Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (4790/4858) > >>

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Merkonomi - Marraskuu 29, 2025, 21:21:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 29, 2025, 15:04:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti Ström - Marraskuu 29, 2025, 14:52:25 ---^ Skinhead vai bonari?

--- Lainaus päättyy ---
Kuusankoskella ei ymmärretä noin hienoa sanaa kuin bonari. Ja kyllä se oli ksnk skinhead club.

Jos olit ulkomaalainen mies niin me hakatiin.  Sitten mä rakastuin sellaiseen hippityttöön joka oli mikstuura mokkapalaa ja aasian taikaa. Pilottitakki jäi pois ja Michael Johnson oli hyvä 200m juoksija,  Jordan oli hyvä koripalloilija ja Samuel L Jackson hyvä näyttelijä. Ja hippitytöllä oli loistava pillu. Siihen tyssäsi mun n a t s i ura.

Toki n a t s i olen vieläkin siinä mielessä että Suomi ensin ja niin kauan kuin ollaan velkaa niin tummat pojat joutuu odottamaan avustuksia

NYT KÄYTÄN N A T S I SANAA ITSESTÄNI. PYYDÄN MODEROINNILTA ANTEEKSI. HÄPEÄN TODELLA PALJON. OLEN TUHMA POIKA.

--- Lainaus päättyy ---

Oliko Kuusankoskella skiniaate vielä voimissaan 2000-luvun alussa? Mun muistikuvan mukaan nämä oli 90-luvun villityksiä. Siellä taidettiin tulla hieman jälkijunassa.

--- Lainaus päättyy ---
Kouvolan vasemmistonuoret tuli sinne jälkijunassa. Varmaan siinä vuonna 2003. Kyllä se varmaan oli viimeisin n a t s i porukka.  Ja mä varmaan hyppäsin tästä viimeisestä n a t s i porukasta ensimmäisenä pois koska sain mokka-aasialta pillua.

Viimeistään 2004 se n a t s i aate alkoi sitten kääntyä perussuomalaisuuteen

Teroterava:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 29, 2025, 21:53:40 ---Viimeistään 2004 se n a t s i aate alkoi sitten kääntyä perussuomalaisuuteen

--- Lainaus päättyy ---

Käännyit 360 astetta?

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Teroterava - Marraskuu 29, 2025, 21:57:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 29, 2025, 21:53:40 ---Viimeistään 2004 se n a t s i aate alkoi sitten kääntyä perussuomalaisuuteen

--- Lainaus päättyy ---

Käännyit 360 astetta?

--- Lainaus päättyy ---
Ikävää että et ymmärrä minkälainen on perinteinen Suomalainen mies.

Ja hei,  meillä on neljä keskustelua auki jossa odottelen sun perustelua. 

Että jos vaikka menet niihin huutelemaan.

Ensimmäiseen perusteluun olet kohta saanut 2vrk aikaa.

Kellopeliappelsiini:

--- Lainaus käyttäjältä: Merkonomi - Marraskuu 29, 2025, 21:21:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 29, 2025, 15:04:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti Ström - Marraskuu 29, 2025, 14:52:25 ---^ Skinhead vai bonari?

--- Lainaus päättyy ---
Kuusankoskella ei ymmärretä noin hienoa sanaa kuin bonari. Ja kyllä se oli ksnk skinhead club.

Jos olit ulkomaalainen mies niin me hakatiin.  Sitten mä rakastuin sellaiseen hippityttöön joka oli mikstuura mokkapalaa ja aasian taikaa. Pilottitakki jäi pois ja Michael Johnson oli hyvä 200m juoksija,  Jordan oli hyvä koripalloilija ja Samuel L Jackson hyvä näyttelijä. Ja hippitytöllä oli loistava pillu. Siihen tyssäsi mun n a t s i ura.

Toki n a t s i olen vieläkin siinä mielessä että Suomi ensin ja niin kauan kuin ollaan velkaa niin tummat pojat joutuu odottamaan avustuksia

NYT KÄYTÄN N A T S I SANAA ITSESTÄNI. PYYDÄN MODEROINNILTA ANTEEKSI. HÄPEÄN TODELLA PALJON. OLEN TUHMA POIKA.

--- Lainaus päättyy ---

Oliko Kuusankoskella skiniaate vielä voimissaan 2000-luvun alussa? Mun muistikuvan mukaan nämä oli 90-luvun villityksiä. Siellä taidettiin tulla hieman jälkijunassa.

--- Lainaus päättyy ---

Kuusaalla ja Voikkaalla skinit oli voimissaan 80-luvulla ns toisessa aallossa.

Been there seen that - Tuppa Kuusaalle!

Reynhard Kaltenbrunner:
Joo mäkin olin siellä ja putkaan kannettiin mut hyvän asian vuoksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta