Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti Ström - Marraskuu 29, 2025, 14:52:25 ---^ Skinhead vai bonari?
--- Lainaus päättyy ---
Kuusankoskella ei ymmärretä noin hienoa sanaa kuin bonari. Ja kyllä se oli ksnk skinhead club.
Jos olit ulkomaalainen mies niin me hakatiin. Sitten mä rakastuin sellaiseen hippityttöön joka oli mikstuura mokkapalaa ja aasian taikaa. Pilottitakki jäi pois ja Michael Johnson oli hyvä 200m juoksija, Jordan oli hyvä koripalloilija ja Samuel L Jackson hyvä näyttelijä. Ja hippitytöllä oli loistava pillu. Siihen tyssäsi mun n a t s i ura.
Toki n a t s i olen vieläkin siinä mielessä että Suomi ensin ja niin kauan kuin ollaan velkaa niin tummat pojat joutuu odottamaan avustuksia
NYT KÄYTÄN N A T S I SANAA ITSESTÄNI. PYYDÄN MODEROINNILTA ANTEEKSI. HÄPEÄN TODELLA PALJON. OLEN TUHMA POIKA.
Pertti Ström:
Bonari = n.at.si"skini". Eli ei skinhead.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti Ström - Marraskuu 29, 2025, 15:48:18 ---Bonari = n.at.si"skini". Eli ei skinhead.
--- Lainaus päättyy ---
Eli ensimmäisenä kysyit " olitko n a t s i vai n a t s i"
Olin kummatkin ja samaan aikaan.
Mulla oli Aatsa vainaan kuvakin seinällä. Ai saatana, oli se villiä aikaa.
Pertti Ström:
Skinheadit eivät ole natseja. Faktat haltuun.
Pekonen:
^^ Moderoinnin kieltämät sanat ovat : n e e k e r i, n a t s i, p u n i k k i, sekä kaikista pahin: p o t t a.
Edit:
Kuinkahan ... tai kommunisti?
Edit:
Jep, k o m m a r i on myös ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta