aikka pieni provoilu kuuluu varmasti asiaan, niin noin helppoon ei viitsi edes tarttua = tiedän, että vastapuoli on oikeassa, mutta en uskalla sitä itselleni myöntää.
No sait ylipuhuttua. Itse asiassa ei ole oikeassa. Minun mielipiteeni ovat täysin päinvastaiset ja niistä on teikäläisten kanssa turha kiistellä. Se ei tällä foorumilla johda mihinkään.


