Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (1320/4861) > >>

Vieras0240:
Mua kyllä edelleen vituttaa niin maan perusteellisesti tämä aamiaiskohu. Hyppäsin kokoomukseen joten ei sinänsä Marin harmita vaan se, että pitää olla edelleen Temen kanssa samaa mieltä. Elämme raskaita aikoja

Kesava:

--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 01, 2021, 09:33:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Kesäkuu 01, 2021, 09:29:49 ---Noi timosen jutut ovat kyllä parasta fiktioviihdettä olleet jo kauan. Demari osaa kyllä kirjoittaa, mutta liian usein demarifiktiota. Siksikin hänestä ei muuta ole tullut, kuin blogikirjoittaja, jota demarit yrittävät nostaa framille.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Luulempa, että Timonen juristina osaa tulkita juridisia asioita paremmin kuin esimerkiksi sinä. Kerros, mikä tuossa äskeisessä tekstissä oli fiktiota, jos osaat.

--- Lainaus päättyy ---
" Marin ei ole itse tulkinnut lakia, vaan on toiminut vakiintuneeseen käytäntöön perustuvan ohjeistuksen mukaisesti."

Vakiintunut käytäntö, mitä yksikään pääministeri ei aiemmin ole käyttänyt, paitsi Katainen satunnaisesti asuessaan 3kk ajan Kesärannassa. Miten tuollainen voi muka olla "vakiintunut käytäntö"?

Vieras1776:

--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 01, 2021, 10:14:28 ---^rautaisen juridiikan ammattilainen on lukenut tutkintonsa Tampereen ja Helsingin yliopistossa.

--- Lainaus päättyy ---

Eläkeikää lähestyvä Timonen on siis opiskellut Tampereen maankuulussa punayliopistossa. Se selittääkin jo aika paljon.

Edit: typo

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 01, 2021, 09:41:46 ---Kyllähän me molemmat tiedetään, että miksi et kerro. Mutta ei sitä tarttee kaikille kertoa.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Sehän tässä on se paras puoli, kun oikeasti sinä et tiedä.  ;)

Kerroin vain mitä sinä kerroit.

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: Tonava - Kesäkuu 01, 2021, 10:02:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 01, 2021, 09:33:54 ---Luulempa, että Timonen juristina osaa tulkita juridisia asioita paremmin kuin esimerkiksi sinä. Kerros, mikä tuossa äskeisessä tekstissä oli fiktiota, jos osaat.

--- Lainaus päättyy ---

Saku Timosen oma esittely kertoo, etä rautainen juridiikan ammattilainen on kyseessä.

"Olen tähänastisen elämäni aikana toiminut mm. haudankaivajan apulaisena, taksikuskina, kirjastoapulaisena, Maaningan kunnan taloussihteerinä, Vantaan kaupungin lastensuojelun sosiaalityöntekijänä, Tiehallituksen ylitarkastajana, Helsingin kaupungin apulaiskaupunginsihteerinä ja Helsingin kaupungin rakennusviraston toimistopäällikköna sekä avustajana oikeudenkäynneissä erinäisiä kertoja. Olen myös Juuan kunnanvaltuuston ja kunnanhallituksen jäsen (SDP). Olen ehdolla Juuan kunnanvaltuustoon SDP:n listoilla myös kuntavaaleissa 2021."

--- Lainaus päättyy ---

Yksi asia pistää kovin silmiin ja se on se, että noita duuneja on toodella paljon. Ei viihdy tai ei sovellu työpaikkoihin ja näin ollen paskan puhuminen blogissa on tuottavampaa ja saa pysyä kotona...saunassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta