Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
Teroterava:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 29, 2025, 13:39:28 ---Ja korjaus kaikkeen edelliseen jossa lainataan vasemmalta tullutta propagandaa :o
--- Lainaus päättyy ---
Jokainen voi tarkistaa, että lainaus ei ole propagandaa eikä vasemmalta vaan ihan ehtaa kampetta Nick Fuentesin ideologiasta ja ajatusmaailmasta.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Teroterava - Marraskuu 29, 2025, 13:44:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 29, 2025, 13:39:28 ---Ja korjaus kaikkeen edelliseen jossa lainataan vasemmalta tullutta propagandaa :o
--- Lainaus päättyy ---
Jokainen voi tarkistaa, että lainaus ei ole propagandaa eikä vasemmalta vaan ihan ehtaa kampetta Nick Fuentesin ideologiasta ja ajatusmaailmasta.
--- Lainaus päättyy ---
Jokainen voi katsoa podcastin :o
Siinä tulee selväksi hitlerit sun muut. Incel homman joutuu kaivamaan muualta. Ja hei, Hitler oli monessa asiassa oikeassa. Kasvissyöjä!!!!!
Laita mulle joku netti linkki niin vastaan jollain nettilinkillä.
Fuentes puhuu usein white lives matters ja olen vahvasti samaa mieltä :inlove:
Teroterava:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 29, 2025, 13:52:59 ---Jokainen voi katsoa podcastin :o
Siinä tulee selväksi hitlerit sun muut.
--- Lainaus päättyy ---
Ei edes tarvitse. Kenenkään ei tarvitse katsoa tuollaista. Podcasti sisällöstä riittää tämä:
--- Lainaus ---"Adolf Hitler was very, very cool", and then: "I am a fan of Joseph Stalin". "It would be better to go back to the Middle Ages, when women could not vote and contraception and fornication were forbidden." Afghanistan of the Taliban? Great, because 'banned abortion, vaccines and gay marriage'.
--- Lainaus päättyy ---
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Teroterava - Marraskuu 29, 2025, 14:03:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 29, 2025, 13:52:59 ---Jokainen voi katsoa podcastin :o
Siinä tulee selväksi hitlerit sun muut.
--- Lainaus päättyy ---
Ei edes tarvitse. Kenenkään ei tarvitse katsoa tuollaista. Podcasti sisällöstä riittää tämä:
--- Lainaus ---"Adolf Hitler was very, very cool", and then: "I am a fan of Joseph Stalin". "It would be better to go back to the Middle Ages, when women could not vote and contraception and fornication were forbidden." Afghanistan of the Taliban? Great, because 'banned abortion, vaccines and gay marriage'.
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Podcastissa tuokin selviää. Btw, oletko joskus sanonut jotakin mitä kadut? Nick Fuentes on 27v eli ihan lapsonen. Mies kertoo ihan avoimesti että on tullut nuorena sanottua asioita joita ei enään kannata mutta ihmiset niistä vaan jauhaa.
Mä olin 18v Kuusankoskella skinhedi. En ole enää. Pahoittelen ja pyydän nöyrästi anteeksi että Fuentes ja Lifti eivät ole täydellisiä.
Ja siis minä olen vahvasti akselivaltioihin kallellaan :inlove:
Pertti Ström:
^ Skinhead vai bonari?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta