Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (4789/4858) > >>

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Marraskuu 29, 2025, 17:33:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Teroterava - Marraskuu 29, 2025, 17:20:28 ---^mitä tuossa on tuomittavaa? Toivottavasti fasistit saavat vielä isomman joukon vastamielenosoittajia tällä kertaa.

--- Lainaus päättyy ---
Minä näen tässä todella paljon tuomittavaa:

--- Lainaus ---Vasemmistolaisista, anarkistisista ja antifasistisista mielenosoittajista koostuva joukko muun muassa esti liikenteen moottoritiellä ja otti yhteen poliisin kanssa lauantaiaamuna.
--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---
No todellakin.  Jokainen joka estää liikenteen ja ottaa yhteen poliisin kanssa niin 10v linnaa. Kiitos.

Teroterava:
Kansainvälinen äärioikeisto­liike on levinnyt Suomessa nopeasti – Näin toimii Active Club

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011659157.html

--- Lainaus ---Kyllönen sanoo STT:lle, että Active Club edustaa niin sanottua nationalismi 3.0 -strategiaa, jonka tarkoitus on juurruttaa äärioikeistolaisia arvoja yhteiskuntaan. Ideologialtaan Active Clubit ovat äärioikeistolaisia ja etnonationalistisia, ja ne jakavat kanavillaan muun muassa väkivaltaista ja vähemmistöjä epäinhimillistävää sisältöä.
--- Lainaus päättyy ---

Todella vastenmielistä porukkaa.  :whipping:

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Teroterava - Marraskuu 29, 2025, 20:52:36 ---Kansainvälinen äärioikeisto­liike on levinnyt Suomessa nopeasti – Näin toimii Active Club

--- Lainaus ---Kyllönen sanoo STT:lle, että Active Club edustaa niin sanottua nationalismi 3.0 -strategiaa, jonka tarkoitus on juurruttaa äärioikeistolaisia arvoja yhteiskuntaan. Ideologialtaan Active Clubit ovat äärioikeistolaisia ja etnonationalistisia, ja ne jakavat kanavillaan muun muassa väkivaltaista ja vähemmistöjä epäinhimillistävää sisältöä.
--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Mukavaa nähdä tuollaisia nuoria ja lihaksikkaita karjuja jotka ei turhasta vikise.  Lihasmassan perusteella nämä nuoret miehet syövät lihaa  :inlove:

Eikä Suomella ole tosiaan varaa etnisyyteen. Valtio on veloissa.

Finland First  :headbang: Vahva kannatus.

Merkonomi:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 29, 2025, 15:04:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti Ström - Marraskuu 29, 2025, 14:52:25 ---^ Skinhead vai bonari?

--- Lainaus päättyy ---
Kuusankoskella ei ymmärretä noin hienoa sanaa kuin bonari. Ja kyllä se oli ksnk skinhead club.

Jos olit ulkomaalainen mies niin me hakatiin.  Sitten mä rakastuin sellaiseen hippityttöön joka oli mikstuura mokkapalaa ja aasian taikaa. Pilottitakki jäi pois ja Michael Johnson oli hyvä 200m juoksija,  Jordan oli hyvä koripalloilija ja Samuel L Jackson hyvä näyttelijä. Ja hippitytöllä oli loistava pillu. Siihen tyssäsi mun n a t s i ura.

Toki n a t s i olen vieläkin siinä mielessä että Suomi ensin ja niin kauan kuin ollaan velkaa niin tummat pojat joutuu odottamaan avustuksia

NYT KÄYTÄN N A T S I SANAA ITSESTÄNI. PYYDÄN MODEROINNILTA ANTEEKSI. HÄPEÄN TODELLA PALJON. OLEN TUHMA POIKA.

--- Lainaus päättyy ---

Oliko Kuusankoskella skiniaate vielä voimissaan 2000-luvun alussa? Mun muistikuvan mukaan nämä oli 90-luvun villityksiä. Siellä taidettiin tulla hieman jälkijunassa.

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Teroterava - Marraskuu 29, 2025, 20:52:36 ---Kansainvälinen äärioikeisto­liike on levinnyt Suomessa nopeasti – Näin toimii Active Club

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---
Varmastikin lopettavat ja vaihtavat mielipidettään jos menet istuskelemaan moottoritielle ja rähinöit poliiseille.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta