Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moraalisaarna  (Luettu 14178 kertaa)

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #80 : Heinäkuu 07, 2021, 18:27:31 »
^^^
Hihii ;D ja siihen sitten vaan time out two minutes...moikka :headbang:
Pidemmän ajan varanneelle sanotaan, että voi voi Pentti sinua. Kyllä sinä nyt olet valehdellut, että sinulla olisi vaimon lupa tulla huoriin...moikka  :whipping:

No ei se Pena tänne asti pääse, voin vannoa. 😅

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #81 : Heinäkuu 07, 2021, 18:32:47 »
Neiti tai rouva hyvä. En löydä yhtäkään sinua solvaavaa krjoitusta tästä ketjusta, osa ihmisistä on vain eri mieltä kuin sinä. Sinä taas olet solvannut naispuolisia eri mieltä olevia katkeriksi.

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #82 : Heinäkuu 07, 2021, 18:33:11 »
^^^
Hihii ;D ja siihen sitten vaan time out two minutes...moikka :headbang:
Pidemmän ajan varanneelle sanotaan, että voi voi Pentti sinua. Kyllä sinä nyt olet valehdellut, että sinulla olisi vaimon lupa tulla huoriin...moikka  :whipping:

No ei se Pena tänne asti pääse, voin vannoa. 😅

Kyllä se on jo päässyt, usko pois😁

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2465
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #83 : Heinäkuu 07, 2021, 18:34:50 »
^^^ Voisitko kertoa, millaiseen syyniin "Pena" eli uusi asiakas joutuu mahdollisen pettämisensä selvittämiseksi?

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #84 : Heinäkuu 07, 2021, 18:42:42 »
Neiti tai rouva hyvä. En löydä yhtäkään sinua solvaavaa krjoitusta tästä ketjusta, osa ihmisistä on vain eri mieltä kuin sinä. Sinä taas olet solvannut naispuolisia eri mieltä olevia katkeriksi.

No Aurora Mature nyt ihan ekaksi.

Ja sit täs ei edes näy se paska mitä esim Twitterissä sato niskaan. Toksinen paikka, en suosittele. Oon kahen vaiheilla jaksanko täälläkään olla tätä vuorokautta pidempään. Vähä niheet bileet on.

Mä sanoin et käyttäydyt katkerasti (arvioin aina käytöstä, en ihmistä. En tunne sua) ja sä arvioit että mul on huono lukemisen ymmärtäminen. Ollaanko tasoissa ja voidaan jättää asia tähän?

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #85 : Heinäkuu 07, 2021, 18:44:35 »
^^^ Voisitko kertoa, millaiseen syyniin "Pena" eli uusi asiakas joutuu mahdollisen pettämisensä selvittämiseksi?

Kukaan ei joudu syyniin.

Mun kaikissa ilmoissa lukee mitä haen.

Jos asiakasehdokkaan puheesta paistaa läpi et ilmo on lukematta (se muuten paistaa ja lujaa)
ni sanon et luetko sen ilmon.

Ja kuten aiemmin olen sanonut - jos hän valehtelee, en voi mitään. Mun vastuu loppuu siihen. Oon tehny sillon parhaani.

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #86 : Heinäkuu 07, 2021, 18:58:58 »
^
Niin, mutta jokaisella huorallahan on tällainen humpuukkimaakarin paljastus laite https://www.lelufantti.com/product/20373/valheenpaljastin?channable=02a7c5696400323033373353&gclid=CjwKCAjwoZWHBhBgEiwAiMN66Z425HhNm1lWTJrg55-UiJbJV1vWY_85W7wxwMItFDCz1m-tOefw2RoC3uMQAvD_BwE
Toivottavasti tämä paljastustuloksen tekeminen ei kestä kauaa, tietysti riippuu kysymysten määrästä 😬
Ei olisi kivaa 30min:sta heti käyttää 20min tähän, siihen suihkut päälle niin ehtii näkemään toisen vaan alastomana 😬

Tää on oikeesti hauska!

Miehet osaa käyttäytyä tällä palstalla paremmin kuin naiset. Siinä on hieman miettimistä.

Kiitän jokaista keskusteluun osallistunutta joka pysyy fiksusti asiassa ja vieläpä huumorikin kukkii

Täällä on tapana, että osa nelikymppisistä ja kuusikymppisistä seksityöntekijöistä vähän hiillostavat uusia tulokkaita.

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #87 : Heinäkuu 07, 2021, 20:32:03 »
Edelleenkään en näe yhtäkään kommenttia joka olisi solvannut Lunaa... No eräällä saattaa käväistä kyllä vahvasti sen puolella, mutta mutta... Olen hieman hämmentynyt. Ei mielipiteensä kertominen ole solvaamista. Tottakai, jos jollain on tiukempi moraali ja sitä arvostellaan, siitä keskustellaan ja sitä arvioidaan voi henkilöstä tuntua siltä, kuin häntä vastaan hyökättäisiin tai häntä solvattaisiin.
Itse näen tämän lähinnä voimakkaana mielipiteen vaihtona, mutta eihän tässä solvata ketään.

Itse herkkänä henkilönä pystyn ymmärtämään miksi tämä saatetaan kokea solvaamisena, mutta eihän tämä sitä kyllä ole.

Minunkin periaatteeni on se, ettei asiakkaiden siviilisääty, luvallisuus tai luvattomuus kuulu minulle millään tavalla enkä rajaa asiakkaitani sen perusteella.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 07, 2021, 20:33:35 kirjoittanut SonjaSisu »
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #88 : Heinäkuu 07, 2021, 20:50:01 »
On sellainen olo että en ole tervetullut alalle laisinkaan. Huokaus. Muutenkin yksinäistä tehdä tätä yksin kotoa.

Täältä takavasemmalta sellaiset lohdutusterkut, että ei kuitenkaan kannata tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä koko seksialasta tai meistä kollegoista pelkästään tämän ketjun ja Twitterin perusteella. :)

Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #89 : Heinäkuu 08, 2021, 08:55:56 »
Tuskinpa 99,9% seksityöntekijöistä on kauhean kiinnostunut, millä perusteella kollegat asiakkaansa valitsee. Ja ehdottomasti jokaisella on oikeus ilmaista rajansa ja ehtonsa, eikä niiden kyseenalaistamista tarvitse jäädä kuuntelemaan. :)

Tämä voisi olla myös tosi mielenkiintoinen keskustelu moraalista ylipäätään, jollei se henkilöityisi yhteen ihmiseen, kuten nyt tuntuu käyvän. Mä itse koen esim, että voin olla moraalisesti vastuussa vain niistä lupauksista, joita itse teen. Siksi asiakkaan mahdolliset suhteet ja niiden säännöt eivät kuulu mulle, olen heihin palveluntarjoaja-asiakas-suhteessa, en ihmissuhteessa. Ja ylipäätään koen, ettei minusta ole määrittelemään, mikä kenenkin tilanteessa ja suhteessa on oikein tai väärin, en ole kovin Kantilainen moraalifilosofialtani :) Mutta omien, henkilökohtaisten rajojen tunnistamiselle ja niistä kiinni pitämiselle ehdottomasti peukkua (muille omien rajojen tuputtamiselle "oikeina" taas ei - suuntaan tai toiseen).

🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #90 : Heinäkuu 08, 2021, 09:18:17 »
On kyl aika kylmä vastaanotto uudelle foorumilaiselle. Tsemppiä @lunadecoyote!
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #91 : Heinäkuu 08, 2021, 09:27:17 »
Kun tuska käy sietämättömäksi niin kannattaa rukoila.
Hohhoijaa kun nähdään solvauksia siellä missä niitä ei ole.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2021, 09:29:51 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3537
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #92 : Heinäkuu 08, 2021, 09:38:01 »
Aurora Maturella oli hyvä pointti asiassa, mutta kuten sanottu ei ole hyvä tuputtaa omia mielipiteitään liikaa.
Jos haluaa pitää periaatteenaan ettei palvele puolisoaan pettäviä asiakkaitaan niin tätä päätöstä on myös kunnioitettava.Nämä ovat minun mielipiteitäni kuten myös se ettei asiakkaan parisuhdestatus tai rehellisyys puolisoaan kohtaan kuulu pt:lle millään tavalla ellei asiakas itse kerro.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #93 : Heinäkuu 08, 2021, 12:38:16 »
Mutta kuten sanottu ei ole hyvä tuputtaa omia mielipiteitään liikaa.

Tämäpä... Itselläni siis varsinkin aiemmin forkkahistorian aikana silloin, kun luulin olevani niin ainutlaatuisen erinomainen muihin nähden. ;D ;D ;D

Kun tuska käy sietämättömäksi niin kannattaa rukoila.
Hohhoijaa kun nähdään solvauksia siellä missä niitä ei ole.

Rukoillessa kannattaa toki myös muistaa rukoilla kiitosrukouksella siitä, kuinka on saanut kärsimyksistään elämänmittaisella matkalla jo tarpeekseen. Jos on saanut. Jos ei, niin kärsimys seuraa oppaanamme aina siihen saakka, kunnes havahdumme hereille meidän suloisesta pikku painajaisunestamme, joka meillä kaikilla esiintyy enemmän tai vähemmän elämänmatkan koetinlautana. ;)

Armo eli niin itsemme kuin myös muidenkin armahtaminen nykyhetkessä on tärkeää, jos haluaa menneiden olevan menneitä anteeksi annettuna niin itsellemme kuin muille. Menneisiin asioihin ei ihminen nykyhetkessä pysty vaikuttamaan, joten hetkessä eläjä antaa luonnollisesti menneiden olla menneitä. Oli siitä 5 minuuttia tai 30 vuotta ja vaikka mitä olisi tapahtunut niin silti.

Voit siis armahtaa muita keskustelijoita, varsinkaan koska kaikki eivät välttämättä tiedosta omia reaktioitaan tai eivät aina ole täysin tietoisia siitä mitä tapahtuu kunkin kohdalla. Armahtaminen on tärkeää myös siksi, että niin tehdessään oivaltaa tietoisella tasolla, ettei syyllisiä ole. Kaikki vaan on miten on ja sillä hyvä niin. :)

Mutta lähes jokainen meistä ihmiskunnan jäsenistä saattaa luoda ennakkoon, ensivaikutelmaan, odotuksiin, sisäisiin vaatimuksiin tai toiveajatteluun perustuvia tulkintoja, mielikuvia eli mielen kyhäelmää kuvitelmaa ja tulkintaa kaikki tyynni. Näitä voitaisiin kutsua vaikkapa jokaisen oman egon vaatimuksiksi ja harhaluuloiksi. Pidän itse erityisesti henk.koht. juuri tuosta sanasta harhaluulo, harhakuva. Harhoja ja mielikuvia yhtä kaikki tyynni, mutta ei sitä todellisuutta, joka on niiden tuolla puolen ilman omia mielikuvia, uskomuksia ja reaktioita.

Katsokaa vaikka kokeneita matkailijoita. Reppureissaaja ei elämänmittaisella matkallaan ota liikaa tai liian painavia tavaroita reppuun, jotta jaksaa reissata kevyemmin ja huolettomin mielin väsymättä tuskaan, jota ei ole.

Jos joku saa pahan mielen jonkun toisen foorumikirjoituksista, niin hän on samastunut ehkäpä aivan toisenlaisiin odotuksiin paljon ystävällisemmästä asenteesta keskustelufoorumeilla. Valitettavasti näin ei yllättävän useinkaan aina ole, vaan kyyti voi aluksi vaatia totuttelua ja omien odotusten sekä oman egon äänen vaimentamista, jotta voi ilman kielteisyyden ilmapiiriä osallistua keskusteluun ja olla vähät välittämättä siitä mitä joku teille sanoo.

Joten kun seuraavan kerran tänne foorumille haluaa kirjoittaa jotakin, kannattaa aina pitää mielessä, että ne omat odotukset ensin veks, jotta sellaisiin ei pety, jos niitä ei muutenkaan ole. Silloin voi jo jollakin tasolla sanoa vapautuneensa mielen syövereistä eli kärsimyksestä, joista pettymys on vain yksi esimerkki muutamien muiden kielteisten emootioiden joukossa. Pettymystä ei voi luoda toinen ihminen toisen puolesta, vaan se tapahtuu ihmisen omista tiedostamattomista reaktioista käsin, kun ruusuiset odotuksemme murenevat päin seinää.

Eli summasummarumia: Toinen kirjoittelija ei ole välttämättä ongelma, vaan oma tiedostamattomuus omille käsityksille ja reaktioille, joiden kautta helposti tulee tulkituksi toisen ihmisen kielteisiä sanoja.

Vittuiliko se eräskin siis minulle? Vai oliko se silkkaa hyvää tai mustaa viatonta läppää? Nuo ovat esimerkkejä siitä, miten monella eri tavalla tulkintoja toisten ihmisten kirjoituksista voi tehdä ja pahoittaa siksi itse mielensä. Mutta mitäpä jos mielensäpahoittaja on siitä mielensä pahoittamisesta siis itse vastuussa...?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2021, 12:49:32 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #94 : Heinäkuu 08, 2021, 12:56:22 »
Edelleenkään en näe yhtäkään kommenttia joka olisi solvannut Lunaa... No eräällä saattaa käväistä kyllä vahvasti sen puolella, mutta mutta... Olen hieman hämmentynyt. Ei mielipiteensä kertominen ole solvaamista. Tottakai, jos jollain on tiukempi moraali ja sitä arvostellaan, siitä keskustellaan ja sitä arvioidaan voi henkilöstä tuntua siltä, kuin häntä vastaan hyökättäisiin tai häntä solvattaisiin.
Itse näen tämän lähinnä voimakkaana mielipiteen vaihtona, mutta eihän tässä solvata ketään.

Itse herkkänä henkilönä pystyn ymmärtämään miksi tämä saatetaan kokea solvaamisena, mutta eihän tämä sitä kyllä ole.

Minunkin periaatteeni on se, ettei asiakkaiden siviilisääty, luvallisuus tai luvattomuus kuulu minulle millään tavalla enkä rajaa asiakkaitani sen perusteella.

Nyt on sellainen nikki että harmittaa etten itse keksinyt.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 285
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #95 : Heinäkuu 08, 2021, 16:02:36 »
Minusta maksullisen seksin kirjoittamattomiin lakeihin kuuluu, että kumpikaan osapuoli ei kysele henkilökohtaisia, ellei se liity seksiin, jota yhdessä harrastetaan. On eriasia, jos jompikumpi haluaa kertoa itsestään. On minultakin monet kerrat kysytty, olenko naimisissa. Olen kyllä totuudenmukaisesti vastannut, mutta minusta se ei kuulu asiaan.

Onneksi kaikille kuitenkin löytyy maksullisessakin kanssa käymisessä halutunlaisia pareja. Toistamiseen ei ole pakko tavata.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2081
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #96 : Heinäkuu 08, 2021, 16:38:52 »
Et hyväksy että pettävät puolisoaan. Miten ihmeessä sen todennat? Ja mitä väliä sillä on? Hutsubisnes ei taida olla paras sfääri toimia jos on normatiiviperiaatteita, kuten ”parisuhde on pyhä”. Monet parhaista, luotettavimmista ja pitkäaikaisimmista asiakkaita ovat juuri ne, joilla parisuhde ja perhe. Hutsu poistaa henkisiä ja fyysisiä paineita, ja perhe elää ja voi hyvin. Ei hutsuilu miehestä pettäjää tee.

Tuli sitten sekin päivä, että olen jostain asiasta tismalleen samaa mieltä, kun Aurora Mature.
Hutsuilkoon jokainen hutsu ja asiakas omien mieltymystensä ja rajojensa mukaan. Tässä vähän haisee nyt oman erinomaisuuden nostaminen ja ilman eukon lupaa palvelua ostavien syyllistäminen >:(

Kaikki ilman emännän lupaa huorissa kulkevat - Teillä on oikeus tehdä niin jos siltä tuntuu, ja tuntuuhan se. Älkää antako näiden luoda harhakuvaa syyllisyydestä - sitä ei ole.  :inlove:

Edittiä: en siis viitannut Ninaan tai Auroraan - toki sen ymmärsitte kirjoittamattakin.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2021, 16:47:06 kirjoittanut Kellopeliappelsiini »
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2081
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #97 : Heinäkuu 08, 2021, 16:40:37 »
Vähän erikoinen tuo periaate, ettei haluta tavata "pettäviä miehiä". Ei varmaan haluta tavata valehtelijoitakaan, mutta jos kuitenkin sanoo olevansa sinkku tai luvan kanssa liikkeellä, niin kaikki onkin ok.

Aloin juuri sinkuksi, vaimo vaan ei tiedä sitä.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2081
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #98 : Heinäkuu 08, 2021, 16:45:24 »
On sellainen olo että en ole tervetullut alalle laisinkaan. Huokaus. Muutenkin yksinäistä tehdä tätä yksin kotoa.

Täältä takavasemmalta sellaiset lohdutusterkut, että ei kuitenkaan kannata tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä koko seksialasta tai meistä kollegoista pelkästään tämän ketjun ja Twitterin perusteella. :)

Se on sitä tätä päivää nääs
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2465
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraalisaarna
« Vastaus #99 : Heinäkuu 08, 2021, 17:04:06 »
Vähän erikoinen tuo periaate, ettei haluta tavata "pettäviä miehiä". Ei varmaan haluta tavata valehtelijoitakaan, mutta jos kuitenkin sanoo olevansa sinkku tai luvan kanssa liikkeellä, niin kaikki onkin ok.

Aloin juuri sinkuksi, vaimo vaan ei tiedä sitä.

Vaimo on onnellisempi kun ei tiedä ihan kaikkea, sillä tieto lisää tuskaa. Minä annoin jo vuosia sitten itselleni luvan käydä huorissa, joten en petä ainakaan itseäni.