudolle että miksi joku sinkkuna ostaisi seksiä.
Mulla ei mitenkään vaikuta seksinostamiseen se olenko parisuhteessa vai en. Siinä sulla pohtimista.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #21 : Heinäkuu 06, 2021, 17:36:28 »
No jopas on! itse tiedostan varsin hyvin että suuri osa asiakkaista on varattuja, eikä se asia mulle kuulu pätkän vertaa! Jos asiakas siitä haluaa avautua niin tietysti keskustelen neutraalisti ja ystävällisesti asiasta, ei tulis mieleenkään alkaa mitään moraalisaarnaa pitämään 😳
Ainoat "moraalisaarnat" mitä olen pitänyt niin on ollu niille jotka viesteissä ovat tahalleen tuhlanneet aikaa tai inttäneet asioista/tinkineet ja tinkineet.

Ja sekin on ollut sitä että olen sanonut että tuollainen on todella tökerä toimintaa. 🤷
Näin varattuna tuli ihastuttua (no myönnetään rakastuttua) erääseen palveluntarjoajaan. Joku voisi pitää moraalittomana, mutta niin se elämä on yllätyksiä täynnä.

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #22 : Heinäkuu 06, 2021, 17:45:22 »
Mä en itse ota pettäviä asiakkaita, mut vältän kyllä moraalisaarnaa. Ei se mun asia ole. Mutta en mä arkielämässäkään haluaisi harrastaa seksiä pettävän ihmisen kanssa, niin miksi haluisin töissä?

Riittääkö silti asiakkaita?

Itsestä tuntuu oudolle että miksi joku sinkkuna ostaisi seksiä.

Kyllä sinkutkin ostaa seksiä, ja sihen on monia syitä. Joitain esim kiihottaa jo pelkästään se ajatus seksin ostamisesta, jotku voivat olla kiireisiä arjessa tai ujoja eivätkä kerkeä tai halua etsiä seuraa esim ravintoloista. Syitä on monia! 😊
Mutta oma mielipiteeni ok että jos rajaisin varatut pois, olisi asiakkaita huomattavasti vähemmän. En tee tätä kyllä muutenkaan "liukuhihnana" vaan muiden asioiden ohella. Jota on muuten joidenkin asiakkaiden HYVINKIN hankala ymmärtää että mulla on myös muu elämä enkä päivystä kotona 24/7 meikit ja hepeneet yllä pillu märkänä 😅 :behind:

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #23 : Heinäkuu 06, 2021, 19:42:51 »
No jopas on! itse tiedostan varsin hyvin että suuri osa asiakkaista on varattuja, eikä se asia mulle kuulu pätkän vertaa! Jos asiakas siitä haluaa avautua niin tietysti keskustelen neutraalisti ja ystävällisesti asiasta, ei tulis mieleenkään alkaa mitään moraalisaarnaa pitämään 😳
Ainoat "moraalisaarnat" mitä olen pitänyt niin on ollu niille jotka viesteissä ovat tahalleen tuhlanneet aikaa tai inttäneet asioista/tinkineet ja tinkineet.

Ja sekin on ollut sitä että olen sanonut että tuollainen on todella tökerä toimintaa. 🤷
Näin varattuna tuli ihastuttua (no myönnetään rakastuttua) erääseen palveluntarjoajaan. Joku voisi pitää moraalittomana, mutta niin se elämä on yllätyksiä täynnä.

No joo ehkä tällaselle tapaukselle on tullu jonkinlaista saarnaa pidettyä. Ei nyt ehkä moraalisaarnaa, mutta kuitenkin..
Eikä mun mielestä tuossa oo mitään moraalitonta jos ihastuu tai rakastuu palveluntarjoajaan, siinä joutuu sit vaan punnitsemaan mitä elämältä oikeasti haluaa, ja onko oikeasti mahdollista rakastua johonkin toiseen silloin kun jo rakastaa sitä kenen kanssa on. 🤷

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #24 : Heinäkuu 06, 2021, 21:17:41 »
No jopas on! itse tiedostan varsin hyvin että suuri osa asiakkaista on varattuja, eikä se asia mulle kuulu pätkän vertaa! Jos asiakas siitä haluaa avautua niin tietysti keskustelen neutraalisti ja ystävällisesti asiasta, ei tulis mieleenkään alkaa mitään moraalisaarnaa pitämään 😳
Ainoat "moraalisaarnat" mitä olen pitänyt niin on ollu niille jotka viesteissä ovat tahalleen tuhlanneet aikaa tai inttäneet asioista/tinkineet ja tinkineet.

Ja sekin on ollut sitä että olen sanonut että tuollainen on todella tökerä toimintaa. 🤷
Näin varattuna tuli ihastuttua (no myönnetään rakastuttua) erääseen palveluntarjoajaan. Joku voisi pitää moraalittomana, mutta niin se elämä on yllätyksiä täynnä.

No joo ehkä tällaselle tapaukselle on tullu jonkinlaista saarnaa pidettyä. Ei nyt ehkä moraalisaarnaa, mutta kuitenkin..
Eikä mun mielestä tuossa oo mitään moraalitonta jos ihastuu tai rakastuu palveluntarjoajaan, siinä joutuu sit vaan punnitsemaan mitä elämältä oikeasti haluaa, ja onko oikeasti mahdollista rakastua johonkin toiseen silloin kun jo rakastaa sitä kenen kanssa on. 🤷
Erittäin hyvin sanottu. Harmittavaista kun pt oli kaikinpuolin mukavakin vielä. Tuskin tarvii häntä enää ikinä tavata.

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #25 : Heinäkuu 06, 2021, 21:53:32 »
No jopas on! itse tiedostan varsin hyvin että suuri osa asiakkaista on varattuja, eikä se asia mulle kuulu pätkän vertaa! Jos asiakas siitä haluaa avautua niin tietysti keskustelen neutraalisti ja ystävällisesti asiasta, ei tulis mieleenkään alkaa mitään moraalisaarnaa pitämään 😳
Ainoat "moraalisaarnat" mitä olen pitänyt niin on ollu niille jotka viesteissä ovat tahalleen tuhlanneet aikaa tai inttäneet asioista/tinkineet ja tinkineet.

Ja sekin on ollut sitä että olen sanonut että tuollainen on todella tökerä toimintaa. 🤷
Näin varattuna tuli ihastuttua (no myönnetään rakastuttua) erääseen palveluntarjoajaan. Joku voisi pitää moraalittomana, mutta niin se elämä on yllätyksiä täynnä.

No joo ehkä tällaselle tapaukselle on tullu jonkinlaista saarnaa pidettyä. Ei nyt ehkä moraalisaarnaa, mutta kuitenkin..
Eikä mun mielestä tuossa oo mitään moraalitonta jos ihastuu tai rakastuu palveluntarjoajaan, siinä joutuu sit vaan punnitsemaan mitä elämältä oikeasti haluaa, ja onko oikeasti mahdollista rakastua johonkin toiseen silloin kun jo rakastaa sitä kenen kanssa on. 🤷
Erittäin hyvin sanottu. Harmittavaista kun pt oli kaikinpuolin mukavakin vielä. Tuskin tarvii häntä enää ikinä tavata.

Niin se elämä on valintoja täynnä! Valitseeko huonon suhteen vaan tavan vuoksi vai tekeekö jotain muuta. 😊 Itse pt:nä oppinut että elämästä pitää nauttia, me ollaan täällä vaan kerran. Mut se oonki vaan mä 😁

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #26 : Heinäkuu 06, 2021, 22:45:18 »
Mä en itse ota pettäviä asiakkaita, mut vältän kyllä moraalisaarnaa. Ei se mun asia ole. Mutta en mä arkielämässäkään haluaisi harrastaa seksiä pettävän ihmisen kanssa, niin miksi haluisin töissä?

Riittääkö silti asiakkaita?

Itsestä tuntuu oudolle että miksi joku sinkkuna ostaisi seksiä.

Kyllä riittää joka viikko. Kyselijöitä on enemmän kuin voin ottaa. Mun palveluille on selkeästi kysyntää - olen saanut kiitosta siitä että tarjoan emotionaalisempaa palvelua ja että minulla on tiukka moraali.

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #27 : Heinäkuu 06, 2021, 22:53:38 »
Toki en sille voi mitään, jos minulle valehdellaan. Mut se ei enää ole minun kontrolloitavissa. Vaikea uskoa että tänne asti kehtaisi asiakas tulla ja valehdella koko tapaamisen läpi.

Minä olen mieluummin ilman asiakkaita, kuin otan pettäviä asiakkaita näin rehellisesti sanottuna.
Jos kysyntä loppuu niin sitten loppuu ja teen sillä aikaa muun alojen töitä.

Mut arvoistani en tule joustamaan. Mä en tee tätä työtä et joku pääsee naimaan mua rakkaansa selän takana. Todella ahdistavaa käytöstä aikuisilta ihmisiltä, mikä aiheuttaa traumaa, hajottaa perheitä ja rikkoo luottamuksen parisuhteisiin jopa vuosikymmeniksi.

Vai pelasti hupakko avioliiton, sanotaan täällä jossain. Miksi uskaltaisin väittää, että statistinen avioliitto on aika huonossa pisteessä jos pitää käydä vieraissa - ja syrjähypyn paljastuminen olisi se viimeinen pisara.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #28 : Heinäkuu 06, 2021, 22:57:58 »
^Kerrotko mainoksessasi rajauksesi, vai onko sinulla tietty kysymyspatteri, millä kartoitat asiakkaiksi pyrkivien arvoja ja tapoja.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #29 : Heinäkuu 06, 2021, 23:24:59 »
Mä olen polyamorinen ihminen arkeni ulkopuolella. Eli olen itsekin parisuhteessa. Meidän parisuhde on avoin ja perustuu yhdessä sovittuihin sääntöihin ja -rajoihin. Varattukin saa seikkailla kun on luvat puolisolta siihen sovittu.

Yksi mun asiakas tapasi mua hotellissa, vaimo oli shoppailemassa sillä aikaa. Tapaamisen jälkeen mies soitti vaimolle haluaako tavata minut ohimennen aulassa. Vaimo sanoi, että ei halua jutella kanssani mutta näimme muutaman sekunnin ajan aulassa kun mies haki vaimonsa takaisin huoneeseen.

Eli meitä ihmisiä jotka olemme suhteessa ja haluamme silti monipuolisen luottamukseen perustuvan seksielämän, on. Kyse on siitä miten hoitaa asian. Selän takana vaiko yhteisymmärryksessä.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #30 : Heinäkuu 07, 2021, 01:01:15 »
Sillähän näistä päästään, kun vaihtaa jutut parisuhdestatuksista ja muusta epäolennaisesta vaikka säähän tai futikseen. Katse pallossa ja kieli pillussa.

Poissa Ohotnik

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #31 : Heinäkuu 07, 2021, 07:45:24 »
Pisteet Lunalle suoraselkäisyydestä. Suora puhe puhdistaa ilmaa.  :drinking:

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5179
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #32 : Heinäkuu 07, 2021, 08:15:05 »
Toki en sille voi mitään, jos minulle valehdellaan. Mut se ei enää ole minun kontrolloitavissa. Vaikea uskoa että tänne asti kehtaisi asiakas tulla ja valehdella koko tapaamisen läpi.
Minun on todella helppo kuvitella parisuhdestatuksensa valehteleva turska, jos valehtelu on ehtona hupakkotapaamiselle jonka turska haluaa. Samoin jos hupsun yläikäraja on 45-v, on helpo kuvitella 55-v turskia jotka kertovat olevansa 45-v tai 44-v.

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #33 : Heinäkuu 07, 2021, 08:17:11 »
Pisteet Lunalle suoraselkäisyydestä. Suora puhe puhdistaa ilmaa.  :drinking:

Kiitos, kauniisti sanottu ☺️❤️

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #34 : Heinäkuu 07, 2021, 08:19:53 »
^Kerrotko mainoksessasi rajauksesi, vai onko sinulla tietty kysymyspatteri, millä kartoitat asiakkaiksi pyrkivien arvoja ja tapoja.

Aikaisempi kommenttini moderoitiin. Tosiaan liityin tänne vasta eilen ja amatöörinä laitoin suoran linkin omaan ilmoitukseen. Netistä sen löytää kyllä aika helpolla.

Ilmaisen asian näin:

”En tapaa ihmisiä, jotka tinkivät rajoistani, tulevat tapaamiseen päihtyneenä tai flunssaisena tai pettävät puolisoaan. Eettisyys on minulle tärkeää ja haluan että tapaamisesta jää molemmin puolin hyvä ja rentoutunut fiilis.”

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #35 : Heinäkuu 07, 2021, 08:21:08 »
Toki en sille voi mitään, jos minulle valehdellaan. Mut se ei enää ole minun kontrolloitavissa. Vaikea uskoa että tänne asti kehtaisi asiakas tulla ja valehdella koko tapaamisen läpi.
Minun on todella helppo kuvitella parisuhdestatuksensa valehteleva turska, jos valehtelu on ehtona hupakkotapaamiselle jonka turska haluaa. Samoin jos hupsun yläikäraja on 45-v, on helpo kuvitella 55-v turskia jotka kertovat olevansa 45-v tai 44-v.

Varmastikin on näin.

Minun vastuu päättyy kuitenkin siihen. En ajatuksia sentään ole oppinut lukemaan. 😅

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #36 : Heinäkuu 07, 2021, 09:04:01 »
^Kerrotko mainoksessasi rajauksesi, vai onko sinulla tietty kysymyspatteri, millä kartoitat asiakkaiksi pyrkivien arvoja ja tapoja.

Aikaisempi kommenttini moderoitiin. Tosiaan liityin tänne vasta eilen ja amatöörinä laitoin suoran linkin omaan ilmoitukseen. Netistä sen löytää kyllä aika helpolla.

Ilmaisen asian näin:

”En tapaa ihmisiä, jotka tinkivät rajoistani, tulevat tapaamiseen päihtyneenä tai flunssaisena tai pettävät puolisoaan. Eettisyys on minulle tärkeää ja haluan että tapaamisesta jää molemmin puolin hyvä ja rentoutunut fiilis.”

Vau. Et hyväksy että pettävät puolisoaan. Miten ihmeessä sen todennat? Ja mitä väliä sillä on? Hutsubisnes ei taida olla paras sfääri toimia jos on normatiiviperiaatteita, kuten ”parisuhde on pyhä”. Monet parhaista, luotettavimmista ja pitkäaikaisimmista asiakkaita ovat juuri ne, joilla parisuhde ja perhe. Hutsu poistaa henkisiä ja fyysisiä paineita, ja perhe elää ja voi hyvin. Ei hutsuilu miehestä pettäjää tee.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #37 : Heinäkuu 07, 2021, 09:08:04 »
Tulkaa minullekin pitämään näitä näin kauniita ja tilannetajuisia moraalisaarnoja, kuka hyvänsä, please! :inlove:

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #38 : Heinäkuu 07, 2021, 10:16:15 »
^Kerrotko mainoksessasi rajauksesi, vai onko sinulla tietty kysymyspatteri, millä kartoitat asiakkaiksi pyrkivien arvoja ja tapoja.

Aikaisempi kommenttini moderoitiin. Tosiaan liityin tänne vasta eilen ja amatöörinä laitoin suoran linkin omaan ilmoitukseen. Netistä sen löytää kyllä aika helpolla.

Ilmaisen asian näin:

”En tapaa ihmisiä, jotka tinkivät rajoistani, tulevat tapaamiseen päihtyneenä tai flunssaisena tai pettävät puolisoaan. Eettisyys on minulle tärkeää ja haluan että tapaamisesta jää molemmin puolin hyvä ja rentoutunut fiilis.”

Vau. Et hyväksy että pettävät puolisoaan. Miten ihmeessä sen todennat? Ja mitä väliä sillä on? Hutsubisnes ei taida olla paras sfääri toimia jos on normatiiviperiaatteita, kuten ”parisuhde on pyhä”. Monet parhaista, luotettavimmista ja pitkäaikaisimmista asiakkaita ovat juuri ne, joilla parisuhde ja perhe. Hutsu poistaa henkisiä ja fyysisiä paineita, ja perhe elää ja voi hyvin. Ei hutsuilu miehestä pettäjää tee.

Noniin. Sieltä taisi tulla jokin vastakkainen moraalisaarna.

Mä olen aika kaukana normomeiningeistä. Mä olen itsekin parisuhteessa. Polyamorisessa sellaisessa.

En halua nähdä pettäviä asiakkaita. Miksi sinua vaivaa se? Kummasti näyttää tää nega tulevan poikkeuksetta kollegoilta jotka itse ottaa pettäviä asiakkaita. Mua kyllä kiitellään asiakaspuolella.

Varmistan sen keskustelulla. Ja kyllä, kuten yllä sanon, vain ihmisiltä keitä haluan nähdä. Olen todella tarkka siinä, koska kunnioitan omia rajojani.

Sellaiset sitte sieltä. Mut minuun ei sinun saarnasi tehoa. Mä jatkan mun hommaa ja jatka sä sun hommaa mut tollanen negistely ei muhun nappaa. Ihme olettelua ja syyllistämistä, vaan koska noudatan erilaista politiikkaa kuin itse harjoitat.

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #39 : Heinäkuu 07, 2021, 10:18:05 »
 
Tulkaa minullekin pitämään näitä näin kauniita ja tilannetajuisia moraalisaarnoja, kuka hyvänsä, please! :inlove:

Tässä esimerkki asiallisesta keskustelusta myös aiemmalle kollegalleni.  :inlove: