ja taas kepua ja maataloutta sorretaan...kyrvät. 

Uutiset:
Minä ainakin lisään suomalaisen lihan syöntiä hyvillä mielin 
Vieras0041




Huikea tyyppi

Vieras0043




Huikea tyyppi
Kesava



Nauttii muiden arvostusta

^^ kyllä tuottajille tärkeintä on eläinten hyvinvointi, eihän ne muuten tuota tulosta.Katos kannattaa alkaa viljellä kannabista ja lopettaa lihantuotanto. Lihaa voi ostaa kaupasta.

Vieras0217





Rakastajien aatelia


Vieras0043




Huikea tyyppi
^
Tästä tulikin mieleen tämä susien suojelu,päättäjien iloksi vois tuoda lauman Arkadianmäelle..
https:.......iltalehti.fi/kotimaa/a/6fac4de3-52f5-4fc4-81f9-f2785e9686a0
Vieras0041




Huikea tyyppi
Ulla Appelsinin kommentti: Haukio huomioi eläimet – mutta unohtuiko ihminen? https:.......is.fi/kotimaa/art-2000006297769.html
Kapu








Foorumihierarkian huipulla
Kesava



Nauttii muiden arvostusta
Vieras0087



Nauttii muiden arvostusta
Vieras0043




Huikea tyyppi