Ilmeisesti seksisaitin foorumilta on keskustelun keinoin saatu kitkettyä pois Palestiinan ja terrorismin tukeminen. Tämä on ihan hyvä saavutus.
Uutiset:
Ilmeisesti seksisaitin foorumilta on keskustelun keinoin saatu kitkettyä pois Palestiinan ja terrorismin tukeminen. Tämä on ihan hyvä saavutus.On siinä savottaa ollut mutta on se sen arvoista.
Ei foorumia terrorismille!Ilmeisesti seksisaitin foorumilta on keskustelun keinoin saatu kitkettyä pois Palestiinan ja terrorismin tukeminen. Tämä on ihan hyvä saavutus.On siinä savottaa ollut mutta on se sen arvoista.

+1 pv., ei vastausta vieläkään...Oudosti Dundee ei ole vastannut tähän mitään...Todistetusti 70 000 tapettua siviiliä vastauksena 1200 siviiliuhria vaatineeseen iskuun ja "syytön kunnes toisin todistetaan"?Ai hyökkäsikö Ukrainakin ensin Venäjälle, raiskaten, kiduttaen ja tappaen venäläisiä, naisia, lapsia, vanhuksia?
Hyi helvetti.
Sama koskee sitten varmaan myös Venäjän toimia Ukrainassa?
Israel vetäytyi Gazasta 2005 jättäen sinne kasvihuoneita Gazan toimeentulon perustaksi. Kun israelilaiset poistuivat alueelta, gazalaiset tuhosivat itse valtaosan noista kasvuíhuoneista ja toimeentulomahdollisuutensa menivät siinä. Noissa kasvihuoneissa oli työskennellyt myös gazalaisia vielä silloin kun olivat israelilaisten omistuksessa. Ilmaiesti ainoa toimeliaisuus jota Gazassa on esiintynyt Israelin poistumisen jälkeen liittyy kasvaneeseen rakettituotantoon ja iskuihin sekä tunneleiden kaivamiseen.+1 pv., ei vastausta vieläkään...Oudosti Dundee ei ole vastannut tähän mitään...Todistetusti 70 000 tapettua siviiliä vastauksena 1200 siviiliuhria vaatineeseen iskuun ja "syytön kunnes toisin todistetaan"?Ai hyökkäsikö Ukrainakin ensin Venäjälle, raiskaten, kiduttaen ja tappaen venäläisiä, naisia, lapsia, vanhuksia?
Hyi helvetti.
No Ukrainassa oli vallankumous ja Itä-Ukrainan sota 2014, muistatteko ne?
Gazassa oli ensimmäinen intifada jo 1987-1993 ja toinen kansannousu 2000-2005.
Venäjän narratiivit ovat yhtä kieroja kuin Israelin. Molemmat oikeuttavat väkivaltaansa näillä kansannousuilla.
Se, että palestiinalaiset oli ajettu vielä paljon ahtaammalle ja että he kävivät hyökkäykseen, ei muuta tätä.
Kuolonuhrien määrä tuolla yllä on palestiinalaisten kohdalla ehkä 20000 alakanttiin, israelilaisten kohdalla oikein.
Jos ukrainalaiset olisi laitettu gettoon ja heiltä viety oikeus työhön ja vapauteen, he olisivat kapinoineet myös.
Venäjä ja Israel ovat lähtökohtaisesti kumpikin laittomia miehittäjä ja siviilien tappajia.
Eli rinnastat Hamasin syyskuun hyökkäyksen ja Ukrainan vallankumoukseen ja Krimin valtaukseen... mitä helvettiä? Edelleenkään, ei Ukraina hyökännt Venäjälle.+1 pv., ei vastausta vieläkään...Oudosti Dundee ei ole vastannut tähän mitään...Todistetusti 70 000 tapettua siviiliä vastauksena 1200 siviiliuhria vaatineeseen iskuun ja "syytön kunnes toisin todistetaan"?Ai hyökkäsikö Ukrainakin ensin Venäjälle, raiskaten, kiduttaen ja tappaen venäläisiä, naisia, lapsia, vanhuksia?
Hyi helvetti.
No Ukrainassa oli vallankumous ja Itä-Ukrainan sota 2014, muistatteko ne?
Gazassa oli ensimmäinen intifada jo 1987-1993 ja toinen kansannousu 2000-2005.
^ Tämä on jostakin syystä vasemmalla hirveän vaikea käsittää. Syytä en kyllä ymmärrä. Tai ymmärrän että ovat kyvyttömiä hyväksymään faktan.
Katsotaan kuinka monta kertaa saadaan tähän viikkoon "pitäkää tunkkinne" ja "hei mä tulin taas"
Kolme vasenta laitahyökkääjää on jo verrannut Ukrainan/Venäjän tilanteeseen![]()
Yksinkertaiseen asiaan ei ole saatu vastausta: Hyökkäsikö Ukraina Venäjälle kiduttaen, raiskaten ja tappaen? Tai kysytään yksinkertaisesti: ampuiko Ukraina tai ammuttiinko Ukrainan puolelta Venäjälle ohjuksia?

Mäkelän kommenttien jälkeen asiaa kommentoi Facebook-sivuillaan perussuomalaisten kansanedustaja Juha Mäenpää.
”Mielestäni valtion tulee pyytää anteeksi kaikilta niiltä saamelaisilta, jotka asuvat edelleen Lapissa joko turvekammissa tai kodassa, ja tietenkin ilman sähköä ja internettiä (eikä heillä ole moottorikelkkaa eikä mönkijää eikä heidän mahdollisilla lapsilla ei ole trampoliinia)”, hän kirjoitti.
HS soitti Mäenpäälle kysyäkseen, mitä hän kommentillaan tarkoittaa. Mäenpää vastasi, että hänen mielestään saamelaiset ovat ”itse suomalaistuneet”.
”Jos siellä olisi sellaisia ihmisiä, jotka elävät niin kuin ne saamelaiset, niin kyllä olen valmis pyytämään anteeksi, mutta kun minä en usko, että siellä on enää ihmisiä, jotka elävät kuten se alkuperäiskansa”, Mäenpää sanoi.
Kyse on tässä esimerkiksi siitä, että lapset eivät ole saaneet koulussa käyttää omaa äidinkieltään. Eivätkö nämä ole mielestäsi asioita, joita tarvitsisi anteeksi pyytää?
”Ne on tehty joskus kymmeniä vuosia sitten. Niin ei minun mielestäni.”
Oliko kirjoituksesi huumoria vai olitko tosissasi?
”Siis minun mielestäni ei tarvitse pyytää anteeksi. Olen samaa mieltä kuin Mäkelä.”
Nämä asiat eivät ole ajallisesti kovin kaukaisia ja kyse on saamelaisille aroista asioista. Oliko kommenttisi mielestäsi asiallinen?
”Sitä pitäisi varmaan kysyä joiltakin metsäsaamelaisilta, jotka on sivuutettu tässä kokonaisuudessa.”
Jani Mäkelä ei halua pyytää saamelaisilta anteeksihieno homma. koska mitään anteeksi pyydettävää ei ole, kuten Mäkelä tuossa hyvin kuvaa. näitten joidenkin tyyppien uhriutumispeleihin ei pidä lähteä mukaan.