Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (1319/4861) > >>

Villerius:
Yhyy yhyy, niisk...

Sanna Marin MTV:llä: Minulla on muitakin töitä kuin selvitellä aamiaiskohua.

https://www.verkkouutiset.fi/sanna-marin-mtvlla-minulla-on-muitakin-toita-kuin-selvitella-aamiaiskohua/#77c3585f

Varmasti on, mutta tuo nyt vaan pitää selvittää. Niin ja eikös pelastava kesälomakin ala jo pian.  ::)

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 01, 2021, 09:41:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Kesäkuu 01, 2021, 09:37:39 ---Demarijuristit vaan on demarijuristeja kaikesta huolimatta.

--- Lainaus päättyy ---

Voisitko avata hieman tätä?

--- Lainaus päättyy ---
En, ei ole tarve avata mitenkään. Voit mietiskellä sitä mitä se voisi tarkoittaa.  ;)

teme696:
Täytyy sanoa, että vaikka kuntavaalit ovat tulossa, niin ei olisi uskonut tällaista luokatonta näytelmää ja lokakampanjaa mistään tulevan. Ihmetellään, että pääministeri itse valehtelee aamiaisten kuluista, nauretaan, että 300 €/kk muuttuikin yhtäkkiä 850:ksi euroksi kuussa, vaikka Aamiaisgate on jo vaihdettu The Ateriagateksi. Jopa Yleisradio keskittyy heittämään epäluuloa nimenomaan pääministerin ylle, vaikka faktat puhuvat vastaan.

Onneksi pääministeri näyttää oikean johtajuutensa tässäkin asiassa. Se on sitä henkistä pääomaa, mitä pääoppositiopuolueesta ei löydy, eikä tule koskaan löytymään.

Vieras1776:

--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 01, 2021, 09:33:54 ---Luulempa, että Timonen juristina osaa tulkita juridisia asioita paremmin kuin esimerkiksi sinä. Kerros, mikä tuossa äskeisessä tekstissä oli fiktiota, jos osaat.

--- Lainaus päättyy ---

Saku Timosen oma esittely kertoo, etä rautainen juridiikan ammattilainen on kyseessä.

"Olen tähänastisen elämäni aikana toiminut mm. haudankaivajan apulaisena, taksikuskina, kirjastoapulaisena, Maaningan kunnan taloussihteerinä, Vantaan kaupungin lastensuojelun sosiaalityöntekijänä, Tiehallituksen ylitarkastajana, Helsingin kaupungin apulaiskaupunginsihteerinä ja Helsingin kaupungin rakennusviraston toimistopäällikköna sekä avustajana oikeudenkäynneissä erinäisiä kertoja. Olen myös Juuan kunnanvaltuuston ja kunnanhallituksen jäsen (SDP). Olen ehdolla Juuan kunnanvaltuustoon SDP:n listoilla myös kuntavaaleissa 2021."

teme696:
^rautaisen juridiikan ammattilainen on lukenut tutkintonsa Tampereen ja Helsingin yliopistossa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta