Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
Villerius:
Noi timosen jutut ovat kyllä parasta fiktioviihdettä olleet jo kauan. Demari osaa kyllä kirjoittaa, mutta liian usein demarifiktiota. Siksikin hänestä ei muuta ole tullut, kuin blogikirjoittaja, jota demarit yrittävät nostaa framille. ;D
Pekonen:
^^Tuota olen ihmetellyt itsekin kuinka tuo voi olla mahdollista.
Olisiko syytä tutkia tuotakin että vaikuttiko puolison asema pääministerinä tuen myöntämiseen?
teme696:
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Kesäkuu 01, 2021, 09:29:49 ---Noi timosen jutut ovat kyllä parasta fiktioviihdettä olleet jo kauan. Demari osaa kyllä kirjoittaa, mutta liian usein demarifiktiota. Siksikin hänestä ei muuta ole tullut, kuin blogikirjoittaja, jota demarit yrittävät nostaa framille. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Luulempa, että Timonen juristina osaa tulkita juridisia asioita paremmin kuin esimerkiksi sinä. Kerros, mikä tuossa äskeisessä tekstissä oli fiktiota, jos osaat.
Villerius:
^
Varmasti osaa sitä en kiistä. Demarijuristit vaan on demarijuristeja kaikesta huolimatta.
Minä olen vaan keittiömesu ja siitä tiedän onneksi enenmmän kuin timonen tai sinä. ;)
Elämä on ihmeellistä. ;)
EDIT: Kiusallanikaan en kerro fiktiota ja vaikkapa juuri siksi, etten vaan osaa. ::)
teme696:
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Kesäkuu 01, 2021, 09:37:39 ---Demarijuristit vaan on demarijuristeja kaikesta huolimatta.
--- Lainaus päättyy ---
Voisitko avata hieman tätä?
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Kesäkuu 01, 2021, 09:37:39 ---EDIT: Kiusallanikaan en kerro fiktiota ja vaikkapa juuri siksi, etten vaan osaa. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän me molemmat tiedetään, että miksi et kerro. Mutta ei sitä tarttee kaikille kertoa. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta