Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
teme696:
Vallinin agendasta. Jos ihminen pystyy täysin epäloogisesti vastustamaan EU:ta ja samalla käyttämään hyväkseen EU:n vapaata pääomien liikkuvuutta, niin hänen maailmassaan tärkeintä on hän itse. Maahanmuuttajiin käytetyistä verovaroista paasaaminen ei ole siinä vaiheessa enään uskottavaa, koska hän ei itse maksa veroja, vaikka pystyisi. Ymmärrän täysin, jos köyhyyttään veroja maksamaton on huolissaan verovarjoen käytöstä, koska kyseessä ovat hänen omat tukensa. Kun rikas verosuunnittelija rupeaa puhumaan verovarojen käytöstä köyhän puolesta, niin alkaa haista tekopyhyyden ja itsekkyyden multihuipentuma.
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Kesäkuu 06, 2021, 12:35:20 ---En ole puhunut pöytälaatikko firmoista tietääkseni sanaakaan, joten älä laita sanoja suuhuni, vaikka tahdot usein niin tehdä. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Kuka on väittänyt, että puhuit pöytälaatikkofirmoista? Kyse oli Veikko Vallinin toimintatavoista, jota puolustelit ja Vallin harrastaa verokikkailua nimenomaan pöytäkaatikkofirmansa avulla. Kysynkin uudestaan. Miksi suosittelet tälläistä toimintaa?
Kesava:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 05, 2021, 09:42:34 ---Laskun sisältöä ja kulueriä toimittajat eivät ole saaneet ja ihan hyvästä syystä.
--- Lainaus päättyy ---
Pääministerin aamiaistarvikkeiden kuitit salattiin välittömästi sen jälkeen, kun Katri Kulmuni kärähti valtion varojen väärinkäytöstä omiin menoihinsa. Ihan puhdas sattuma varmaankin?
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 06, 2021, 12:54:20 ---Vallinin agendasta. Jos ihminen pystyy täysin epäloogisesti vastustamaan EU:ta ja samalla käyttämään hyväkseen EU:n vapaata pääomien liikkuvuutta, niin hänen maailmassaan tärkeintä on hän itse. Maahanmuuttajiin käytetyistä verovaroista paasaaminen ei ole siinä vaiheessa enään uskottavaa, koska hän ei itse maksa veroja, vaikka pystyisi. Ymmärrän täysin, jos köyhyyttään veroja maksamaton on huolissaan verovarjoen käytöstä, koska kyseessä ovat hänen omat tukensa. Kun rikas verosuunnittelija rupeaa puhumaan verovarojen käytöstä köyhän puolesta, niin alkaa haista tekopyhyyden ja itsekkyyden multihuipentuma.
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä Vallinista mitään joten kysyn: kannattaako hän eroa EU:sta?
Pekonen:
^^Niin, tätä minäkin olen ihmetellyt. Luulen ettei Sanna Marinilla ole vieläkään puhtaat jauhot pussissaan aamiaiskohun osalta.
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 06, 2021, 12:54:20 ---Kuka on väittänyt, että puhuit pöytälaatikkofirmoista?
--- Lainaus päättyy ---
Niin lyhyt on muisti.
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 06, 2021, 12:18:40 ---Suosittelet siis harmaalla alueella toimimista ja verojärjestelyä käyttäen pöytälaatikkoyrityksiä?
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta