Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 2835574 kertaa)

Poissa Merkonomi

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #24560 : eilen kello 16:07:42 »
Wille-Werner Rydman on uusi sosiaali- ja terveysministeri. Hieno mies ja nappivalinta.
Pidetään vehkeet puhtaina

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (2)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #24561 : eilen kello 16:33:23 »
^
Mulla menee politiikka-ketju ja vitsejä-ketju jatkuvasti sekaisin.
Kumpaan tämän piti tulla?
Saitin Bud Spencer

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #24562 : eilen kello 16:58:49 »
Koskelo näköjään jättänyt politiikan ja alkanut viittomaan - se ja sama vituiksi menee sekin
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Xenia

• Newbie
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24563 : eilen kello 17:17:06 »
Minua vituttaa koko politiikka, vaikka muusta ei näköjään tule itsekään nykyään puhuttua tai tulee toki, mutta aina jossakin kohtaa tulee poliittiset asiat esille. En ehkä määrittele itseäni miksikään, mutta olen enemmän vasemmalle kannallaan, mutta en lähellekään kaikkea heidän ajamiaan asioita tue ja siksi minua vituttaakin politiikka. Korona-aikana nähtiin, että jos kyseenalaistat, niin olet "salaliittohörhö" ja sen media maalasi asiaksi, joka on vähän koulutuksen ja pilluttomien poikamiehien ongelma, jotka etsivät itselleen jotakin minkä varaan voi rakentaa identiteettinsä. Itse olen oikeasti aika älykäs (ai niin joo, ei sitä saa mainita, koska se on ylpeilyä), mutta en voi tosiasialle mitään. Sieltä löytyy kuitenkin "kauhuskenaarioita" joista osa on jo toteutunut ja osa toteutumassa ja sitten on näitä litteä maa -settejä. Media maalasi asian kovasti, että jos "uskot" salaliittoteorioihin, vaikka näet osan niistä tapahtuvan tai olevan tapahtumassa, olet persulainen sosiaalietuuksista nauttija ja vihaat naisia kun et saa pillua, tai jotain sinne päin. En tue kapitalismia, mutta mm tällä tasolla on katastrofaalista, samoin (en ole sovinisti), mutta naisten ei kuulu päästä joka paikkaan huseeraamaan pelkän tasa-arvon ja kiintiöiden vuoksi ja nyt sitten nähdään mitä mielenkiintoisempia päätöksiä. Minulle on tärkeintä (ihan aikuisten oikeasti) ottakoon tuo sanonta päähän sitten miten paljon ottaakaan, mutta minä haluaisin, että kaikilla olisi asiat mahdollisimman hyvin, eikä vain minulla, ystävilläni ja perheelläni. Nyt on hyvää kyytiä oikeistohallitus näyttänyt, että ihan sama, ihmiset vaan kadulle ja tuet pois jos ei tee töitä, töitä joita yhä enemmän ja enemmän tekoäly korvaa tai se ilmainen työvoima ulkomailta. Toisten pitäisi yhdeksällä eurolla tehdä töitä per päivä kelatukien lisäksi, jotta saa TYÖTTÖMYYSETUUDEN ja nythän ne taas leikkaa parikymppiä sossutukia. Mitään ei enää saa kaupasta viidelläkymmenellä eurolla, onkin siis parempi tehdä ruokansa itse alusta alkaen, eikä mättää einestä turpaan. Sitten mua huvittaa, että "asiantuntijat" ja lääkärit sanoo suu vaahdossa telkkarissa, että liikunnalla ja vähemmällä syömisellä EI VOI LAIHTUA. Minä olen laihduttanut 2 kertaa silleen, että 20 kiloa 2-3 kuukaudessa 84 kilosta 63 kiloon ja pari vuotta sitten kuukaudessa 70:stä kilosta kuuteenkymmeneen kiloon, mutta tämän säästöliekki KUULEMMA estää. Onko se terveellistä? Ei varmasti kaikille sovi, mutta kroppa kertoo aika paljon siitä ja jos se tarvitsee jotakin, niin sitä tekee sitten mieli. Minulle maistuisi tällä hetkellä iso ja kyvykäs kyrpä, mutta hiljaista on sillä rintamalla tänään. :( Pointti oli kuitenkin vielä sanoa, etten tue kapitalismia, jota enemmistö näyttää jostakin syystä tukevan ja nyt ovat sitten ihmeissään kun ne harvat oikeasti varakkaat keräävät yhä enemmän ja enemmän rahaa ja nyt jengi ei uskalla kuluttaa mm. huoriin, koska pelätään, että jos oma duuni lähtee tekoälyn tai muiden syiden takia, niin on pakko sitten myydä koko omaisuus, joten säästöjä on oltava ja ymmärrän tämän. Kotimaisena yrittäjänä kuitenkin kuten lehdissä on nykyään tapana avautua, niin minäkin avaudun, että tukekaa nyt niitä kotimaisia yrittäjiä, sillä se on laadukasta ja suht luomua (itellä on vaan nuo tissit) missä lie valmistettu. :O

Sori pitkästä väsyneestä pärinäplärinästä ja offtopiceista, mutta se sallittakoon ja jos ei sallita, niin imekää sitten slerbaa. :)  :blowjob:
Moi, oon Xenia, oon suomalainen bottomi-transtytsy Kokkolasta ja herran jestas oon kohta 40 vaikka tuntuu että olin teini vielä eilen. Teretulemast jos on asiaa suureen cityyn, meitsillä on laatutakuu ja tietäjät tietää. Siksi arvostaisinkin niitä arvosteluja myös ja kovin on mumistu, että "juujuu!"

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #24564 : eilen kello 18:58:43 »
^

Politiikka- ja vitsejä-ketju eroavat toisistaan siinä, että vitsejä-ketjun vitsit ovat (yleensä) hauskoja.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #24565 : eilen kello 19:57:15 »
Wille-Werner Rydman on uusi sosiaali- ja terveysministeri. Hieno mies ja nappivalinta.

No, mutta nythän mennään täysin basisti-Purden linjoilla - epäinhimilli-seksi terveysministeriksi pääsee "speedoistaan" tuttu Ryydis  :laught: :whipping:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2bfc2072-eb1e-49a9-bfc7-3be07cf1f43b

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin!

( 57 - 70 - 105 - 90 - <X> )

Poissa Kesava

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #24566 : eilen kello 20:27:27 »
^

Politiikka- ja vitsejä-ketju eroavat toisistaan siinä, että vitsejä-ketjun vitsit ovat (yleensä) hauskoja.
Ei kylläkään viime aikoina.  ::)
Perfektionisti.

Poissa Pikkulerssi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24567 : eilen kello 21:06:32 »

No, mutta nythän mennään täysin basisti-Purden linjoilla - epäinhimilli-seksi terveysministeriksi pääsee "speedoistaan" tuttu Ryydis  :laught:

Onko tämä se sama Ryydis joka Hesarin mukaan tykkäsi ahdistella teinityttöjä? Toivottavasti nimi ei löydy Epstein-asiakirjoista.

B-luokan panomees

Poissa Kesava

• Sr. Member
« Vastaus #24568 : eilen kello 21:14:16 »

No, mutta nythän mennään täysin basisti-Purden linjoilla - epäinhimilli-seksi terveysministeriksi pääsee "speedoistaan" tuttu Ryydis  :laught:

Onko tämä se sama Ryydis joka Hesarin mukaan tykkäsi ahdistella teinityttöjä?
Onko tämä se sama Hesari joka on tuomittu useista rikoksista mm. maanpetoksesta?

Mitään näyttöä mistään ahdistelusta Rydmania vastaan ei löytynyt.
Perfektionisti.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #24569 : eilen kello 21:21:11 »
Niin, no riippuu mikä on näyttöä Ryydiksestä ja onhan siinä mainetta "terveysmini-seksiin:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008897385.html

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin!

( 57 - 70 - 105 - 90 - <X> )

Poissa Pikkulerssi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24570 : eilen kello 21:28:56 »

Sittenhän asia on selvä. Toivottavasti sai kunnon korvauksen törkeästä kunnianloukkauksesta.

B-luokan panomees

Poissa Kesava

• Sr. Member
« Vastaus #24571 : eilen kello 22:20:36 »
Niin, no riippuu mikä on näyttöä Ryydiksestä
Ei riipu eikä roiku.

"KRP päätyi siihen, ettei esitutkintaa ole syytä aloittaa. Tutkintakynnyksen ylittävää tekoa tai tapahtumaa ei selvityksessä tullut ilmi."
Perfektionisti.

Poissa Kesava

• Sr. Member
« Vastaus #24572 : eilen kello 22:21:12 »

Sittenhän asia on selvä.
Kyllä.
Perfektionisti.