Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
teme696:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 06, 2021, 13:00:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 06, 2021, 12:54:20 ---Vallinin agendasta. Jos ihminen pystyy täysin epäloogisesti vastustamaan EU:ta ja samalla käyttämään hyväkseen EU:n vapaata pääomien liikkuvuutta, niin hänen maailmassaan tärkeintä on hän itse. Maahanmuuttajiin käytetyistä verovaroista paasaaminen ei ole siinä vaiheessa enään uskottavaa, koska hän ei itse maksa veroja, vaikka pystyisi. Ymmärrän täysin, jos köyhyyttään veroja maksamaton on huolissaan verovarjoen käytöstä, koska kyseessä ovat hänen omat tukensa. Kun rikas verosuunnittelija rupeaa puhumaan verovarojen käytöstä köyhän puolesta, niin alkaa haista tekopyhyyden ja itsekkyyden multihuipentuma.
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä Vallinista mitään joten kysyn: kannattaako hän eroa EU:sta?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä kannattaa.
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 06, 2021, 13:07:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 06, 2021, 13:00:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 06, 2021, 12:54:20 ---Vallinin agendasta. Jos ihminen pystyy täysin epäloogisesti vastustamaan EU:ta ja samalla käyttämään hyväkseen EU:n vapaata pääomien liikkuvuutta, niin hänen maailmassaan tärkeintä on hän itse. Maahanmuuttajiin käytetyistä verovaroista paasaaminen ei ole siinä vaiheessa enään uskottavaa, koska hän ei itse maksa veroja, vaikka pystyisi. Ymmärrän täysin, jos köyhyyttään veroja maksamaton on huolissaan verovarjoen käytöstä, koska kyseessä ovat hänen omat tukensa. Kun rikas verosuunnittelija rupeaa puhumaan verovarojen käytöstä köyhän puolesta, niin alkaa haista tekopyhyyden ja itsekkyyden multihuipentuma.
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä Vallinista mitään joten kysyn: kannattaako hän eroa EU:sta?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä kannattaa.
--- Lainaus päättyy ---
Saisinko linkin?
teme696:
^Linkin mihin?
Apunicki:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 06, 2021, 12:51:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Apunicki - Kesäkuu 06, 2021, 11:08:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 06, 2021, 10:58:38 ---
Se että sulla on pelkkiä arveluita ei yllätä ketään.
Varmaan voi olla niin että 95% Suomessa luetuista rikossyytteistä johtaa tuomioon. Kerropas seuraavaksi mikä on prosenttiosuus tässä ketjussa puhuttujen rikossyytteiden osalta. Jos sulla ei ole tuohonkaan heittää kuin pelkkä arvelu niin sitä ei kenenkään kiinnosta lukea.
--- Lainaus päättyy ---
Huomasit varmaan jo tuon Iltalehden tekemän selvityksen tuomioista?
--- Lainaus päättyy ---
Huomasin.
Aika paljon olenkin tarvinnut rautalangan vääntöä saadakseni sinut tajuamaan juttujesi typeryyden. En lupaa että autan sinua jatkossakin.
--- Lainaus päättyy ---
Persujen kannalta tilanne ei näyttänyt yhtään paremmalta, kun tiedot otettiin tuomioista.
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 06, 2021, 13:16:26 ---^Linkin mihin?
--- Lainaus päättyy ---
Siihen että Veikko Vallin kannattaa ero EU:sta. Ainakin itse tarkoitin Suomea, en tiedä mihin vastasit.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta